Gå til innhold

London :) Klima og lommepenger!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 14.27):

Hei. Hvor mye ville du beregnet til mat, drikke, transport og litt aktiviteter? To voksne, fredags kveld til søndags formiddag (egentlig kun lørdagen til å gjøre ting). Vi spiser frokost på hotellet, men lunsj og en middag blir det nok ute på lørdagen. Tilsynelatende er det omtrent norske priser, eller tar jeg feil?  Tar gjerne imot tips til aktiviteter vi kan få til på én dag😁 Vi skal ikke shoppe noe særlig. 

Anonymkode: 58558...920

Hei, har dere vært i London ennå? Erfaringer å dele? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mammams skrev (9 timer siden):

Hei, har dere vært i London ennå? Erfaringer å dele? 😊

Du kan bruke hvor mye eller lite du vil på mat i London. Selv liker jeg å prøve nye og spennende restauranter når jeg er der. Regner grovt ca. 250-500,- pr. måltid inkl. drikke (les; vin). 

Norske priser, tja....det er nok fortsatt billigere å spise ute i London. Men igjen, du finner alle prisklasser.

Av aktiviteter kan jeg anbefale bl.a Hyde Park, Notthing Hill, Caranby Street, Covent Garden. Oxford Street er grusom.

Vil du ha med deg de typiske turistattrasjonene, kan en sightseeing buss være alternativet, siden dere ikke har så mye tid. Bussen kjører innom de største og viktigste attrasjonene.

Musikal på kvelden er alltid kjekt.

I normale tider, bruker jeg alltid tuben, men corona tatt i betraktning, hadde jeg nok valgt taxi. Det er dyrere enn tuben, men mye billigere enn i Norge.

London høres fantastisk ut, kos dere!

Anonymkode: a3e2a...235

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 14.27):

Hei. Hvor mye ville du beregnet til mat, drikke, transport og litt aktiviteter? To voksne, fredags kveld til søndags formiddag (egentlig kun lørdagen til å gjøre ting). Vi spiser frokost på hotellet, men lunsj og en middag blir det nok ute på lørdagen. Tilsynelatende er det omtrent norske priser, eller tar jeg feil?  Tar gjerne imot tips til aktiviteter vi kan få til på én dag😁 Vi skal ikke shoppe noe særlig. 

Anonymkode: 58558...920

Hei hei, håper dere hadde en fin tur til London. 🙂 I oktober skal jeg og datteren min reise og vi skal ha to overnattinger midt i uka, vi reiser i høstferien hennes. Hun er 18 år, så vi spiser for to voksne ol. 
Hvor mye brukte dere i lommepenger? 🙂

Skrevet
Gladikaffe skrev (8 timer siden):

Hei hei, håper dere hadde en fin tur til London. 🙂 I oktober skal jeg og datteren min reise og vi skal ha to overnattinger midt i uka, vi reiser i høstferien hennes. Hun er 18 år, så vi spiser for to voksne ol. 
Hvor mye brukte dere i lommepenger? 🙂

Hvor mye lommepeneger er helt opp til dere. Dere klarer dere med noen få tusen i mat og inngangspenger, men skal dere shoppe så går jo pengene.

• Liker 1
Skrevet
fru Alving skrev (1 time siden):

Hvor mye lommepeneger er helt opp til dere. Dere klarer dere med noen få tusen i mat og inngangspenger, men skal dere shoppe så går jo pengene.

Ok, jeg tenker å legge til bort ti tusen til lommepenger. Vi får kun en hel dag i London.

Skrevet
Gladikaffe skrev (15 timer siden):

Ok, jeg tenker å legge til bort ti tusen til lommepenger. Vi får kun en hel dag i London.

Da bør du ha nok både til mat og til å handle en del.

• Liker 1
Skrevet
fru Alving skrev (9 minutter siden):

Da bør du ha nok både til mat og til å handle en del.

Flott, det høres lovende. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...