Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Ja, psyken spiller nok en større rolle enn man ofte tror!

Enda hos svigers, og jeg har gått helt inn i julemodus. Har ikke gjort noen ting hele dagen, og er trøtt likevel! Sovna på fanget til mannen i ettermiddag. Våkner nå, så da holdet jeg det vel gående hele natta! Er SÅ b-menneske!!! Men det er deeeeilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

:vinke: , Cr@sh!!

Joda, jeg har det deilig i romjula! I dag er den første dagen uten fullt program, så jeg bare daffer rundt hjemme i pysjen. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Så deilig. Jeg har nettopp vært på apoteket og hentet ut medisiner. Tenker apotekdama skvatt da jeg la en bunke med resepter på disken. "Jeg skal ha disse!" Det tok jo en evighet og åf ordna de til meg. Sikkert irriterende for den som var bak meg i køen. Synd for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Du kan jo gjøre et forsøk, Iss? Som en liten demostrasjon mot å jobbe i romjula?

Heldige meg skal ikke på jobb før den 3!!!

:vinke: Hei, Smurf!

Endret av Geri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå har jeg benket meg foran TV, klar til å NYYYTE "Med Grimm og gru". Noe av det beste, EVER!!!!!!!!!!!

At Creature Comforts går nå er bare en super bonus. Ler så tårene triller!!!!!!!!! Liker Wallase and Grommit også, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, etter nyttår går jeg tilbake til 20% stilling, så blir vel noen dager med soving da.. :ler: Etter litt avslapping, så starter kjøret med å søke på jobber og sånn da. Og de ringer ofte etter meg for ekstra jobbing...

Så jeg holder ut med at etter nyttår kan jeg soooooove.... Litt i allefall da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Tror min nyttårsaften blir bra også. En hel gjeng med venner, mest venner av min mann. Blir god mat og drikke, og jeg skal virkelig ta frem finstasen!! Gleder meg!

Forresten har jeg det veldig koselig akkurat nå! Har en helt herlig dag :)

Har bare puslet rundt i leiligheten, ryddet, støvsugd, vasket klær, men mest sett på TV og spist julegodter!

Nå er brødene ferdig stekt, julegavene satt på plass, mannen er som vanlig verdens beste, og jeg verdens lykkeligste :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke

Enda en slapp, slapp dag... Er så godt!!!!

Har ingen andre planer enn quis i kveld. Skal være på lag med søstera mi og mannen hennes, og det blir nok supergøy uansett hvordan det går :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...