AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Dere vet den fasen der man dater, og man er veldig betatt, men usikker på hva den andre føler. Jeg er der nå, og jeg blir livredd rett og slett. Jeg stresser masse, venter på melding, holder veldig tilbake. Jeg vil møte han hele tiden og skrive masse til han, men jeg lar være, for vet man lett kan skremme vekk enkelte menn. Har noen noen tips til hva man kan gjøre for å roe nervene og kose seg mer under datingen? Eller er man bare dømt til å ha noen stressende måneder? 😆 Mvh betatt k 32 Anonymkode: f46d4...02d 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Tips etter mange års erfaring; det er SÅ lett å forelske seg og legge for mye i daten for tidlig. Prøv å ikke investere for mye følelser før dere har hatt en del dates som går bra. Fallhøyden er stor, og det som starter som et eventyr; han gjør alt rett, sier mye fint, er «på» hele tiden, vil treffes og sende meldinger hele tiden osv. vel, har erfart at denne interessen like fort kan dale dessverre. En svært erfaren dating coach sier nettopp dette, dont invest to much to soon.. da er man også mer seg selv og fremstår avslappet på dates. Lykke til 😊😊 Anonymkode: c9694...558 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tips etter mange års erfaring; det er SÅ lett å forelske seg og legge for mye i daten for tidlig. Prøv å ikke investere for mye følelser før dere har hatt en del dates som går bra. Fallhøyden er stor, og det som starter som et eventyr; han gjør alt rett, sier mye fint, er «på» hele tiden, vil treffes og sende meldinger hele tiden osv. vel, har erfart at denne interessen like fort kan dale dessverre. En svært erfaren dating coach sier nettopp dette, dont invest to much to soon.. da er man også mer seg selv og fremstår avslappet på dates. Lykke til 😊😊 Anonymkode: c9694...558 Åå, takk, ja trengte å bli minnet på dette. Lettere sagt enn gjort å ikke investere for mye, men skal virkelig prøve! Han her er ikke så veldig på, han er nok litt forsiktig, så det er nok bedre enn en veldig voldsom interresse fra start som du sier. Har samme erfaring med at det kan dabbe litt av og bli falskt hvis de er altfor på med en gang. Ok, skal prøve å roe ned, men aner ikke hvordan 😅 Anonymkode: f46d4...02d 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Virker som du gjør det riktig i å ikke ta helt av med meldinger etc, selv om du har lyst. Vise at du er interessert, men ikke for mye;) Tror faktisk du blir nødt til ha noen stressede måner. For meg hjelper det å tenke 'worst case scenario', at ikke kommer til å bli noe. Fokuserer på jobb, trening og venner, og prøver å ta daten som det kommer. Men det er vanskelig:) Anonymkode: 5081e...17d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Noen trenger rett og slett å date flere samtidig, for ikke å ta helt av. Eller bare ha en FF i bakgrunnen. Anonymkode: f2d4e...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Det der er sikkert lurt.. men personlig sliter jeg med det. Vil på en måte være «trofast» til jeg vet om det er noe mer.. sikkert fordi jeg ville hatet at han datet flere.. da føler man seg kun som en i rekka liksom.. men ja, det er ikke lurt å legge for mye i det for tidlig., jeg blir fort forelsket og har brent meg på det Anonymkode: c9694...558
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen trenger rett og slett å date flere samtidig, for ikke å ta helt av. Eller bare ha en FF i bakgrunnen. Anonymkode: f2d4e...5ff Nei den er jeg totalt uenig i. Skal man gå all in i noe og bli kjent med den en har kontakt med så er det siste å gjøre å knulle andre. En klarer seg uten sex noen måneder da. Herregud så sexfiksert alt er blitt. Hva med å fokusere på han/hun du dater. Når en som ts holder igjen så gjør andre ting som gjør at tiden flyr som venner og hobbyer. Knulle rundt og date andre er no go for min del. Men folk må nå gjøre som de vil. Jeg hadde ikke likt at han jeg dater driver å dater andre og knuller andre. Da hadde jeg mistet interessen med en gang og blitt mer kvalm enn interessert. Da vil man jo ikke bety noe uansett i det store og det hele. Anonymkode: d8aa5...a17 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei den er jeg totalt uenig i. Skal man gå all in i noe og bli kjent med den en har kontakt med så er det siste å gjøre å knulle andre. En klarer seg uten sex noen måneder da. Herregud så sexfiksert alt er blitt. Hva med å fokusere på han/hun du dater. Når en som ts holder igjen så gjør andre ting som gjør at tiden flyr som venner og hobbyer. Knulle rundt og date andre er no go for min del. Men folk må nå gjøre som de vil. Jeg hadde ikke likt at han jeg dater driver å dater andre og knuller andre. Da hadde jeg mistet interessen med en gang og blitt mer kvalm enn interessert. Da vil man jo ikke bety noe uansett i det store og det hele. Anonymkode: d8aa5...a17 Hvem snakker om å "knulle andre"? Vedkommende sa "date flere". Anonymkode: 8976a...d16 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvem snakker om å "knulle andre"? Vedkommende sa "date flere". Anonymkode: 8976a...d16 Eller å ha en ff i bakgrunnen er ikke det å knulle andre ?? hva slag definisjon har du på FF?? Flower friend?? dra på blomsterbutikker og lukte på blomster?? Anonymkode: d8aa5...a17 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Eller å ha en ff i bakgrunnen er ikke det å knulle andre ?? hva slag definisjon har du på FF?? Flower friend?? dra på blomsterbutikker og lukte på blomster?? Anonymkode: d8aa5...a17 🤣🤣🤣 Anonymkode: c9694...558
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Eller å ha en ff i bakgrunnen er ikke det å knulle andre ?? hva slag definisjon har du på FF?? Flower friend?? dra på blomsterbutikker og lukte på blomster?? Anonymkode: d8aa5...a17 Jeg snakker ikke om flower friend, men «date flere». Kanskje for noen betyr dating å ligge rundt. Ikke for meg. Anonymkode: 8976a...d16
Antiviruset Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det der er sikkert lurt.. men personlig sliter jeg med det. Vil på en måte være «trofast» til jeg vet om det er noe mer.. sikkert fordi jeg ville hatet at han datet flere.. da føler man seg kun som en i rekka liksom.. men ja, det er ikke lurt å legge for mye i det for tidlig., jeg blir fort forelsket og har brent meg på det Anonymkode: c9694...558 Nei det er ikke lurt i det hele tatt! Ikke hør på slike idioter som det der For da er man en idiot! Det er oppskriften på å ødelegge alt med en gang. Starte et forhold med utroskap? For det er slik mange ser på det, at du ikke har tid til å bli bedre kjent og holde deg til en disse ukene og månedene? Så ikke vær så redd for å ta litt kontakt En som er interessert i deg vil bare sette pris på det, så lenge det ikke tar helt av da Ikke lett om den ene blir fortere forelsket en den andre. Men nyt denne tiden da, og kanskje blir det noe varig noe eller kanskje ikke. Det går fort noen måneder, men han om han er interessert i deg vil skape en trygghet ovenfor deg så snart dere blir bedre kjent. Om denne tryggheten ikke kommer etter neon måneder ? Da er det noe som ikke stemmer. Så hold litt igjen, men aldri for mye heller. Det kan tolkes som avvisning. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Antiviruset skrev (1 time siden): Nei det er ikke lurt i det hele tatt! Ikke hør på slike idioter som det der For da er man en idiot! Det er oppskriften på å ødelegge alt med en gang. Starte et forhold med utroskap? For det er slik mange ser på det, at du ikke har tid til å bli bedre kjent og holde deg til en disse ukene og månedene? Så ikke vær så redd for å ta litt kontakt En som er interessert i deg vil bare sette pris på det, så lenge det ikke tar helt av da Ikke lett om den ene blir fortere forelsket en den andre. Men nyt denne tiden da, og kanskje blir det noe varig noe eller kanskje ikke. Det går fort noen måneder, men han om han er interessert i deg vil skape en trygghet ovenfor deg så snart dere blir bedre kjent. Om denne tryggheten ikke kommer etter neon måneder ? Da er det noe som ikke stemmer. Så hold litt igjen, men aldri for mye heller. Det kan tolkes som avvisning. Takk for råd. I dag er en skikkelig sånn søndag hvor jeg har såååå lyst til å være med han og jeg savner han veldig. Var så utrolig koselig sist. Har vært med venner nå på dagtid, men det hjalp ikke på needynessen. Han spurte meg om vi skulle gjøre en aktivitet på dagtid i dag, men kunne ikke da for hadde avtalt med de.😳 Likevel redd for å spørre om å møtes i kveld. Skal se han om noen dager, så føler jeg burde holde meg til da. Åååååhhhhhhhh føler seriøst for å grine. Blir så koko av det her. Anonymkode: f46d4...02d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei den er jeg totalt uenig i. Skal man gå all in i noe og bli kjent med den en har kontakt med så er det siste å gjøre å knulle andre. En klarer seg uten sex noen måneder da. Herregud så sexfiksert alt er blitt. Hva med å fokusere på han/hun du dater. Når en som ts holder igjen så gjør andre ting som gjør at tiden flyr som venner og hobbyer. Knulle rundt og date andre er no go for min del. Men folk må nå gjøre som de vil. Jeg hadde ikke likt at han jeg dater driver å dater andre og knuller andre. Da hadde jeg mistet interessen med en gang og blitt mer kvalm enn interessert. Da vil man jo ikke bety noe uansett i det store og det hele. Anonymkode: d8aa5...a17 Jeg skrev "noen", og det er disse som mister seg selv totalt, i det øyeblikket de får interesse for noen, overtenker, og klenger seg til nye dater. Det er personer som trenger å fordele interessen sin, for i det hele tatt å fungere. Anonymkode: f2d4e...5ff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå