ostekaker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Jeg tror sjenkestopp til kl 22 eller 00. Utifra jeg lest, utifra jeg lest burde det være mer enn det. Endret 8. januar 2022 av ostekaker 2
RunM Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Jeg håper og tror at vaksinesertifikatet tas i bruk. Alle rettigheter til de med sertifikat, kun apotek og matvarebutikker til de som velger å ikke bidra. 16
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2022 RunM skrev (Akkurat nå): Jeg håper og tror at vaksinesertifikatet tas i bruk. Alle rettigheter til de med sertifikat, kun apotek og matvarebutikker til de som velger å ikke bidra. Akkurat det tror jeg ikke skjer. 24
kar90 Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 De opphever selvfølgelig påbudet om hjemmekontor, så er vi der vi må påby det igjen om noen måneder. De lærer aldri. 6
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2022 kar90 skrev (Akkurat nå): De opphever selvfølgelig påbudet om hjemmekontor, så er vi der vi må påby det igjen om noen måneder. De lærer aldri. Jeg mener de må stenge der smitten er stor. 1
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2022 Rucula skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke tilbake på kontoret 🤮 Det kan hende det skjer. 2
Pivot Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 RunM skrev (2 minutter siden): Jeg håper og tror at vaksinesertifikatet tas i bruk. Alle rettigheter til de med sertifikat, kun apotek og matvarebutikker til de som velger å ikke bidra. Hvorfor håper du at det vil skje, og hva kan man oppnå ved å bruke sertifikatet på den måten? 6
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2022 Pivot skrev (Akkurat nå): Hvorfor håper du at det vil skje, og hva kan man oppnå ved å bruke sertifikatet på den måten? Det kommer ikke å skje, Ellers så hadde det blitt nevnt. 5
Rucula Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 ostekaker skrev (2 minutter siden): Det kan hende det skjer. Jeg regner med at det vil skje, til min sjefs store begeistring 2
RunM Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Pivot skrev (Akkurat nå): Hvorfor håper du at det vil skje, og hva kan man oppnå ved å bruke sertifikatet på den måten? Man oppnår at det smittes færre av de som har valgt å ikke beskytte seg. Selve smitten i seg selv er ikke farlig så lenge man ikke blir dødssyk av den. Så, - vaksinepasset bør brukes for å beskytte de uvaksinerte. 3
Gjest theTitanic Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 RunM skrev (1 minutt siden): Jeg håper og tror at vaksinesertifikatet tas i bruk. Alle rettigheter til de med sertifikat, kun apotek og matvarebutikker til de som velger å ikke bidra. Ser ikke poenget. De fleste er vaksinert. Folk vil bare slappe av fordi de er vaksinert og det vil bli mer mye mer smitte. Det er ikke slik at om de få som nå ikke er vaksinert hadde vaksinert seg så kunne vi levd fritt og droppet tiltak. Det sa nakstad før jul.
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2022 Rucula skrev (Akkurat nå): Jeg regner med at det vil skje, til min sjefs store begeistring Det tror jeg ikke, men jeg kan ta feil. 1
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2022 RunM skrev (Akkurat nå): Man oppnår at det smittes færre av de som har valgt å ikke beskytte seg. Selve smitten i seg selv er ikke farlig så lenge man ikke blir dødssyk av den. Så, - vaksinepasset bør brukes for å beskytte de uvaksinerte. Tull, Hvis man har lest. 2
Gjest Villfisker Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 RunM skrev (8 minutter siden): Jeg håper og tror at vaksinesertifikatet tas i bruk. Alle rettigheter til de med sertifikat, kun apotek og matvarebutikker til de som velger å ikke bidra. Nei, det hører hjemme i et diktatur. Det skal vi ikke ha i Norge. Heldigvis ikke du som bestemmer dette.
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2022 theTitanic skrev (Akkurat nå): Ser ikke poenget. De fleste er vaksinert. Folk vil bare slappe av fordi de er vaksinert og det vil bli mer mye mer smitte. Det er ikke slik at om de få som nå ikke er vaksinert hadde vaksinert seg så kunne vi levd fritt og droppet tiltak. Det sa nakstad før jul. Ja, få som uvaksinert. Få av de på sykehus. 1
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Nei, det hører hjemme i et diktatur. Det skal vi ikke ha i Norge. Heldigvis ikke du som bestemmer dette. Heldigvis. 2
Rucula Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 ostekaker skrev (2 minutter siden): Det tror jeg ikke, men jeg kan ta feil. Jeg håper du har rett! men jeg tror dessverre ikke det
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2022 Rucula skrev (Akkurat nå): Jeg håper du har rett! men jeg tror dessverre ikke det Godt hende, MEN vi vet DET blir lettelser neste uke, bare ikke hva utenom sjenking, 1
kar90 Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 Rucula skrev (2 minutter siden): Jeg vil ikke tilbake på kontoret 🤮 Hva er det du snakker om, hva mener du? Det er jo så GØY å komme tilbake på kontoret å høre om andres unger, oppussingsprosjekt og graving og masing om hva DU skal i ferien, helgen, og alle den sosiale positiviteten som skaper så sterke relasjoner med folk du driter så totalt i og lengter etter å slippe å se. Det er jo på kontoret ting skjer! Der folk møtes og skravles og forstyrrer og plager hverandre, hvorfor vil du ikke dette? Er det ikke kjekt å bruke tid i rushet gjennom vær og vind og eviglange køer på å komme seg til og fra så du kan få litt komplimenter for antrekket du også må bruke ekstra tid på å stelle i stand og ordne deg i? Er det ikke kjipt å være så tilfreds med livet at dette ikke er mye bedre enn å jobbe i fred og ro hjemme? 18
Anbefalte innlegg