Gå til innhold

Bonus datter sliter med ut.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, det er ikke innafor normalspektrert og jeg tenkte egentlig mer i retning bipolar ettersom oppførsel minner veldig om en av mine tantebarn... 

Anonymkode: 09dfe...0e9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere som tenker ADHD, hvilke andre diagnoser som har liknende uttrykk er dere egentlig kjent med? Synes svært mange har litt for lett for å gjette ADHD men hvis det er den eneste diagnosen dere til er det ikke så rart.

Anonymkode: cfa6c...156

Ikke så himla mange andre diagnoser som kjennetegnes av denne konstante uroen og fiklingen, som TS beskriver. I tillegg til manglende selvregulering, er det veldig lett å tenke adhd.

Skrevet

Ikke uvanlig adferd for barn og unge som blir utsatt for omsorgssvikt i form av manglende: rutiner, struktur, positiv innvolvering, grensesetting mm. Da skaper man utrygge barn med adferdsvansker. Nettopp fordi de ikke har lært regulering i trygge rammer i hjemmet. 
Stakkars jente😩 Foreldrene ødelegger henne og hun må bære ansvaret for dette 

Anonymkode: 6385e...c7c

• Liker 2
Gjest Hipparchia
Skrevet
Tatja skrev (3 timer siden):

Ikke så himla mange andre diagnoser som kjennetegnes av denne konstante uroen og fiklingen, som TS beskriver. I tillegg til manglende selvregulering, er det veldig lett å tenke adhd.

Brukeren under svarer⬇️ Adhd diagnose har dessverre en lei tendens til å bli gitt til barn som ikke har adhd, men som opplever omsorgssvikt. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke uvanlig adferd for barn og unge som blir utsatt for omsorgssvikt i form av manglende: rutiner, struktur, positiv innvolvering, grensesetting mm. Da skaper man utrygge barn med adferdsvansker. Nettopp fordi de ikke har lært regulering i trygge rammer i hjemmet. 
Stakkars jente😩 Foreldrene ødelegger henne og hun må bære ansvaret for dette 

Anonymkode: 6385e...c7c

Tror ikke dette er Adhd, ts. Jeg kjenner mange på jenter, gutter, kvinner og menn med adhd og add. Jeg har også diagnosen selv. Oppførselen hennes er så ekstrem at jeg tenker enten en alvorlig psykisk lidelse eller omsorgssvikt/overgrep. 

Skrevet

Stakkar unge sier bare jeg. At ingen har tatt ansvar for henne før er hårreisende. At folk her inne kan kalle henne for drittunge og jævla tenåring kan jeg ikke begripe. 

Anonymkode: c495a...e44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres ikke ut som ADHD. Høres ut som et jævla troll av en psykopat drittunge

Anonymkode: 98b05...d70

Skjerp deg ! 
Hvis du har behov for lite av deg noe skit då burde du ta moren og faren som ikke har gjort jobben sin 

Anonymkode: ec3b4...58a

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange svar! Det er godt mulig hun er en vanlig tenåring, men det jeg har sett/hørt av henne oppgjennom er ikke normalt for meg. 
Hun er liksom litt virkelighetsfjern, holdt en lang tale om at hvis  hun vant 4 mill. i Lotto så skulle hun kjøpe seg bil, leilighet og hus i Italia. Faren sa (med et smil) at da trenger hun nok mer enn 4 mill, men det stilte hun seg totalt uforstående til, 4 mill holdt påstod hun.  Mye av dette kan være fordi hun aldri er blitt motsagt, alle bare jatter med. I dag kom hun innom for å vise at hun hadde tatovert seg og tatt hull i nesa. Faren syntes hull i nesa er det styggeste som finne, men sa alikevel at det var kjempefint. Han hadde ikke trengt å si han syntes det er heselig, men å stå å si at det er kjeeeempefint blir litt idiotisk. Samtidig forstår jeg at han ikke orker noen diskusjon med henne, for hadde han sagt at han ikke likte det så godt, så ville det enten blitt bråk eller hun hadde kommet med en lang preken om at han er gammel, idiot osv. 

Men, ser jo at svarene her tyder på at ungdom kommer i alle varianter ☺️

Anonymkode: cc1d1...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...