Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisan,

noen som vet hva som gjelder av passbestemmelser til sør Amerika??

Er det det samme som til USA at man trenger elektronisk pass?

Veldig takknemlig for svar!! :bukke:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesten
Skrevet

øh... at du må ha pass som sikkert skal være gyldig ei stund i etterkant av hjemkomst.

om du går på ferieguiden dott no og klikker på hvert enkelt land så ser du visumbestemmelsene.

Skrevet

Hvis du skal mellomlande i USA må du ha elektronisk pass.

Skrevet

Du trenger ikke elektronisk pass hvis du skal mellomlande i USA.

Ikke stol på nettsidene om visumbestemmelser, de oppdateres ikke hver dag, og ting kan endres hver dag.

Ta kontakt med ambasadene/konsulatene til de landene du vet du skal til for å være sikker.

Det er sjelden at vi med norske pass trenger visum til Sør-Amerika hvis vi bare skal være der i inntil 3 mnd som turister. Noen ganger får en kjøpt turistvisum på flyplassen ved ankomst, og det forventes at man har kontanter for å betale denne.

Har selv vært der to ganger og ikke hatt visum. Men undersøk selv! Ikke stol på andre, fordi feil info kan sende deg hjem med første fly i verste tilfelle...

God tur!

Hilsen en reisevant person som jobber i bransjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...