Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg fikk fransklæreren min til å oversette attester når jeg skulle søke jobb i Frankrike.

Skrevet

Du bør finne et translatørbyrå med en autorisert translatør i det aktuelle språket. Da vil du få hans/hennes stempel som viser at det er en autorisert translatør.

Skal du søke skoler/universiteter i utlandet, tror jeg at kun dette blir godtatt.

Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg mener jeg fikk det oversatt på videregående, jeg? Mener å huske at jeg gikk tilbake noen år senere og spurte om de kunne ordne det. De hadde ferdige skjemaer på engelsk hvor det bare var å fylle inne karakterene. Men det begynner å bli noen år siden, så det kan være at det er hukommelsen min som leker med meg.

Skrevet

Jepp, du kan bare be skolen din om å få et engelsk vitnemål. Tror de har plikt til å gi det ut hvis du trenger det - at de har en mal el.l. på engelsk. Det fikk jeg iallefall uten problemer da jeg sluttet og flyttet til utlandet. (Jeg vet ikke om det er like lett hvis du har sluttet der for flere år siden...)

Skrevet
Jepp, du kan bare be skolen din om å få et engelsk vitnemål. Tror de har plikt til å gi det ut hvis du trenger det - at de har en mal el.l. på engelsk.  Det fikk jeg iallefall uten problemer da jeg sluttet og flyttet til utlandet. (Jeg vet ikke om det er like lett hvis du har sluttet der for flere år siden...)

jepp, jeg også. Men mener å huske at jeg måtte betale for det.

Skrevet

Ta kontakt med skolen ja, klart de hjelper deg med dette. Mulig du må betale noe for det hvis det er lenge siden, du burde jo ha tenkt på å få deg et vitnemål på engelsk med en gang du gikk ut derfra så du hadde fått det gratis

Skrevet
Ta kontakt med skolen ja, klart de hjelper deg med dette. Mulig du må betale noe for det hvis det er lenge siden, du burde jo ha tenkt på å få deg et vitnemål på engelsk med en gang du gikk ut derfra så du hadde fått det gratis

Ja, for jeg visste hvor jeg skulle for 4 år siden!! :roll:

Skrevet

Jeg fikk vitnemål fra skolen så og si med en gang etter at jeg gikk ut, og jeg måtte fortsatt betale for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...