AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Del Skrevet 8. januar 2022 Noen her som har tatt oppkjøring klasse B i tbg, strøyk du? Hvordan var sensor? Generelt erfaringene dine? Anonymkode: b698d...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Del Skrevet 9. januar 2022 . Anonymkode: b698d...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Del Skrevet 10. januar 2022 Er riktignok 7 år siden snart, men hadde veldig fin sensor. Jeg forklarte jeg var nervøs og at jrg ofte prater mye da så han pratet mye med meg. Strøk ikke, kvelte bilen et par ganger og kjørte bittelitt for fort på e18 men ellers ok. Jeg surret litt på sikkerhetsspørsmålet pga nervøsitet men rettet meg selv med en gang jeg svarte feil, så det var null stress. Hadde god flyt og var litt ekstra forsiktig i sentrum pga gående. Ellers syntes jeg det gikk veldig greit 😊 Kjørte fra statens vegvesen, til Sem også over semslinna. Så inn til byen retning farmandstredet, inn ved Tønsberg pizza, og kjørte litt i sidegatene ved biblioteket. Ut på nedre langgate, til Tolvsrød, inn ved incestsenteret også tilbake til presterødkrysset. Gjennom frodåstunellen, ut på e18 ved Barkåker også to avkjørsler på e18 før jeg var tilbake hos statens vegvesen. Anonymkode: a2bd7...653 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 12.35): Er riktignok 7 år siden snart, men hadde veldig fin sensor. Jeg forklarte jeg var nervøs og at jrg ofte prater mye da så han pratet mye med meg. Strøk ikke, kvelte bilen et par ganger og kjørte bittelitt for fort på e18 men ellers ok. Jeg surret litt på sikkerhetsspørsmålet pga nervøsitet men rettet meg selv med en gang jeg svarte feil, så det var null stress. Hadde god flyt og var litt ekstra forsiktig i sentrum pga gående. Ellers syntes jeg det gikk veldig greit 😊 Kjørte fra statens vegvesen, til Sem også over semslinna. Så inn til byen retning farmandstredet, inn ved Tønsberg pizza, og kjørte litt i sidegatene ved biblioteket. Ut på nedre langgate, til Tolvsrød, inn ved incestsenteret også tilbake til presterødkrysset. Gjennom frodåstunellen, ut på e18 ved Barkåker også to avkjørsler på e18 før jeg var tilbake hos statens vegvesen. Anonymkode: a2bd7...653 Tusen hjertelig takk for utfyllende svar, og forklarende rute! Jeg er svært lite kjent i Tønsberg, og veldig vandt med å kjøre i Sandefjord som er en mye simplere by når det kommer til alt, hehe. Anonymkode: b698d...903 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 22.33): Tusen hjertelig takk for utfyllende svar, og forklarende rute! Jeg er svært lite kjent i Tønsberg, og veldig vandt med å kjøre i Sandefjord som er en mye simplere by når det kommer til alt, hehe. Anonymkode: b698d...903 Sensor sier bare ta venstre her, høyre her osv. Men summa sumarum så var det variert, litt bykjøring, enveiskjøring, rundkjøringer, tunell, e18. Tønsberg er bedre by å kjøre i syntes jeg, Sandefjord har mye irriterende gater i sentrum 😂 Kjør litt I Tønsberg før oppkjøring hvis du kan, så blir du nok litt tryggere. Masse lykke til Anonymkode: a2bd7...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå