Gjest Anerikke Skrevet 11. april 2007 #2181 Del Skrevet 11. april 2007 Takk for gratulasjonene, damer! Og da spesielt til jentas tanter... Ja, hun er helt usannsynlig vakker!!! La meg ikke før halv ett, men kl sju var jeg helt lyyys våken. Kledde på meg og spiste frokost i ei rasende fart. (Før de i det hele tatt hadde startet frokostserveringa her på avdelinga.) Akkurat som jeg hørte henne rope, og jeg kunne ikke komme meg inn til henne raskt nok! Og akkurat da jeg kastet i meg den siste brødbiten ringte en koselig dame og ville at jeg skulle komme og amme snuppa mi... Nå er det legevisitt, så jeg må ta til takke med KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 11. april 2007 #2182 Del Skrevet 11. april 2007 Hvordan går det med produksjonen, Samantha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 11. april 2007 #2183 Del Skrevet 11. april 2007 Ja, hvordan går det med ? Når du får flere bilder å sende, så gjør endelig det! De forandrer seg jo så fort, og det er artig å se. Ha en fin ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. april 2007 #2184 Del Skrevet 12. april 2007 Joda, puppene er som stein!!! Trodde ikke det var SÅ ille. Fryktelig ubehagelig og frustrerende både for meg og snuppa. Men det går seg vel til etterhvert. Her er ihvertfall folk som kan hjelpe. Har hatt samtale med lege i dag. Det var veldig bra! Skal ta stiftene ut i morra, så får vi se hvor lenge vi trenger å være her... Vil hjem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 12. april 2007 #2185 Del Skrevet 12. april 2007 Håper at du og snuppeline får ei fortreffelig natt, og at dere snart kommer dere hjem! Klem og kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. april 2007 #2186 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Åh, vi hadde en deilig natt. Og i dag, midt på dagen fikk vi jammen dra hjem!! Vi dro etter fjerning av stiftene, utskrivningssamtale og en liten sjekk av lillemor. Var forresten ganske interessant å se det der skjemaet de har over hver minste lille ting som skjedde under fødselen, og tidspunkt. Helt ned til at jeg tisset!! Mange ting jeg hadde glemt, og rotet med. Det verste med samtalen var å høre hvor dårlig det stod til med det skjønne lille barnet mitt da hun kom ut... "hylgrine" Hun hadde bare 2 på Agpargreiene! (Husker ikke helt hva det heter.) Det gjør vondt i mammahjertet bare å tenke på det. Heldigvis ligger hun i kurven ved siden av meg, sover søtt, og er bare helt perfekt!!!! Endret 13. april 2007 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 14. april 2007 #2187 Del Skrevet 14. april 2007 Hurra for lillepia, som er frisk og sterk. Hvordan har natten artet seg for deg og gubben? Og for lille snuppeline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 14. april 2007 #2188 Del Skrevet 14. april 2007 God morgen og hallo! Første natt hjemme!!! Du verden. Håper det har gått riktig så bra. Jeg må stikke ivei i halv to tida, så det hadde vært såååååååå artig å få en skypetitt på henne før det. Men det får du se om passer inn i rutinene deres. Stor klem og kos fra oss her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. april 2007 #2189 Del Skrevet 14. april 2007 Gratulerer supermye med den lille jenta Håper natten har gått greit, og at dere storkoser dere hjemme. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. april 2007 #2190 Del Skrevet 14. april 2007 Hei til Søster, Tiit og Liljen! Natten har gått kjempefint! Vi har fått sovet alle tre, og er så fornøyde så. Ikke allverden med rutiner enda da, Tiit! Vi tar det som det kommer nå i starten. Nå er mannen ute og handler litt, snuppi sover, og jeg drikker kaffe. Er ganske øm i magen i dag. Ikke i arret, men lengre opp og på høyresiden. Litt vanskelig å rette seg skikkelig opp etter keisersnittet, så jeg har hatt mye vondt i ryggen denne uka. Men det er vel ikke annet å vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. april 2007 #2191 Del Skrevet 14. april 2007 Veide meg forresten i dag, og er 4 kilo mer enn før jeg ble gravid. Har altså gått ned 8-9 kilo på 6 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. april 2007 #2192 Del Skrevet 14. april 2007 Gratulerer med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 15. april 2007 #2193 Del Skrevet 15. april 2007 *venter på bilder av navnesøsteren min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 15. april 2007 #2194 Del Skrevet 15. april 2007 Stakkars Anerikke er igjen på sykehuset. Hun har fått komplikasjoner etter keisersnittet, og er innlagt for behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 15. april 2007 #2195 Del Skrevet 15. april 2007 Å nei! Du må hilse så mye og si god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. april 2007 #2196 Del Skrevet 15. april 2007 Uff , håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 #2197 Del Skrevet 16. april 2007 uff, da... håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. april 2007 #2198 Del Skrevet 16. april 2007 Søster skrev: Stakkars Anerikke er igjen på sykehuset. Hun har fått komplikasjoner etter keisersnittet, og er innlagt for behandling. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 16. april 2007 #2199 Del Skrevet 16. april 2007 Vel, nå er hun ute igjen! Men hun er stille som en mus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 16. april 2007 #2200 Del Skrevet 16. april 2007 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå