Gå til innhold

Hoftebein stikker veldig ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt? Jeg er normalvektig, men de stikker veldig ut, og det ser ganske rart ut. Jeg har litt hip dips og, kanskje det har noe med det å gjøre. Redd for å gå ned mer i vekt om det betyr at hoftebeina kommer til å stikke enda lenger ut

Anonymkode: a226d...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Redd for å gå ned mer i vekt om det betyr at hoftebeina kommer til å stikke enda lenger ut

Har du ønske om å gå ned mer i vekt nå som du er normalvektig? I så fall hvorfor?

Hva er din vekt og høyde/ BMI?

Anonymkode: 093f9...022

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt :)

Mer muskelmasse vil ramme dette inn, evt.

Anonymkode: 4133f...dae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du ønske om å gå ned mer i vekt nå som du er normalvektig? I så fall hvorfor?

Hva er din vekt og høyde/ BMI?

Anonymkode: 093f9...022

176 og 66kg, tenkte ned på 60 eller noe, så ikke så stor forskjell. Går uansett ned veldig sakte nå fordi jeg glemmer ofte å spise eller gidder ikke å lage mat før middag, så blir litt lite av og til. 

Skrevet

Har alltid hatt det selv, som mann. Må evt ganske mye overvekt til for å skjule dem! :nigo:

For min del synes jeg det er ganske attraktivt på kvinner. Liker å hvile hånden på dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen har store hoftebein, og for oss nordiske kvinner så er det ikke så unormalt 😊 det skal være attraktivt og vise fruktbarhet osv.. 

Anonymkode: 42a80...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Har samme "problem", synlige bein over alt nå ved bmi på 21, har egentlig lyst å gå ned litt til, men usikker på om det blir noe pent når det allerede er så synlig. Selv om jeg er godt innenfor normal vekt.. 

Anonymkode: 48e02...3c7

Skrevet

Jeg er 170 og veier mellom 58-60, har akkurat det samme. Synes det er litt fint jeg 🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det normalt? Jeg er normalvektig, men de stikker veldig ut, og det ser ganske rart ut. Jeg har litt hip dips og, kanskje det har noe med det å gjøre. Redd for å gå ned mer i vekt om det betyr at hoftebeina kommer til å stikke enda lenger ut

Det er bare dritsexy😘

Anonymkode: eff4c...c47

AnonymBruker
Skrevet

Har det samme, synes det er sjukt stygt, og dessverre så synes kjæresten min det er uattraktivt med beinete damer som han kaller det (vært litt større før).

Anonymkode: a718b...ca5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har samme "problem", synlige bein over alt nå ved bmi på 21, har egentlig lyst å gå ned litt til, men usikker på om det blir noe pent når det allerede er så synlig. Selv om jeg er godt innenfor normal vekt.. 

Anonymkode: 48e02...3c7

Ja samme her, tenker kanskje skjelettet bare er "for" stort eller bredt eller noe, siden noen kan være undervektige og fremdeles stikker ikke beina ut så veldig mye

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min synes at det er sexy. Han liker å stryke hendene over hoftebeina mine😆 du får bare ta deg selv som du er tenker jeg. Normalt er det iallfall.

Anonymkode: 836f3...6e3

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min synes at det er sexy. Han liker å stryke hendene over hoftebeina mine😆 du får bare ta deg selv som du er tenker jeg. Normalt er det iallfall.

Spesielt.

Anonymkode: 1282d...ca5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spesielt.

Why? Fordi det eneste politisk korrekte er å tenne på damer med "kjøtt på beina", and lots of it? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Spesielt.

Ts her men meh, jeg synes ikke det. Har vært flere som har kjent på mine, og ligger ofte med ånda rundt hoftebeina eller i magegropa eller gropa mellom hoftebeina. Litt behagelig egentlig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Why? Fordi det eneste politisk korrekte er å tenne på damer med "kjøtt på beina", and lots of it? 🤔

Jeg har det ikke, er 165 høy og veier 51 kg. Det betyr altså ikke at jeg har «lots of» kjøtt på beina. 

Anonymkode: 6e43c...905

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok bare litt brede hofter. Mine hoftebein er også veldig tydelige. Eneste måten å skjule det er jo å øke fettprosent, men med en bmi på 21 høres du helt normal ut. 

Anonymkode: bccb1...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...