Gå til innhold

Bunnløs sorg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På bunnen så langt nede som det går an å komme…😭  kjærlighetssorg er det vondeste jeg har opplevd noen gang,, aldri noen gang hatt så vondt noen gang. Føler meg ubrukelig og uønsket og lite verdt…. Tårene renner og renner….og stopper ikke og renne…. 

Anonymkode: 65f1e...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klem ❤️

Anonymkode: cfc9a...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Ta deg sammen

Anonymkode: 6dfab...4e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud. Ta deg sammen

Anonymkode: 6dfab...4e9

Eller så kan du ta deg sammen! 

Kjærlighetssorg er sorg, og folk har forskjellige sorgreaksjoner. Det at du ikke klarer å uttrykke empati eller omsorg for menneskene rundt deg, betyr ikke at ts skal skjerpe seg! 

Ts. Det er vondt å bli dumpet, men du er like mye verdt som før. Det er helt lov å være lei seg, og å gråte. Jeg håper du har noen rundt deg du kan snakke med. Prøv å sove litt, og få i deg vann - man blir dehydrert av så mye gråting og da får du vondt i holdet i tillegg. Det kommer til å bli bedre, og lettere, men det er lov å bruke litt tid ❤

Anonymkode: a5475...fff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eller så kan du ta deg sammen! 

Kjærlighetssorg er sorg, og folk har forskjellige sorgreaksjoner. Det at du ikke klarer å uttrykke empati eller omsorg for menneskene rundt deg, betyr ikke at ts skal skjerpe seg! 

Ts. Det er vondt å bli dumpet, men du er like mye verdt som før. Det er helt lov å være lei seg, og å gråte. Jeg håper du har noen rundt deg du kan snakke med. Prøv å sove litt, og få i deg vann - man blir dehydrert av så mye gråting og da får du vondt i holdet i tillegg. Det kommer til å bli bedre, og lettere, men det er lov å bruke litt tid ❤

Anonymkode: a5475...fff

😭 det er så vondt😭😭😭😭

Anonymkode: 65f1e...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...