Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #301 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #302 Del Skrevet 4. januar 2006 Det syns jeg gikk overraskende greit!! Har enda ikke skrevet feil, tror jeg, og husker på det når jeg skal presetere meg... Syns det er et fint navn, og bare 12 stk som heter det ← Er det bare 12 stk som har etternavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #303 Del Skrevet 4. januar 2006 Nå skjønte jeg ingenting et øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #304 Del Skrevet 4. januar 2006 :klø: Hva var det du ikke skjønte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #305 Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp! Bare mannens familie. Skrevet på den måten, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #306 Del Skrevet 4. januar 2006 Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #307 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg skrev mens Crash var her inne og skrev... Så ikke... Er det dette man kaller KRYSSKOMMUNIKASJON???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #308 Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 4. januar 2006 #309 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei hei Geri Håper du har hatt en fin jul, virker som om du har fått slappet av litt hvertfall Godt å lese at du klarer å ta det litt med ro når det gjelder prøvingen da, det gjør jeg og Ønsker deg alt godt for det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #310 Del Skrevet 4. januar 2006 Heisan! Javisst har jeg slappet av! Har hatt det kjempeflott! Skulle vel godt gjøres å være like supergira på dette prøvestyret hele tida! Nei, det holdt med noen måneder. Mye mer avslappa nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #311 Del Skrevet 4. januar 2006 Nå takker jeg for meg, for i kveld, og kryper til køys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. januar 2006 #312 Del Skrevet 5. januar 2006 Har vondt i magen i dag... Håper det er EL. Hadde s.x tirsdag... Klaget litt over det i bilen på vei til jobb i dag. Og da jeg gikk ut av bilen og mannen kjørte avgårde hørte jeg han hoie ut gjennom bilvinduet: JEG ELSKER DEG!! BLI GRAVID!! Jeg knakk sammen av latter, og er glad det ikke var andre i nærheten! Jeg er så glad i den mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. januar 2006 #313 Del Skrevet 5. januar 2006 Åh... så søt mann du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. januar 2006 #314 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, han er helt herlig! Vi har det så godt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. januar 2006 #315 Del Skrevet 5. januar 2006 Hønsefrikasè til middag i dag... og i morra er det helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. januar 2006 #316 Del Skrevet 5. januar 2006 og i morra er det helg!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. januar 2006 #317 Del Skrevet 5. januar 2006 Og da jeg gikk ut av bilen og mannen kjørte avgårde hørte jeg han hoie ut gjennom bilvinduet: JEG ELSKER DEG!! BLI GRAVID!! Jeg knakk sammen av latter, og er glad det ikke var andre i nærheten! Jeg er så glad i den mannen... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. januar 2006 #318 Del Skrevet 5. januar 2006 Han er en skrue... Min skrue! Enda godt, så passer vi sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 5. januar 2006 #319 Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for besøk i dagboken min! Håper det blir bebis på dere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. januar 2006 #320 Del Skrevet 6. januar 2006 Du? Kommer du deg til byen den 28.? Feire bursdagen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå