Gå til innhold

Cervikogen svimmelhet/nakkesvimmelhet og kramper.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en dårlig nakke, som jeg siden onsdag har blitt verre av. Får typ strålinger med krampe/pressfølelse ut til ører, tinning/panne, bak øyne og i hele over og underkjeven. Kjeven min på ene siden er også noe galt med, så mistenker at kjeven fører til nakkeproblemet, eller omvendt. Har en stråling fra bakhodet (høyre) og ned i ryggen.

Har time hos manuellterapeut på tirsdag, bruker tempurpute om natten nå, og nakkestøtte for å avlaste litt. Får så mye hodepine i bakhodet av det her!

Får også litt synsforstyrrelser ift vondt bak øyne, men nå er jeg gravid i første trimester, så jeg har nok noe av hodepinen bak øynene derfra.

Spørsmålet er, noen som har opplevd lignende, og ble du da eventuelt bedre etter første time hos fysio/manuell/kiroptaktor ? Hva gjorde eventuelt terapeuten? Det er det presset/trykket i bakhodet, kjeve og tinning som gjør meg svimmel.. så tenker det nok er enten en muskel eller nerve i klem bak der.

Anonymkode: 82ea6...454

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i mye av dette ja. Kiropraktor hjelper meg!

Anonymkode: 5eda2...3b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner meg igjen i mye av dette ja. Kiropraktor hjelper meg!

Takk for svar! Føler du deg bedre etter bare 1 timen? Blir gal av den hodepinen og synsforstyrrelsene. Usjj

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar! Føler du deg bedre etter bare 1 timen? Blir gal av den hodepinen og synsforstyrrelsene. Usjj

Når det har vært veldig ille har jeg trengt flere timer. Men kan absolutt kjenne effekt etter bare 1 time!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...