Gå til innhold

Hvilken chips spiser du?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sørlandschips, French Fries, paprika chips fra Maarud og den som reklamerer med 40% mindre fett som jeg ikke husker hva heter. Både den med salt og paprika er veldig gode. 

Salte stenger og "fisker". 

Anonymkode: ddc23...65a

Meg igjen. Goldfish fra Maarud var det den het. 

Og baconsvor med striper glemte jeg og nevne! Mmm veldig glad chips 🙂

Anonymkode: ddc23...65a

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Favoritten er de ekstra tynne fra Sørlandschips, den salte utgaven.

Eller Totenflak med paprika. Aller helst den med ost og grønn paprika, men den tror jeg er borte :(

Men jeg spiser det veldig sjelden, for jeg sluker hele posen på en gang.  

I praksis spiser jeg mest av OWL ostepop (den "lille" posen), KIMS French Fries og KIMS Snack Chips (Rema1000 har den i mindre poser), for de klarer jeg å skvise inn i kaloribudsjettet. Siden tråden ligger under Kosthold og livsstil, liksom ... 

Anonymkode: 0058b...7c8

Skrevet

Jeg synes at vanlig salt chips er best. 

Både kims, Maarud, rema sin er godkjent. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Hvitløk ramsløk og cilli Maarud . 
 

Skrevet

Gammel post, men den var nå gravd oppigjen og det er søndag morgen 🤣🙈

Jeg spiser lite chips, men synes salt og pepper-chips er godt. Sverget til Maarud før, men med endring av oppskrift på Kims så synes jeg den er bedre. 

Også glad i Old El Paso sin tortilla med ekstra salt, og Superchips salt. Savner Superchips med salt og pepper. Alltid vært glad i salt og pepper - chips 😋 

Spiser veldig lite chips, så liker å kjøpe små poser når de er på tilbud. Det holder lenge. Ikke spist chips i år enda, er mer på smågodt og noen ruter sjokolade, men chips har sin funksjon 😋

 

Skrevet

Den beste, mexican fiesta

Skrevet

Hvis jeg skal ha noe er det kun salt, enten maarud eller pringles. Noen ganger kanskje superchips eller skruer. 

Anonymkode: 8ed81...873

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 1.08):

Spiser ikke chips 🌟

Anonymkode: f359e...566

Hvorfor i all verden svarer du i denne tråden da?🤔

Anonymkode: d715b...b16

  • Liker 1
Skrevet

Lays cheese and onion. Kan kjøpes bla a på Rusta, eller i Sverige. 

Anonymkode: d715b...b16

Skrevet

Jeg spiser ikke chips veldig ofte, men når jeg gjør er det som regel med salt og eddik.

Skrevet

Jeg i mottsetning til mange i tråden er veldig glad i chips.

Denne er nok ganske høyt oppe på favorittstempelet:

Screenshot_20240204_145149_SamsungInternet.thumb.jpg.ddca68cc43b9000aa52f35ce018e2fb2.jpg

 

Men altså jeg er ikke vond å be på

*sørlandschips crème fraîche onion

*Maarud sour cream and onion

*sørlandschips havsalt & vinegar

*Maarud fried chicken chips

*Marrud salt og pepper eller paprika men da med dipp enten hot holiday dipp eller med rømme, noen dråper sriracha og en halv lime rørt sammen

Skrevet

Jeg er litt kjedelig og syns salt vanlig KIMS er supergod, og ost og løk ☺️

Skrevet (endret)

Jeg er ganske altetende, når det kommer til potetgull. Unntaket er ostepop, for det smaker virkelig pyton! 🤮

Men denne er ganske god, bare så synd  den ikke er å få tak i hele året: 

hgyvjvjh.jpeg.63952300766242902e74770782dac625.jpeg

 

Ellers er jeg glad i salt og pepper potetgull, gjerne den fra Bondens (Rema 1000). Og potetgull med dill-smak 🤤🤤🤤

Endret av Mardina
Skrevet

Potetskruer er den eneste som går igjen fast.

De andre jeg har likt virker å forsvinne, rekker å smake en gang før de er borte neste gang. Har smakt noen med chili som var gode, den siste jeg likte var med chorizo men nå kan jeg ikke finne den heller noe sted.

Skrevet (endret)

Den  beste for meg  men meget dyr til å være 40 g er pipers cheddar og onion. Kjøpes på meny. Eller de har de den på utestedene her. Godt alternativ til chillinøtter. 

Endret av Cecilie82
Skrevet (endret)

Maarud paprika er min og pappas favoritt 

Endret av Maskinfører
Skrevet

OLW Cheese Ballz

Maarud Salt & Pepper

KIMS Mexican Fiesta 

De er de beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...