Gå til innhold

Hofstad skole i Asker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Alle skolene i Askes regnes for å være bra, er det jeg hører. Tipper du finner litt forskjellige folk på Høn og Vakås for tiden, men er nok mye ressurssterke foreldre og rimelig homogent miljø. 

Enig i at Hvalstad og Jansløkka sikkert er litt mer snobbete enn Hofstad, hvis jeg skal gjette. Jeg har barn på Billingstad skole, og mye ressurssterke foreldre her også med god råd. Men aldri opplevd snobberi eller merkepress her. Virker helt annerledes enn Nesøya, som tross alt ikke ligger langt unna.

Anonymkode: 1e227...698

Det er godt å høre. 👍 Mitt inntrykk er også at skolene i Asker er bra, men det er fint å høre det fra de som bor i Asker også. 🙂 Det hadde vært en fordel hvis barna slipper merkepress i barneskoleårene som er en bekymring for oss som er tilflyttere og sjelden har opplevd noe slikt her vi bor. Samtidig har vi nå besøkt Asker, spurt de vi kan, og undersøkt mye og vi tror nok at selv om det er litt merkepress og andre ting som er annerledes enn her hjemme så er Asker rett for oss totalt sett. Ressurssterke foreldre tror jeg stort sett vil være bra, antar at folk flest er greie og at foreldrene bryr seg både om barna sine og miljøet rundt. 🙂 Så da står vi bare mellom Hofstad eller Bondi, utfra svarene jeg har fått virker det kurant uansett hvilken av disse vi blir å sogne til. 

Er dere fra området eller er dere tilflyttere til Billingstad, hvis sistnevnte lurer jeg på hvordan dere kom frem til at dere valgte å flytte nettopp dit? 🙂 

Mvh TS

Anonymkode: 5f121...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...