Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #241 Del Skrevet 25. desember 2005 Det gjør det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. desember 2005 #242 Del Skrevet 25. desember 2005 Og da kommer vi på besøk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #243 Del Skrevet 25. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. desember 2005 #244 Del Skrevet 26. desember 2005 Er enig med deg Geri, vi også tar det helt med ro... Tror det er best for å ikke skake opp kroppen noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. desember 2005 #245 Del Skrevet 26. desember 2005 Ja, psyken spiller nok en større rolle enn man ofte tror! Enda hos svigers, og jeg har gått helt inn i julemodus. Har ikke gjort noen ting hele dagen, og er trøtt likevel! Sovna på fanget til mannen i ettermiddag. Våkner nå, så da holdet jeg det vel gående hele natta! Er SÅ b-menneske!!! Men det er deeeeilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. desember 2005 #246 Del Skrevet 27. desember 2005 Fortsatt god jul, Geri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. desember 2005 #247 Del Skrevet 28. desember 2005 , Cr@sh!! Joda, jeg har det deilig i romjula! I dag er den første dagen uten fullt program, så jeg bare daffer rundt hjemme i pysjen. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. desember 2005 #248 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg og vil dasse rundt i pysjen!! Men sitter nå på jobb, så det ville tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. desember 2005 #249 Del Skrevet 28. desember 2005 Så deilig. Jeg har nettopp vært på apoteket og hentet ut medisiner. Tenker apotekdama skvatt da jeg la en bunke med resepter på disken. "Jeg skal ha disse!" Det tok jo en evighet og åf ordna de til meg. Sikkert irriterende for den som var bak meg i køen. Synd for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. desember 2005 #250 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Du kan jo gjøre et forsøk, Iss? Som en liten demostrasjon mot å jobbe i romjula? Heldige meg skal ikke på jobb før den 3!!! Hei, Smurf! Endret 28. desember 2005 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. desember 2005 #251 Del Skrevet 28. desember 2005 Nå har jeg benket meg foran TV, klar til å NYYYTE "Med Grimm og gru". Noe av det beste, EVER!!!!!!!!!!! At Creature Comforts går nå er bare en super bonus. Ler så tårene triller!!!!!!!!! Liker Wallase and Grommit også, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. desember 2005 #252 Del Skrevet 28. desember 2005 Jaja, etter nyttår går jeg tilbake til 20% stilling, så blir vel noen dager med soving da.. Etter litt avslapping, så starter kjøret med å søke på jobber og sånn da. Og de ringer ofte etter meg for ekstra jobbing... Så jeg holder ut med at etter nyttår kan jeg soooooove.... Litt i allefall da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. desember 2005 #253 Del Skrevet 28. desember 2005 Bra det, da! Og så håper jeg du får en strålende nyttårsaften. Det er jo noe å glede seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. desember 2005 #254 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg gleder meg masse til nyttårsaften, for det vet jeg blir koselig.. I motsetning til julaften,.... Det blir bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. desember 2005 #255 Del Skrevet 28. desember 2005 Tror min nyttårsaften blir bra også. En hel gjeng med venner, mest venner av min mann. Blir god mat og drikke, og jeg skal virkelig ta frem finstasen!! Gleder meg! Forresten har jeg det veldig koselig akkurat nå! Har en helt herlig dag Har bare puslet rundt i leiligheten, ryddet, støvsugd, vasket klær, men mest sett på TV og spist julegodter! Nå er brødene ferdig stekt, julegavene satt på plass, mannen er som vanlig verdens beste, og jeg verdens lykkeligste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 29. desember 2005 #256 Del Skrevet 29. desember 2005 takk for velkomst hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. desember 2005 #257 Del Skrevet 29. desember 2005 Blir så glad over å se at andre er glade!! :hoppe:hopper litt for deg og mannen og meg og mannen jeg1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. desember 2005 #258 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Ja, de fortjener masse Endret 29. desember 2005 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. desember 2005 #259 Del Skrevet 29. desember 2005 Enda en slapp, slapp dag... Er så godt!!!! Har ingen andre planer enn quis i kveld. Skal være på lag med søstera mi og mannen hennes, og det blir nok supergøy uansett hvordan det går :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. desember 2005 #260 Del Skrevet 29. desember 2005 Kose deg da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå