AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, men forsøker her. Er det noen som kan anbefale en helt normal, god og kjedelig digital badevekt der du ikke trenger å registrere skostørrelser, fettprosent, bmi, høyde, bredd osv og der du ikke trenger app for å i det hele tatt veie deg. Vi hadde tidligere en god Nokia badevekt som nå har avgått med døden og vi trenger nå en ny vekt, men vi ønsker ikke noen fancy greier på den. Anonymkode: af894...eb0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 https://www.power.no/skjoennhet-og-velvaere/helse-og-velvaere/badevekt/soehnle-bamboo-natural-vekt/p-1126665/ Jeg anbefaler denne på det varmeste. Ingen fancy funksjoner, bare digital vekt med én desimal. Har alltid irritert meg over vekter som viser ett tall det ene øyeblikket og et helt annet ti sekunder senere, eller som er så sensitive mot ujevnt underlag at man kan gå ned fire kilo bare ved å plassere vekta på motsatt side av rommet. Men den her, den er faktisk ikke sånn. Jeg må innrømme at jeg valgte den utelukkende fordi den var den peneste de hadde (i mine øyne), men den viste seg også å være langt mer stabil enn alle andre vekter jeg har eid opp gjennom åra. Faktisk har jeg og samboeren min, som har tulla mye med å finne stedet i huset hvor vekta vår er lavest, gjort det til en lek å prøve å få også denne til å vise feil, men vi har eid den i rundt et år nå og enda ikke greid det 😂 Anonymkode: 144ce...36e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå