Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2007 #2001 Del Skrevet 18. mars 2007 Ikke slit deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2007 #2002 Del Skrevet 18. mars 2007 Blir helt tullerusk av å sitte inne og telle hybelkaniner! Må ut av og til. Men du har rett. Må jo ha krefter til det braker løs! Nå skal jeg starte med middagen. Koteletter og fløtegratinerte poteter i dag. Og etterpå det er det tid for halsbrann !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. mars 2007 #2003 Del Skrevet 19. mars 2007 1 uke til termin. Time hos legen i dag, og jeg må bare si at jeg liker mye bedre å gå til han enn jordmora! Hodet har festet seg, og alt ser bra ut. Så hun kan bare komme!!!! Gikk litt rundt i byen og handlet, så nå er jeg helt ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 19. mars 2007 #2004 Del Skrevet 19. mars 2007 Godt å høre at alt ser bra ut! Snakka med L.E.U. på butikken, og skulle hilse til deg. Har du handlet noe artig i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. mars 2007 #2005 Del Skrevet 19. mars 2007 Åh! Hun er trivelig, ja. Har handlet bursdagsgave til den minste poden din! Ellers bare mat og sånt... Nå har vi gått oss en lang tur, og jeg er sliiiiten. Blir snart køya nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2007 #2006 Del Skrevet 20. mars 2007 6 dager til termin. Huff, for en natt!!! Vanvittig halsbrann og masse sterke kynnere, men det vondeste var venstre skulder. Den knøt seg fullstendig i løpet av gårsdagen, og i natt var det ille! Klarte ikke snu på hodet. Tok en paracet (første i hele svangerskapet!) og fikk sove noen timer på morrakvisten. Vondt som fy enda, og jeg er glad natta er over! Nå skal jeg ta en varm dusj og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. mars 2007 #2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så kjedelig med masse vondter, men det er vel tegn på at kroppen din gjør seg klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. mars 2007 #2008 Del Skrevet 20. mars 2007 Helt utrolig at den lille snart er her, synes ikke det er lenge siden du testa positivt. Husker det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2007 #2009 Del Skrevet 20. mars 2007 Så kjedelig med masse vondter, men det er vel tegn på at kroppen din gjør seg klar. ← Ja, får håpe det. Legen sa ihvertfall at han ikke trodde han kom til å se meg mer før seksukerskontrollen! Helt utrolig at den lille snart er her, synes ikke det er lenge siden du testa positivt. Husker det så godt ← Kan ikke helt forstå at vi snart har et lite barn, jeg heller. Kjenner jo at det sparker, men det overgår min forstand ihvertfall! Syns tiden har gått kjemperaskt siden jeg testa positivt, og samtidig kjennes det som om jeg har vært gravid en evighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2007 #2010 Del Skrevet 20. mars 2007 Det blir endel syting og klaging på meg i dag, men det får så være! Har kynnere hele tiden nå. Det strammer helt opp til brystbeinet, og det kjennes ut som jeg ikke får puste skikkelig når det står på. Det er ikke ordentlig vondt , bare innmari ubehagelig. Og så blir jeg så sliten av det. Det er jo en svær muskel som jobber, og det kjennes! Sov ikke mye i natt, og er trøtt, så jeg håper det ikke blir slik hele natta som kommer. Enten får det gi seg, eller bli skikkelig action!!! "krysser fingrene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 #2011 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er vel kroppen som driver og lader opp nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mars 2007 #2012 Del Skrevet 21. mars 2007 ååå så spennende her Nå er det på tide å finne frem teltet og soveposen så en kan campe her fremover Ha en strålende dag, pass på deg selv. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mars 2007 #2013 Del Skrevet 21. mars 2007 ååå så spennende her Nå er det på tide å finne frem teltet og soveposen så en kan campe her fremover Ha en strålende dag, pass på deg selv. stor ← Ja! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. mars 2007 #2014 Del Skrevet 21. mars 2007 Så søte dere er, jenter! Dere får ta med godt med mat hvis dere skal campe her helt til jeg har født! Sov kjempelenge i natt, uten noe vondt. Mannen har fri, så i dag har vi virkelig vasket hele leiligheten. Mannen tok tilogmed vinduene på utsida, og det trengtes. Har ikke giddet og gjort det siden i høst... Nå lukter det grønnsåpe overalt, og jeg er såre fornøyd!!! Har noen svake kynnere i dag også. 5 dager til termin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. mars 2007 #2015 Del Skrevet 21. mars 2007 Vet ikke helt hva som har skjedd, men i dag er jeg bare full av energi!!! Etter rundvasken laget jeg middag og vasket opp, vasket klær, og i kveld har vi vært ute og gått i nesten halvannen time! Har ikke følt meg så bra på lenge. Har store planer om å kose meg med "Pretty woman" i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 #2016 Del Skrevet 21. mars 2007 Kanskje det betyr at fødselen er nært forestående ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2007 #2017 Del Skrevet 21. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. mars 2007 #2018 Del Skrevet 21. mars 2007 Kanskje det betyr at fødselen er nært forestående ?? ← Tja, den som hadde visst det? Kan jo alltids håpe! ← Nå skal jeg legge meg, etter en helt super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. mars 2007 #2019 Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke fullt så manisk i dag... Kjenner ikke noe spesielt noe sted. Bare fryktelig utålmodig. Har så lyst til at det skal skje noe snart! Men vi kan jo enda måtte vente over to uker, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet... Vil ut, så jeg prøver å komme på noe lurt vi kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 22. mars 2007 #2020 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei, hå. Jeg skal lese til E. men kommer innom senere for å sjekke trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå