AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 For en stund siden begynte jeg på P piller i tillegg til annen prevensjon for å bli kvitt mensen. Det førte til ømme bryster, og et bryst som vokste fra det andre(Det kan skje, i følge legen) slutta ganske raskt med p pillene fordi kombinasjonen ble vanskelig hormonelt. De ømme brystene forsvant, og størrelsen ble ganske lik igjen, men det ene er fortsatt noe større. Men nå la jeg merke til at selve brystvorten er større.. Ble litt svett, kan det være tegn på brystkreft? Eller er dette også å anse som normalt. Ikke funnet kul, og har heller ingen andre (i all fall) tydelige tegn på at noe skal være galt. jeg er en såkalt sjekker, og henger meg opp i enkelte ting med kroppen til tider. jeg er i 30 årene. Anonymkode: 6bcad...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Jeg tar dette, 0 svar, som at ingen ville LØPT til legen med dette. Anonymkode: 6bcad...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Nei, jeg ville ikke det. Brystvorter vokser større of blir mørkere i fargen pga graviditet og hormonforandring, og kan også skje ved bruk av prevansjon. Anonymkode: 88e02...861
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå