Loff77 Skrevet 9. januar 2022 #21 Del Skrevet 9. januar 2022 Begge deler Milde influensasymptomer i 3 døgn og så ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 10. januar 2022 #22 Del Skrevet 10. januar 2022 MrOptimist skrev (18 timer siden): Uffda,god bedring. Lurer litt på hvilken aldergruppe du er i ? Vet du eller andre..... om det er kjent....om hvor lang tid ca det tar fra man blir smittet til man blir syk/føler seg uvel? Varierer sikkert fra person til person pga alder osv men snakker vi dager eller 1 uke kanskje? Tusen takk Jeg er over 50 år. Jeg merket ingen symptomer før jeg ble direkte syk. Var på jobb på dagtid torsdag, og på kvelden ble jeg plutselig dårlig med feber, hodepine og sår hals. Kom veldig brått. Og der var anonymiteten blåst bort... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 11. januar 2022 #23 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg våknet litt sår i halsen lørdag morgen. Fikk positiv hurtigtest søndag kveld. Pcr på mandag som var positiv. Altså sår hals lørdag, litt sårere på søndag, men allerede bedre i halsen mandag kveld. Nesten ingen hoste. Jeg har da hatt symptomer på dag 4 og lurer på om jeg kan forvente å bli sykere? Har null feber heller. Ved vanlig forkjølelse pleier jeg å være langt dårligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 11. januar 2022 #24 Del Skrevet 11. januar 2022 Dere som har fått vite hvilken variant dere har hatt, hvor sto det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 11. januar 2022 #25 Del Skrevet 11. januar 2022 Hvor lang tid gikk det fra dere var i nærheten av noen smittede, til dere følte på symptomene selv? Noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 12. januar 2022 #26 Del Skrevet 12. januar 2022 Callisto83 skrev (11 timer siden): Hvor lang tid gikk det fra dere var i nærheten av noen smittede, til dere følte på symptomene selv? Noen som vet? Hos meg gikk det bare et par dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury1 Skrevet 15. januar 2022 #27 Del Skrevet 15. januar 2022 Ene barnet her hadde feber i en dag. Andre barnet hadde feber/kvalm/hodepine/ekstremt trøtt i en dag. Jeg fikk feber, hodepine, irritasjon i halsen,hoste, vondt i kroppen, sliten, ekstremt trøtt, løs mage, tett nese. Det kom som kastet på. Merket ingenting mandag, tirsdag ble jeg plutselig dårlig. Er på dag 5 nå, fortsatt ikke noe særlig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 15. januar 2022 #28 Del Skrevet 15. januar 2022 Era Vulgaris skrev (På 12.1.2022 den 11.44): Hos meg gikk det bare et par dager. Lenge siden siste dose vaksine?? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 15. januar 2022 #29 Del Skrevet 15. januar 2022 Perfume skrev (1 minutt siden): Lenge siden siste dose vaksine?? 🤔 Juli i fjor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 15. januar 2022 #30 Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Juli i fjor. Ok. Ja de sier jo at immuniteten minsker meget fort så den er vel borte hos deg fra vaksinen. Men trøst deg med at nå har du nok super-immunitet!! 🥳🤗 Endret 15. januar 2022 av Perfume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 15. januar 2022 #31 Del Skrevet 15. januar 2022 Perfume skrev (1 minutt siden): Ok. Ja de sier jo at immuniteten minsker meget fort så den er vel borte hos deg fra vaksinen. Men trøst deg med at nå har du nok super-immunitet!! 🥳🤗 Satser på det nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg