Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble en del enheter for mye for meg i går… dette resulterte i at jeg fortalte en hemmelighet som jeg ble fortalt i fortrolighet foran en som ikke skulle hørt det. Dette har jeg blitt fortalt i dag, husker ingenting av dette selv. Og svært lite av hva resten som skjedde. Nå er min venninne så sint at hun nekter og snakke med meg. Kan jeg skylde på alkoholen? 

Anonymkode: 4b36e...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du har jo skylda for fylla... 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kan kun skylde på deg selv som drakk for mye.

Alkoholen er aldri skyld i at noen oppfører seg som en dust, det er jo du selv som styrer hvir mye du heller i deg.

Anonymkode: 65a51...fa9

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, du kan kun skylde på deg selv som drakk for mye.

Alkoholen er aldri skyld i at noen oppfører seg som en dust, det er jo du selv som styrer hvir mye du heller i deg.

Anonymkode: 65a51...fa9

En kan jo bli for full med et uhell? Det var et uhell her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En kan jo bli for full med et uhell? Det var et uhell her. 

Uhell? Tvang noen deg til å drikke? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har fyllen skylda. Her i kretsen blir det lagt vekt på at en ikke skal gnåle om ting som blir sagt i fyllen etterpå.

Anonymkode: 1b81d...080

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare legge deg flat og be om unnskyldning og så er det opp til henne om hun vil tilgi deg.

Anonymkode: 56dc0...9e5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv drukket meg stup full flere ganger. Men aldri har jeg fortalt hemmeligheter, eller gjort noe som kan spare mine venner.

Man kan ikke skylde på fylla. Da må du helt slutte å drikke da, hvis det er sånn at du sårer vennene dine i fylla. 

Anonymkode: b023c...058

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har selv drukket meg stup full flere ganger. Men aldri har jeg fortalt hemmeligheter, eller gjort noe som kan spare mine venner.

Man kan ikke skylde på fylla. Da må du helt slutte å drikke da, hvis det er sånn at du sårer vennene dine i fylla. 

Skulle stå såre mine venner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det skal sies at jeg var i utgangspunktet sint på henne for noe annet men jeg hadde ikke sagt det hvis jeg ikke var full det vet jeg 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skal sies at jeg var i utgangspunktet sint på henne for noe annet men jeg hadde ikke sagt det hvis jeg ikke var full det vet jeg 

Feil. Du hadde ikke sagt det hvis du ikke drakk for mye.

Fylla har ikke skylda. Du har skylda for å ikke vite når du bør stoppe.

Anonymkode: be7a3...f84

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Feil. Du hadde ikke sagt det hvis du ikke drakk for mye.

Fylla har ikke skylda. Du har skylda for å ikke vite når du bør stoppe.

Anonymkode: be7a3...f84

Jeg husker ikke at jeg sa det 

Gjest Warrior
Skrevet

Ja man kan si og gjøre mye dumt i fylla. Derfor er det viktig å prøve å unngå å drikke så mye at man blir så full og sier/gjør ting man ikke vil/mener. Man har et ansvar selv for å stoppe så det ikke blir for mye. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort. 
Så det er både din egen feil og fylla sin feil mener jeg.

AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (1 minutt siden):

Ja man kan si og gjøre mye dumt i fylla. Derfor er det viktig å prøve å unngå å drikke så mye at man blir så full og sier/gjør ting man ikke vil/mener. Man har et ansvar selv for å stoppe så det ikke blir for mye. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort. 
Så det er både din egen feil og fylla sin feil mener jeg.

Det er jeg enig i altså synes det er dumt og dømmes så hardt for jeg mente ikke og såre inderst i hjertet 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare har du vist at du ikke er til å stole på, men at du skylder på andre ting i tillegg. 

Anonymkode: 5c220...7ba

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg husker ikke at jeg sa det 

Det er ingen unnskyldning! Du har ansvar for at du ble for full, og hele holdningen din her er at du ikke tar ansvar for det du har gjort. 

Det eneste du kan gjøre er å legge deg flat, ta ansvar for handlingene dine og be om tilgivelse og HÅPE på at personen tilgir deg. Men vær klar over at du har vist at du ikke er til å stole på. 

Anonymkode: 08367...444

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ingen unnskyldning! Du har ansvar for at du ble for full, og hele holdningen din her er at du ikke tar ansvar for det du har gjort. 

Det eneste du kan gjøre er å legge deg flat, ta ansvar for handlingene dine og be om tilgivelse og HÅPE på at personen tilgir deg. Men vær klar over at du har vist at du ikke er til å stole på. 

Anonymkode: 08367...444

Har bedt om unnskyldning og ikke fått svar. Skal en hendelse gjøre at jeg ikke er til og stole på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har bedt om unnskyldning og ikke fått svar. Skal en hendelse gjøre at jeg ikke er til og stole på?

Ja, du holder jo ikke på hemmeligheter. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
nordlending skrev (9 minutter siden):

Ja, du holder jo ikke på hemmeligheter. 

Hallo jeg var full 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hallo jeg var full 

Så du skal aldri drikke igjen, noen gang? Ikke en dråpe?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...