AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Jeg og mannen diskuterte forleden. Da overrasket han meg med noe jeg ikke hadde tenkt over. Han sa at utseende og estetikk var viktigere enn kjønn dersom han skulle hatt sex med en fremmed person. Et tiltrekkende menneske var tiltrekkende, et utiltrekkende menneske var det ikke. Jeg spurte hva han mente og han svarte med et spørsmål: Synes ikke du at en del kvinner er lite tiltrekkende? Lite delikate? Og - jo, jeg måtte jo innrømme at jeg som kvinne så andre kvinner jeg ikke syntes hadde noe heldig utseende. Jeg kunne forstå at en mann ikke ville vært intime sammen med dem. Jeg var med så langt. Deretter spurte han: Du ser sikkert menn som du synes ser bra ut - menn som er attraktive og tiltrekkende? Og igjen - joda, det gjør jeg jo. Til slutt: Er det da noe rart hvis jeg, selv om jeg er mann, heller ville kledd av meg og hatt sex med en kjekk, fresh og tiltrekkende mann, enn en kvinne jeg syntes var lite pen, kanskje til og med frastøtende? Hvis jeg måtte og hvis jeg kunne velge? Kysse en mann? Spurte jeg. Overhodet ikke noe problem, sa han, hvis den andre var fresh og fin. Bli sugd eller suge? Heller det enn å begrave hodet på feil sted. Bli penetrert? Det ville vært underordnet helheten, og blitt litt go with the flow. Jeg hadde ALDRI trodd at han tenkte sånn. Homo?? Jeg spurte. Neida, har aldri tenkt over dette med bi en gang, og har aldri hatt sex med en mann, sa han: Men det er bare sånn at jeg liker pene ting fremfor stygge ting, og da blir mennesket viktigere enn mann/kvinne. Og når jeg tenker meg om, er jeg jo enig. Jeg ville mye heller hatt sex med en kvinne jeg syntes om, enn en mann jeg syntes var helt håpløs. Anonymkode: 22da3...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Jeg er kvinne og veldig hetero tror jeg, for jeg ser på noen kvinner som vakre, men ikke tiltrekkende. Det vil si jeg kan synes de er estetisk tiltrekkende, slik som annet vakkert jeg blir tiltrukket av, men absolutt ikke seksuelt. Jeg har klint med jenter da jeg var yngre for gøy, kjente ingenting seksuelt overhodet. Jeg ville faktisk heller hatt sex med en uattraktiv mann fordi jeg tenner på maskulinitet, selv om jeg ville prøvd å unngå begge deler. Anonymkode: af3b1...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Her er det nok en mann som prøver å fortelle deg at han er bi. Anonymkode: 3a32a...b8f 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Det er jo ikke slik at alternativet er "kyss en du synes er stygg eller en du synes er pen, men som er av et kjønn du ikke tiltrekkes av egentlig". Resonnementet hans er rart. Jeg har så langt i livet kun opplevd å bli tiltrukket av kvinner. Jeg kan fint se at enkelte menn er både pene, kjekke og direkte vakre. Det gir meg ikke noe lyst til å ha sex med dem. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg dermed sagt har sex med kvinner jeg ikke synes er tiltrekkende. Anonymkode: f67d7...57d 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Hm, jeg også tenker at han muligens er litt bi? 😂. Jeg er bifil selv, men jeg tenner ikke på penhet eller vakre mennesker, så det poenget hans der forstår jeg faktisk ikke. En mann og en kvinne kan være så vakre og flotte de bare vil uten at jeg finner dem det fnugg attraktive. Tenner han bare på pene mennesker han da? Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg tenner på folk, jeg tror faktisk det har mest med duft, stemme, smil, personlighet og kjemi å gjøre. Mine kjærester har vært alt fra pen til mindre pen, tykk, tynn, høy, lav, ung, gammel, mann og kvinne. Uhygienisk og ustelte klær, i tillegg til dårlig personlighet, er derimot totalt dealbreaker for meg, uansett kjønn. Anonymkode: bb674...3a8
sicario Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her er det nok en mann som prøver å fortelle deg at han er bi. Anonymkode: 3a32a...b8f Pan
Gjest Warrior Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Jeg er enig jeg også Ingen problem å ha sex med begge kjønn heller. Endret 8. januar 2022 av Warrior
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 Er i grunnen helt enig jeg også. Det kommer helt an på personen, kjemien og tiltrekningen. Kjønn er i grunnen bare tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Hjelpes, for et overfladisk menneske. Anonymkode: db7e3...e5f 2
Maggi2 Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Merkelig problemstilling. Hvis noen hadde en pistol mot hodet mitt og sa at jeg MÅTTE ha sex med enten en gammel, uhygienisk, sosialt tilbakestående mann, eller en smashing dame, så hadde jeg vel valgt damen, men ikke fordi jeg hadde noe lyst. Jeg kan synes damer er fine og vakre og alt det der, men kan ikke tenke meg å gjøre noe seksuelt med dem. Da velger jeg heller ganske mye styggere menn, men det blir jo bare hypotetisk. I virkeligheten ville jeg jo bare holdt meg singel om det var så dårlig stilt.. Mannen din er nok bi. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Maggi2 skrev (2 timer siden): Merkelig problemstilling. Hvis noen hadde en pistol mot hodet mitt og sa at jeg MÅTTE ha sex med enten en gammel, uhygienisk, sosialt tilbakestående mann, eller en smashing dame, så hadde jeg vel valgt damen, men ikke fordi jeg hadde noe lyst. Jeg kan synes damer er fine og vakre og alt det der, men kan ikke tenke meg å gjøre noe seksuelt med dem. Da velger jeg heller ganske mye styggere menn, men det blir jo bare hypotetisk. I virkeligheten ville jeg jo bare holdt meg singel om det var så dårlig stilt.. Mannen din er nok bi. Ja, ganske snålt egentlig. Det blir litt sånn... spiller absolutt ingen rolle hvem du er, bare du ikke er stygg og udelikat🙄 Anonymkode: db7e3...e5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå