Gå til innhold

Date en mann med barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hej
Jeg har i 2 måneder datet en fyr som er far. Han er fantastisk på alle mulige måter. Og vi begge nyter hverandres selskap. 

Er det noen som har erfaring innenfor dette? Hvor lang prosess tok det før dere anså dere som kjærester? Og hvornår ble dere introdusert for barnet? 🙂Jeg er innforstått med at det nok tar lengre tid å date en som er far, men jeg er alligevel nysgerrig på deres erfaringer på området. 

Anonymkode: 9eb9d...7ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig forskjellig.

Jeg har akkurat blitt kjæreste med en som har barn. Det tok to uker! Har ingen planer om å møte barna hans, eller å introdusere han for mine på veldig, veldig lang tid. Skal nyte den barnefrie tiden vi har sammen. Går an å definere seg som kjærester selv om man ikke har møtt barna.

Anonymkode: a7fb2...638

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo veldig forskjellig.

Jeg har akkurat blitt kjæreste med en som har barn. Det tok to uker! Har ingen planer om å møte barna hans, eller å introdusere han for mine på veldig, veldig lang tid. Skal nyte den barnefrie tiden vi har sammen. Går an å definere seg som kjærester selv om man ikke har møtt barna.

Anonymkode: a7fb2...638

Okay! Det var kjapt! Men gøy, føles det rigtig, så føles det rigtig.☺️ Jeg er også litt der, hvor jeg er sikker i han, da han er så bra på alle mulige måter. Men han vil nok ta det litt mer rolig. Og det er også forståelig. Det vigtigste er jo at vi har det godt sammen, så får det komme når det kommer. ☺️  

Anonymkode: 9eb9d...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...