Mytomann Skrevet 25. februar 2022 #1341 Del Skrevet 25. februar 2022 Putin sier at den ikke gjelder fordi Ukrainerne er nazister. Ps: Dette er ikke satire eller spøk. Putin har sagt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 25. februar 2022 #1342 Del Skrevet 25. februar 2022 Loublover skrev (9 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/8Q1nVQ/zelenskyj-vil-moete-putin Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 25. februar 2022 #1343 Del Skrevet 25. februar 2022 lady90 skrev (9 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/putin-klare-til-a-forhandle/75470213?articleToken=8217191ac2ab62d233d7d8f02ed28d3a8495178cd2cd5b031231ef7012b70a6f Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 25. februar 2022 #1344 Del Skrevet 25. februar 2022 2 hours ago, Hellian said: Jeg tror ingenting på Putins såkaldte frykt for Nato ekspansjon. Dette er bare en unnskyldning han har brukt for å skape splid og vanskeligheter tidligere. Og som han nå bruker å angripe. Den største trusselen i Europa er Putin, selfølgelig må vi ruste opp for å beskytte oss for han! Se på hva han sier, og så ser på hva han gjør. Det går ikke an å tro på noe ham sier! Alt er løgn! Dessverre har vi i for stor grad hørt på han, og dermed ikke rusta opp nok. For mange i europa, og verden forøvrig tror på løgnende hans. Hadde vi tatt han på ordet, og ikke rusta opp i det hele tatt, hadde han angrepet før! Putin snakker ikke det samme språket som oss. Styrke og makt er det han bryr seg om. Nå må vi slutte å være naive! Kina følger ivrig med i bakgrunnen nå også med notatboka åpen.... Tiden hadde vært inne nå for "vesten" for å vise styrke. Istedet er vi alt for tafatte. Resten av verden bare ser på og gjør ingenting. Dette kommer ikke til å gå bra! Om det blir krig er jeg sikker på vi to er de første som løper og gjemmer oss 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askefast Skrevet 25. februar 2022 #1345 Del Skrevet 25. februar 2022 Loublover skrev (12 minutter siden): Nå heter han jo Владимир Александрович Зеленский på russisk Men bokstaven Z finnes vel ikke i det russiske alfabetet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 25. februar 2022 #1346 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) Example skrev (3 timer siden): Det vil nok dra ut voldsomt i tid i Ukraina. Hvis Putins end game er et permanent regimeskifte i Ukraina, er de nødt til å bli lenge. Denne krigen hjelper neppe på Russlands standing i Ukraina. Jeg klarer ikke helt å se Putins rasjonalisering her. Han har rett i at Russland garantert vil kunne klare å invadere Ukraina, men det vil kreve et langsiktig militært nærvær og mye geriljakrig. Ukraina er stort land med en stor befolkning. Motstanden deres mot et russisk marionettstyre vil få betydelig støtte både i egen befolkning og andre land. Så denne nettopp, jeg sier ikke at det Saagar sier er riktig, men han har noen gode perspektiver: Endret 25. februar 2022 av Lurium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 25. februar 2022 #1347 Del Skrevet 25. februar 2022 malifika skrev (20 minutter siden): Hvor har du lest dette? De sier ikke noe om det på nyhetene i NRK og der kommer oppdatert info hele tiden Glemte link, men ser at andre har tatt seg bryet👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellian Skrevet 25. februar 2022 #1348 Del Skrevet 25. februar 2022 Mytomann skrev (16 minutter siden): Putin sier at den ikke gjelder fordi Ukrainerne er nazister. Ps: Dette er ikke satire eller spøk. Putin har sagt det. Jeg tviler ikke. Mannen er helt gal. Har USA, Storbritannia og Frankrike sagt noe om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellian Skrevet 25. februar 2022 #1349 Del Skrevet 25. februar 2022 Utsiden skrev (16 minutter siden): Om det blir krig er jeg sikker på vi to er de første som løper og gjemmer oss 😃 Jeg har glemt meg allerede! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampstamped Skrevet 25. februar 2022 #1350 Del Skrevet 25. februar 2022 Hvorfor i alle dager sanksjonerer Ukraina Norge? Ser de har trukket seg fra Kollen? Rart. Hva er det de ønsker fra oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 25. februar 2022 #1351 Del Skrevet 25. februar 2022 1 minutt siden, Hellian said: Jeg har glemt meg allerede! 🤣 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 25. februar 2022 #1352 Del Skrevet 25. februar 2022 askefast skrev (30 minutter siden): Det har jo stått Z på russerne sine tanks. Flere undret seg over hva det kunne symboliserer. Kan det være at budskapet er " Zelenskyj "? Som er etternavnet til presidenten i Ukraina? At det er symbol for at det er han som er målet? Jeg har forstått det slik at det er for å se forskjell på russiske tanker vs ukrainske, da de er like. Vet ikke om det er riktig, men er iallefall det som ble sagt. Tror ikke det har noe med et navn å gjøre… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 25. februar 2022 #1353 Del Skrevet 25. februar 2022 askefast skrev (17 minutter siden): Men bokstaven Z finnes vel ikke i det russiske alfabetet? https://taskandpurpose.com/analysis/russian-military-equipment-white-markings/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 25. februar 2022 #1354 Del Skrevet 25. februar 2022 Jajajane skrev (1 minutt siden): Jeg har forstått det slik at det er for å se forskjell på russiske tanker vs ukrainske, da de er like. Vet ikke om det er riktig, men er iallefall det som ble sagt. Tror ikke det har noe med et navn å gjøre… https://taskandpurpose.com/analysis/russian-military-equipment-white-markings/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellemelle93 Skrevet 25. februar 2022 #1355 Del Skrevet 25. februar 2022 Trampstamped skrev (3 minutter siden): Hvorfor i alle dager sanksjonerer Ukraina Norge? Ser de har trukket seg fra Kollen? Rart. Hva er det de ønsker fra oss? Vet ikke årsaken, men tviler på at det er en form for sanksjon mot Norge?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askefast Skrevet 25. februar 2022 #1356 Del Skrevet 25. februar 2022 Loublover skrev (6 minutter siden): https://taskandpurpose.com/analysis/russian-military-equipment-white-markings/ Ok😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 25. februar 2022 #1357 Del Skrevet 25. februar 2022 Er det bare meg, eller tar den russiske tanksen sikte på bilen med viten og vilje? https://www.vgtv.no/video/233686/stridsvogn-knuser-moetende-bil-i-kyiv?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampstamped Skrevet 25. februar 2022 #1358 Del Skrevet 25. februar 2022 Ellemelle93 skrev (1 minutt siden): Vet ikke årsaken, men tviler på at det er en form for sanksjon mot Norge?? Mulig du har rett og at det skyldes noe annet, for Norge bistår jo økonomisk osv, så det passer ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askefast Skrevet 25. februar 2022 #1359 Del Skrevet 25. februar 2022 Hva tenker dere om den Aggresiviteten vesten nå ytrer mot Putin og Russland. Jeg er usikker på om det er det lureste å gjøre. Jeg tenker at Putin har tiltet over på en mer uberegnelig side, og tror han kan finne på mye rart om han er i riktige humøret. Jeg er derfor usikker på om strategien som nå kjøres er det lureste. Økonomiske sanksjoner er ok tenker jeg, men hva med disse andre som å nekte å la Russland stille i Eurovision? Eller det hotellet som ikke ville la russere overnatte? Jeg er usikker på om dette er så lurt. Og at det i større grad kan gjøre den vanlige russer forbannet, og dermed gi næring til den propaganda som Putin øser ut til sin befolkning, om nettopp vesten. I tillegg har vi da Anniken som så i fra hva hun mente til den russiske ambasadeansatte,for så forlate rommet umiddelbart. Er det ikke større sjanse for at man kunne påvirket denne krisen gjennom å få til en dialog, enn å bare forlate rommet i en feil? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 25. februar 2022 #1360 Del Skrevet 25. februar 2022 askefast skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere om den Aggresiviteten vesten nå ytrer mot Putin og Russland. Jeg er usikker på om det er det lureste å gjøre. Jeg tenker at Putin har tiltet over på en mer uberegnelig side, og tror han kan finne på mye rart om han er i riktige humøret. Jeg er derfor usikker på om strategien som nå kjøres er det lureste. Økonomiske sanksjoner er ok tenker jeg, men hva med disse andre som å nekte å la Russland stille i Eurovision? Eller det hotellet som ikke ville la russere overnatte? Jeg er usikker på om dette er så lurt. Og at det i større grad kan gjøre den vanlige russer forbannet, og dermed gi næring til den propaganda som Putin øser ut til sin befolkning, om nettopp vesten. I tillegg har vi da Anniken som så i fra hva hun mente til den russiske ambasadeansatte,for så forlate rommet umiddelbart. Er det ikke større sjanse for at man kunne påvirket denne krisen gjennom å få til en dialog, enn å bare forlate rommet i en feil? Det skulle nok Russland tenkt på før de kjørte fullskala invasjon. Gjør man det, så har man i praksis gitt fra seg alle muligheter til dialog. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå