AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #21 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sørlandschips, French Fries, paprika chips fra Maarud og den som reklamerer med 40% mindre fett som jeg ikke husker hva heter. Både den med salt og paprika er veldig gode. Salte stenger og "fisker". Anonymkode: ddc23...65a Meg igjen. Goldfish fra Maarud var det den het. Og baconsvor med striper glemte jeg og nevne! Mmm veldig glad chips 🙂 Anonymkode: ddc23...65a 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #22 Skrevet 9. januar 2022 Favoritten er de ekstra tynne fra Sørlandschips, den salte utgaven. Eller Totenflak med paprika. Aller helst den med ost og grønn paprika, men den tror jeg er borte Men jeg spiser det veldig sjelden, for jeg sluker hele posen på en gang. I praksis spiser jeg mest av OWL ostepop (den "lille" posen), KIMS French Fries og KIMS Snack Chips (Rema1000 har den i mindre poser), for de klarer jeg å skvise inn i kaloribudsjettet. Siden tråden ligger under Kosthold og livsstil, liksom ... Anonymkode: 0058b...7c8
Forundret.. Skrevet 9. januar 2022 #23 Skrevet 9. januar 2022 Jeg synes at vanlig salt chips er best. Både kims, Maarud, rema sin er godkjent. 2 1
Cecilie82 Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #24 Skrevet 3. februar 2024 Hvitløk ramsløk og cilli Maarud .
Daisy-love Skrevet 4. februar 2024 #25 Skrevet 4. februar 2024 Gammel post, men den var nå gravd oppigjen og det er søndag morgen 🤣🙈 Jeg spiser lite chips, men synes salt og pepper-chips er godt. Sverget til Maarud før, men med endring av oppskrift på Kims så synes jeg den er bedre. Også glad i Old El Paso sin tortilla med ekstra salt, og Superchips salt. Savner Superchips med salt og pepper. Alltid vært glad i salt og pepper - chips 😋 Spiser veldig lite chips, så liker å kjøpe små poser når de er på tilbud. Det holder lenge. Ikke spist chips i år enda, er mer på smågodt og noen ruter sjokolade, men chips har sin funksjon 😋
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #27 Skrevet 4. februar 2024 Hvis jeg skal ha noe er det kun salt, enten maarud eller pringles. Noen ganger kanskje superchips eller skruer. Anonymkode: 8ed81...873
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #28 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 1.08): Spiser ikke chips 🌟 Anonymkode: f359e...566 Hvorfor i all verden svarer du i denne tråden da?🤔 Anonymkode: d715b...b16 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #29 Skrevet 4. februar 2024 Lays cheese and onion. Kan kjøpes bla a på Rusta, eller i Sverige. Anonymkode: d715b...b16
Brunhilde Skrevet 4. februar 2024 #30 Skrevet 4. februar 2024 Jeg spiser ikke chips veldig ofte, men når jeg gjør er det som regel med salt og eddik.
skreppamedleppa Skrevet 4. februar 2024 #31 Skrevet 4. februar 2024 Jeg i mottsetning til mange i tråden er veldig glad i chips. Denne er nok ganske høyt oppe på favorittstempelet: Men altså jeg er ikke vond å be på *sørlandschips crème fraîche onion *Maarud sour cream and onion *sørlandschips havsalt & vinegar *Maarud fried chicken chips *Marrud salt og pepper eller paprika men da med dipp enten hot holiday dipp eller med rømme, noen dråper sriracha og en halv lime rørt sammen
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2024 #32 Skrevet 4. februar 2024 Jeg er litt kjedelig og syns salt vanlig KIMS er supergod, og ost og løk ☺️.
Mardina Skrevet 4. februar 2024 #33 Skrevet 4. februar 2024 (endret) Jeg er ganske altetende, når det kommer til potetgull. Unntaket er ostepop, for det smaker virkelig pyton! 🤮 Men denne er ganske god, bare så synd den ikke er å få tak i hele året: Ellers er jeg glad i salt og pepper potetgull, gjerne den fra Bondens (Rema 1000). Og potetgull med dill-smak 🤤🤤🤤 Endret 4. februar 2024 av Mardina
applestories Skrevet 4. februar 2024 #34 Skrevet 4. februar 2024 Potetskruer er den eneste som går igjen fast. De andre jeg har likt virker å forsvinne, rekker å smake en gang før de er borte neste gang. Har smakt noen med chili som var gode, den siste jeg likte var med chorizo men nå kan jeg ikke finne den heller noe sted.
Cecilie82 Skrevet 4. februar 2024 Forfatter #35 Skrevet 4. februar 2024 (endret) Den beste for meg men meget dyr til å være 40 g er pipers cheddar og onion. Kjøpes på meny. Eller de har de den på utestedene her. Godt alternativ til chillinøtter. Endret 4. februar 2024 av Cecilie82
Maskinfører Skrevet 4. februar 2024 #36 Skrevet 4. februar 2024 (endret) Maarud paprika er min og pappas favoritt Endret 4. februar 2024 av Maskinfører
Fant80 Skrevet 4. februar 2024 #37 Skrevet 4. februar 2024 OLW Cheese Ballz Maarud Salt & Pepper KIMS Mexican Fiesta De er de beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå