Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Minner meg forresten om gynekologen som jeg gikk hos. Han skjønte ikke at fødselsen var igang...Og det var 7 timer før Josie var hos oss! :klappe: Ikke akkurat klarsynt, den mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og sjekker - regner med at du er mamma når jeg kommer hit igjen :klem:

God påske og lykke til - you go girl :cool:

Gjest Anerikke
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord!

I natt har jeg sovet ordentlig lenge, og det kjennes. Føler meg mye, mye bedre i dag! Vi spilte to omganger bowling nettopp. Håper det funker!

Har studert magen i et stort speil vi har i gangen, og jammen har jeg ikke fått strekkmerker!!! Liksom under magen, så jeg har ikke sett dem før. :sur:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Strekkemerker under magen. Som man tror man ikke har. Har hørt om flere som har opplevd det.

Gjest Anerikke
Skrevet
:ler: Åja! Ja, jeg har også hørt om flere som har det sånn.
Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: Var nok bare jeg som var litt for kortfattet.
Skrevet

hei og hå. Har nettopp tatt meg en liten velfortjent slurk med Martell Noblige, og den var super god. Deilig med helg! Takk for hyggelig prat i stad! Tenker på deg og dere!

Gjest Anerikke
Skrevet

Både jeg og Nurbis har vært superslappe i dag, og i kveld fant jeg ut at jeg nok ikke kom til å få sove i det hele tatt uten å vite at hun har det bra der inne. Så vi ringte, og dro til sykehuset. Ble sjekket på alle bauger og kanter, og satt med belter på magen i over en time. Alt er i sin skjønneste orden. Så beroligende!

De tok ultralyd også, og det ser ut som om snuppa vår er ca 3500 gram? Kan jo variere masse da. Jordmora kjente på livmormunningen, og fikk såvidt plass til en fingertupp. Ikke særlig moden altså... Jaja.

Føler meg SÅ mye bedre, og nå skal det soves!!

Gjest Bellatrix
Skrevet
:klem: Så bra at alt er bra. Bare slapp av så kommer nok nurbis snart.
Gjest Anerikke
Skrevet

Ja, jeg slapper mye mer av nå. Regner med at det enda tar litt tid, siden det ikke var mer modent. Men nå vet jeg det ihvertfall. Jordmora jeg var hos på tirsdag tok bare heeelt feil... Har time til overtidskontroll hos legen på onsdag. Må bare finne på noe å fylle dagene med!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, jordmora tok tydeligvis feil. Det er jo bra du vet nå at det ikke er modent så du vet hva du skal forholde deg til.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jepp!

Men dette er jammen en tålmodighetsprøve. Hadde ikke helt forestilt meg at å gå på overtid skulle være SÅ kjedelig!

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg kjøpte fire filmer i går, så vi går vel løs på dem snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...