AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Del Skrevet 8. januar 2022 Hvordan fjerne dette fra stoffseter / der du har beina ect? Det står på pakken bak at det er brannfarlig. Anonymkode: 64596...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan fjerne dette fra stoffseter / der du har beina ect? Det står på pakken bak at det er brannfarlig. Anonymkode: 64596...f18 Har du tenkt å bruke åpen flamme inne i bilen? 😳 Anonymkode: d3f5e...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du tenkt å bruke åpen flamme inne i bilen? 😳 Anonymkode: d3f5e...2b6 Kan det begynne å brenne????😳 Anonymkode: 64596...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Del Skrevet 8. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Kan det begynne å brenne????😳 Anonymkode: 64596...f18 Du skrev at det er brannfarlig, det betyr jo at det brenner i kontakt med åpen flamme Anonymkode: 9791d...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skrev at det er brannfarlig, det betyr jo at det brenner i kontakt med åpen flamme Anonymkode: 9791d...ec9 Det brenner ikke - jeg har sølt bare denne vesken Anonymkode: 64596...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Del Skrevet 8. januar 2022 Møbelrenser. Vi hadde ikke det da vi sølte masse baki, så vi kjørte på med varme og lufting, lukta gikk bort til slutt. Anonymkode: caf7e...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Del Skrevet 8. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Det brenner ikke - jeg har sølt bare denne vesken Anonymkode: 64596...f18 Det skjønte jeg... Anonymkode: 9791d...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Del Skrevet 10. januar 2022 Selve spriten i spylervæsken (som er det som er brannfarlig) vil nok dunste bort av seg selv ganske fort. Det er ganske flyktige saker. Så er det vel litt andre ting som noen såperester og fargestoff som blir igjen som sikkert er mest gunstig å bare bruke en fuktig klut på om det er noen rester. Fargestoffet vet jeg ikke. Men jeg tror ikke du skal være redd for at noen slipper en fis som plutselig antenner væsken. Anonymkode: 0f5eb...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå