Gå til innhold

Mest sexye å si i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mabnen liker det litt på kanten i senga. Han liker at jeg snakker litt dirty til han, men er så lite oppfinnsom! Hva blir dere tent av?? 

Anonymkode: 6c050...25a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) kan finne på å si slike ting:

Å, du er så trang

I kveld skal jeg gjøre deg til bitchen min

Så deilig rumpehull du har

Anonymkode: 0500d...5a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å, du er så trang

Ts. Hva kan hun si til deg for at du skal tenne da? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker deg. 

Anonymkode: 7fd02...753

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

(Dame til mann)

"Ja, jaa, jaaa, knull meg!"

"Aaah, å, sånn ja!"

"Du er så flink, elsker følelsen av ballene dine"

"Så vått og godt!"

"Rundpul meg, hardt"

"Aahh, det er så skittent og godt. Kiler mellom beina"

"Kuken din er stor og deilig" 

Anonymkode: 94ba1...6bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg og mabnen liker det litt på kanten i senga. Han liker at jeg snakker litt dirty til han, men er så lite oppfinnsom! Hva blir dere tent av?? 

Aaaah! Jeg levere unga hele neste uke og lager middag hver dag!!!jaaaa!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å, du er så trang

Ts liker tankegangen din! Fortell noe som er gøy å gjøre i seng og da? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts. Hva kan hun si til deg for at du skal tenne da? 

Er ikke så opptatt av dirty talk egentlig, tror kvinner ofte liker sånt best. Men hva med

Fitta mi er bare din

Skal jeg suge kuken din

Vil du komme inni meg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fitta til søstera de er trangere. 

Anonymkode: ea04d...e52

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne men er verbal i sengen. Å lovprise pikken hans fungerer ypperlig! Kommentere hvor stor, tjukk, hard og lignende den er. At den passer så godt i den våte fitta mi, elsker å bli knullet av deg og den store pikken din etc. Når jeg suger han kan jeg da kommentere pikken og samtidig hvor myke og deilige ballene er, elsker å ha de i munnen min, kommentere at han smaker godt. Om jeg fingrer rumpa hans kan jeg kommentere hvor trang han er. Må innrømme jeg ikke husker så godt akkurat nå hva jeg faktisk bruker å si, for jeg er veldig i nuet når jeg har sex og ordene kommer bare automatisk. Kommenterer også hvor deilig han er, hvor sexy og maskulin kropp han har. Elsker det kåte blikket ditt....

Stemmer i "hardere!" når sexen er røff, annonserer når jeg nærmer mer orgasme, sier ifra når jeg kommer osv. Etter orgasme fortelle hvor hardt han får meg til å komme. Ingen får meg til å komme så hardt som deg, ingen gjør meg så våt som deg, jeg er bare din, fitta mi er bare din, jeg er så våt på grunn av deg, du gjør meg så kåt, tenner meg så mye osv.

Ber han se på meg, si navnet mitt (de som kjenner meg vet at jeg liker at de stønner navnet mitt og kaller meg flink jente så trenger ikke alltid be de om å si det). Sier at jeg elsker å knulle han/bli knullet av han, herregud du gjør meg gal. Ble rotete det her men... Sikkert mye annet men kommer ikke på det akkurat nå. :P 

Anonymkode: 639cc...463

• Liker 7
Skrevet

"jeg vil kjenne pikken din i rumpa mi" er nok på topp tre av kommentarer jeg har fått i senga.

Anonymkode: 36f19...dd6

Gjest Paramount
Skrevet

Mest sexy for meg er dersom hun sier fitta. Men det er liksom aldri noen god grunn til å bruke det ordet. Det er så utrolig lett at det blir harry og helt feil. Men dersom hun nevnte den med sitt rette navn bare på kødd, ville det hatt en skikkelig god effekt det også. Feks at hun kommenterer en fyr på tv med at hun tviler på at han typen der får noe særlig fitte. Men det skjer aldri. Det er helt umulig for dama mi å si noe i nærheten. Det ville helt sikkert slått meg i bakken om det skjedde. Fitta er et magisk ord, uttalt av en kvinne. Jeg klarer meg med å hviske ordet til meg selv. De fleste kvinner hater jo dette ordet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sitter hver gang den.

• Liker 2
Skrevet
Paramount skrev (3 timer siden):

Mest sexy for meg er dersom hun sier fitta. Men det er liksom aldri noen god grunn til å bruke det ordet. Det er så utrolig lett at det blir harry og helt feil. Men dersom hun nevnte den med sitt rette navn bare på kødd, ville det hatt en skikkelig god effekt det også. Feks at hun kommenterer en fyr på tv med at hun tviler på at han typen der får noe særlig fitte. Men det skjer aldri. Det er helt umulig for dama mi å si noe i nærheten. Det ville helt sikkert slått meg i bakken om det skjedde. Fitta er et magisk ord, uttalt av en kvinne. Jeg klarer meg med å hviske ordet til meg selv. De fleste kvinner hater jo dette ordet.

Hææ, hadde du syntes at det hadde vært sexy, hvis hun hadde kommentert det?

Anonymkode: df278...045

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"jeg vil kjenne pikken din i rumpa mi" er nok på topp tre av kommentarer jeg har fått i senga.

Anonymkode: 36f19...dd6

Det kan tolkes på forskjellige måter. Det kan også bety at du faktigst er inni rumpa hannes og at hun ikke kjenner at du er der.. Spørs om det hadde vært like sexy😂

Anonymkode: 048aa...1bb

• Liker 2
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker deg. 

Anonymkode: 7fd02...753

Dette må være noe av det mest usikre og bekreftelsessøkende jeg har hørt noen sinne.

Anonymkode: eeed4...373

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet

Jeg elsker når partneren hvisker meg i øret og sier

- Jeg vil ha deg, hele deg, nå! Føle den nakne huden din mot min mens vi begynner å elske sakte men sikkert mens jeg kysser deg på halsen og biter deg lett på øreflippen. 

Hvis jeg er dominant liker jeg å høre

- Gjør hva du vil med meg. Kroppen min er din nå og bare din. 

Hvis partner er dominant liker jeg å høre

- Nå skal du få kjenne på en nytelse så kraftig at du skal få trygle meg om å stoppe. 

Det er mine favoritter😍

Skrevet

Sier ting på spansk… han forstår lite men fungerer utrolig bra!!🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

🤣🤣 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på å di🤣🤣

Skrevet

Jeg er gift   😉

Anonymkode: 0c2f6...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...