BettyB Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Heisan, noen som vet hva som gjelder av passbestemmelser til sør Amerika?? Er det det samme som til USA at man trenger elektronisk pass? Veldig takknemlig for svar!! :bukke:
Gjest gjesten Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 øh... at du må ha pass som sikkert skal være gyldig ei stund i etterkant av hjemkomst. om du går på ferieguiden dott no og klikker på hvert enkelt land så ser du visumbestemmelsene.
Mrs. K Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Hvis du skal mellomlande i USA må du ha elektronisk pass.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Du trenger ikke elektronisk pass hvis du skal mellomlande i USA. Ikke stol på nettsidene om visumbestemmelser, de oppdateres ikke hver dag, og ting kan endres hver dag. Ta kontakt med ambasadene/konsulatene til de landene du vet du skal til for å være sikker. Det er sjelden at vi med norske pass trenger visum til Sør-Amerika hvis vi bare skal være der i inntil 3 mnd som turister. Noen ganger får en kjøpt turistvisum på flyplassen ved ankomst, og det forventes at man har kontanter for å betale denne. Har selv vært der to ganger og ikke hatt visum. Men undersøk selv! Ikke stol på andre, fordi feil info kan sende deg hjem med første fly i verste tilfelle... God tur! Hilsen en reisevant person som jobber i bransjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå