sushigirl Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Sambo og jeg har snakket om vårt kommende bryllup, og ingen av oss ønsker å gifte oss i kirka. Vi har lurt litt på å gifte oss i utlandet, og lurer på hvordan dere som giftet dere i utlandet gjorde det? Tenkte f eks å gifte oss på en ambassade et sted. Hvor var dere, og hva gjorde dere etterpå? Hadde dere med noen gjester? Har dere noen gode tips i den forbindelse? Vet dere forresten om det er noen ambassader som foretar vigsler på en søndag?
Pasha Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Hei du! Jeg skal gifte meg i utlandet neste år. Nærmere bestemt i New York. Gifter oss her i sjømannskjerka. De har vielser 2 ganger per dag..hver torsdag og fredag. Når det gjelder gjester så har vi sagt at det er bare å bli med over, men at folk må selv dekke oppholde og reisa. Jeg har i tilegg litt famlie i USA og disse kommer trolig til å bli med på feiringen i new york. Etter vielsen så kommer vi til å reise å spise middag på en restaurant Vi skal også ha en liten festmiddag når vi kommer hjem, slik at den nærmeste familien kan ta del i festen vår. Når det gjelder forlovere og underskrift av div papirer der så er gjerne kirka eller ambasadden behjelplig med dette. (så dere kan bare reise dere2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå