AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Er på helgebesøk borte og har hatt diverse symtomer siden jeg kom. Vi er til sammen 10 stk men de er alle i min svigerfamilie. Symptomer; kaldsvetting på hendene, høy puls, skjelving og følelsen av å ikke klare å slappe av. Litt sånn adrenalinfølelse hele tiden. Hva foregår her? Anonymkode: b72ef...5f0
Gjest theTitanic Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Angst. En vanlig følelse for de som er på besøk og sammen med 10 medlemmer av svigerfamilien på en gang.
snoren Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 I værste fall noe med hjertet. Ville gått til legen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Drikker du kaffe eller alkohol el i sterkere eller større mengder enn vanlig? Mat du ikke tåler feks? Anonymkode: ac40b...0c1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 theTitanic skrev (1 minutt siden): Angst. En vanlig følelse for de som er på besøk og sammen med 10 medlemmer av svigerfamilien på en gang. Dersom samvær med svigerfamilie ikke har vært så stort "problem" før, kan man plutselig få angst pga dem? Ts Anonymkode: b72ef...5f0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikker du kaffe eller alkohol el i sterkere eller større mengder enn vanlig? Mat du ikke tåler feks? Anonymkode: ac40b...0c1 Nei, har ikke drukket hverken alkohol eller koffein siden jeg kom. Anonymkode: b72ef...5f0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, har ikke drukket hverken alkohol eller koffein siden jeg kom. Anonymkode: b72ef...5f0 Jeg ville ikke kjøpt den angst diagnosen de setter her på siden, uten å konferere med lege først i hvert fall Anonymkode: ac40b...0c1
Gjest theTitanic Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom samvær med svigerfamilie ikke har vært så stort "problem" før, kan man plutselig få angst pga dem? Ts Anonymkode: b72ef...5f0 Det kan skje. Kanskje er det noe du føler stresser deg mer ihht dem nå enn før. Kanskje er din totale belastning av alt i hverdagen toppet med å forholde deg til alle disse nå. Stress for å tilpasse deg, på tå hev for å unngå konflikter etc. Hvem vet AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke kjøpt den angst diagnosen de setter her på siden, uten å konferere med lege først i hvert fall Anonymkode: ac40b...0c1 Mener ikke ts skal få satt diagnosen angst. Vi føler alle på angst fra tid til annen uten at det er såpass til plage at det er en diagnose. Det er en forskjell fra normal angst og til sykelig angst.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Angst. Kanskje du har spist eller drukket uregelmessig, mye sukker, lite væske, koffein eller stresset i det siste. En tid tilbake hadde jeg det alltid sånn etter en tur i byen. Ikke bli redd, pust rolig så går det over. Anonymkode: dac2a...a8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå