AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Føler meg så sliten nå,mista gnisten helt. Før brukte jeg alltid å brenne for noe, glede meg til ting osv, nå er det helt flatt! Jobber innen renhold og har en stressende hverdag med ekstra koronavask og treffer veldig få mennesker i løpet av dagen. Jeg er ikke supersosial men kjenner at det er hardt å ha dager da en ikke prater med noen. Har hatt til og fra mild depresjon men jeg håper å slippe sykemelding for det nå. Men vet ikke hvordan jeg skal få det til. Greier ikke ha mange planer i tillegg til jobben, har vaksinering neste uke og derfor må jeg vente enda en uke før legetime. Er det andre som har det slik og kanskje har litt " nødhjelp" til meg? Blir bare gnining og humørsvingninger nå om dagen og det er kjipt. Anonymkode: 4eaba...545
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Føler meg så sliten nå,mista gnisten helt. Før brukte jeg alltid å brenne for noe, glede meg til ting osv, nå er det helt flatt! Jobber innen renhold og har en stressende hverdag med ekstra koronavask og treffer veldig få mennesker i løpet av dagen. Jeg er ikke supersosial men kjenner at det er hardt å ha dager da en ikke prater med noen. Har hatt til og fra mild depresjon men jeg håper å slippe sykemelding for det nå. Men vet ikke hvordan jeg skal få det til. Greier ikke ha mange planer i tillegg til jobben, har vaksinering neste uke og derfor må jeg vente enda en uke før legetime. Er det andre som har det slik og kanskje har litt " nødhjelp" til meg? Blir bare gnining og humørsvingninger nå om dagen og det er kjipt. Anonymkode: 4eaba...545 ❤️ Kjenner meg igjen i at det ofte er helt «flatt». Har vært veldig sliten det siste året, så da har Hvordan er det med det sosiale sånn utenfor jobben da? Får du vært litt sosial iblant? Tenker at du i hvert fall må ta ekstra godt vare på deg selv fram til den legetimen❤️ Pass på å få i deg nok mat, søvn osv. Og gå en liten tur hver dag, hvis du klarer det. For alt blir så mye tyngre, hvis man ikke passer på at de mest grunnleggende behovene er dekket. Og pass på at du ikke er så veldig streng med deg selv, nå som du ikke har det så bra. Har dere kanskje sånn rask psykisk helsehjelp der du bor? Hvis ikke så skal det i hvert fall være noen lav-terskel tilbud for psykisk helse, på nettsiden til kommunen din. Tror man bare kan ta kontakt på tlf, og ikke må gjennom lege for det. Anonymkode: 58eb2...b72
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ❤️ Kjenner meg igjen i at det ofte er helt «flatt». Har vært veldig sliten det siste året, så da har det blitt litt sånn flatt hos meg også. Og jeg vet godt hvor tungt det er. Hvordan er det med det sosiale sånn utenfor jobben da? Får du vært litt sosial iblant? Tenker at du i hvert fall må ta ekstra godt vare på deg selv fram til den legetimen❤️ Pass på å få i deg nok mat, søvn osv. Og gå en liten tur hver dag, hvis du klarer det. For alt blir så mye tyngre, hvis man ikke passer på at de mest grunnleggende behovene er dekket. Og pass på at du ikke er så veldig streng med deg selv, nå som du ikke har det så bra. Har dere kanskje sånn rask psykisk helsehjelp der du bor? Hvis ikke så skal det i hvert fall være noen lav-terskel tilbud for psykisk helse, på nettsiden til kommunen din. Tror man bare kan ta kontakt på tlf, og ikke må gjennom lege for det. Anonymkode: 58eb2...b72 Datt vekk en setning😯 Anonymkode: 58eb2...b72
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ❤️ Kjenner meg igjen i at det ofte er helt «flatt». Har vært veldig sliten det siste året, så da har Hvordan er det med det sosiale sånn utenfor jobben da? Får du vært litt sosial iblant? Tenker at du i hvert fall må ta ekstra godt vare på deg selv fram til den legetimen❤️ Pass på å få i deg nok mat, søvn osv. Og gå en liten tur hver dag, hvis du klarer det. For alt blir så mye tyngre, hvis man ikke passer på at de mest grunnleggende behovene er dekket. Og pass på at du ikke er så veldig streng med deg selv, nå som du ikke har det så bra. Har dere kanskje sånn rask psykisk helsehjelp der du bor? Hvis ikke så skal det i hvert fall være noen lav-terskel tilbud for psykisk helse, på nettsiden til kommunen din. Tror man bare kan ta kontakt på tlf, og ikke må gjennom lege for det. Anonymkode: 58eb2...b72 Har to damer som jeg har utetreff med en gang i blandt.Vi går en tur og prater. Men savner det å sitte i sofaen og ha folk rundt meg og , kunne lage litt god mat og slik. Men det er slik at jeg orker bare en plan utenom jobben pr uke og da blir det egentlig en ond sirkel. Savner noe sosialt men føler det er slitsomt å ut å treffe folk. TS Anonymkode: 4eaba...545
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå