lady90 Skrevet 8. januar 2022 #1 Del Skrevet 8. januar 2022 Fryser så ekstremt på fingrene når jeg står på slalåm. Er så kald at jeg må inn og ta pause hele tida. Har varmesokker med batteri men orker ikke styret med batteri på vottene også så håper å finne noen skikkelig varme votter så jeg kan holde ut. Bruker idag bare helt vanlig polvotter, type 100 kroners, men det funker ikke i det hele tatt. Tar jeg tynne bomullsvanter inni blir jeg iskald på fingrene siden fingrene ikke er samla hud mot hud. Noen som har tips til veldig varme og gode votter? Pris opptil kr 1500.- er ok. Er verdt det så lenge jeg ikke fryser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Del Skrevet 9. januar 2022 Hestra har mange gode votter ☺️ Anonymkode: e12b4...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 9. januar 2022 #3 Del Skrevet 9. januar 2022 Alt av Hestra! For eksempel Hestra Fjellvotten, Heli Ski eller Kebnekaise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå