AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Planlegger graviditet og må kutte ut snusen. Har snust ca. 2 bokser i uken i ca 3 år. Noen tips? Anonymkode: 95dbe...ef4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg bytta ut snusen med tyggis og pastiller. Den første uka var verst. Jeg prøvde å se på det som et slags eksperiment og var nysgjerrig på hvordan kroppen ville reagere. Når suget kom tok jeg tida og opplevde at det gikk i bølger som dalte igjen ganske kjapt. Var egentlig litt fascinerende. Anonymkode: a2620...c07 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Jeg skulle også slutte i forbindelse med prøvingen. Klarte å slutte en uke og to av gangen før jeg plutselig var nede i snusboksene igjen. MEN den dagen jeg fikk positiv graviditetstest ble det bråstopp på snusen! Ikke tatt en eneste en siden og det har gått veldig fint, nå har jeg jo verdens beste motivasjon Et godt tips er å ha tyggis tilgjengelig! Synes det funker kjempefint om behovet skulle dukke opp, bare å få stappet noe i munnen! 😅 Anonymkode: 0b649...b6e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå