AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 I går la jeg til en fyr på snap, det står at jeg kan sende han snap, men jeg skrev også en melding, men den lyser grått og det står venter.,, kan han ha ignorert forespørselen? Hvordan kan jeg se det?🤔 man får vel et varsel opp på telefonen når noen legger deg til? Anonymkode: 377e2...09c
Meningenmeddette Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Han må godta og legge deg til som venn han også ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Meningenmeddette skrev (1 minutt siden): Han må godta og legge deg til som venn han også ☺️ Ok men kan jeg se hvis han har avvist forespørselen? Anonymkode: 377e2...09c
Meningenmeddette Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Det tror jeg ikke du kan se nei.. men han får opp forespørselen din. Kanskje du sendte sent og han ikke har sett den ennå? ☺️
Meningenmeddette Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Men vil du bevege deg inn i snap helvete med et potensielt crush (om det er det han er)? 😅 nå venter et kaos av «har han sett snap fra meg? Hvorfor har han ikke svart på flere timer? Eller dager? Hvorfor må jeg sende først? Sender han færre snap enn før? Hvorfor svarer han tregere enn før? Hva mener han med den emojien?» 😂😂 for ikke å snakke om dersom dere får emojien «bestevenner» på snap og den en dag forsvinner., «skriver han da mer med andre enn meg?» 🙈 OG du kan falle for fristelsen og sjekke snapscoren hans, hvis den fyker i taket på dager han ikke kommuniserer med deg er det nok til å frike de fleste damer ut 😂 just saying.. vi kvinner er verdensmestere i overanalysering.. 😂 kanskje foreslå messenger? ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Meningenmeddette skrev (6 minutter siden): Men vil du bevege deg inn i snap helvete med et potensielt crush (om det er det han er)? 😅 nå venter et kaos av «har han sett snap fra meg? Hvorfor har han ikke svart på flere timer? Eller dager? Hvorfor må jeg sende først? Sender han færre snap enn før? Hvorfor svarer han tregere enn før? Hva mener han med den emojien?» 😂😂 for ikke å snakke om dersom dere får emojien «bestevenner» på snap og den en dag forsvinner., «skriver han da mer med andre enn meg?» 🙈 OG du kan falle for fristelsen og sjekke snapscoren hans, hvis den fyker i taket på dager han ikke kommuniserer med deg er det nok til å frike de fleste damer ut 😂 just saying.. vi kvinner er verdensmestere i overanalysering.. 😂 kanskje foreslå messenger? ☺️ Om dere vil eller ei, så er dette en del av hele dating gamet nå i 2022. Sosiale medier. Messenger er ikke så mye bedre enn Snap. Du ser om de svarer der også, og du ser om de er online. Anonymkode: f90bf...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 Meningenmeddette skrev (23 minutter siden): Det tror jeg ikke du kan se nei.. men han får opp forespørselen din. Kanskje du sendte sent og han ikke har sett den ennå? ☺️ Det står fortsatt bare venter 🤔 Anonymkode: 377e2...09c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I går la jeg til en fyr på snap, det står at jeg kan sende han snap, men jeg skrev også en melding, men den lyser grått og det står venter.,, kan han ha ignorert forespørselen? Hvordan kan jeg se det?🤔 man får vel et varsel opp på telefonen når noen legger deg til? Anonymkode: 377e2...09c Han har ikke akseptere forespørsel din . Da nytter det ikke uansett hvor mange meldinger du sender han er ikke interessert å legge deg til. Punktum. Anonymkode: e957d...af6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke akseptere forespørsel din . Da nytter det ikke uansett hvor mange meldinger du sender han er ikke interessert å legge deg til. Punktum. Anonymkode: e957d...af6 Vi er venner på Facebook da Anonymkode: 377e2...09c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke akseptere forespørsel din . Da nytter det ikke uansett hvor mange meldinger du sender han er ikke interessert å legge deg til. Punktum. Anonymkode: e957d...af6 Hun la ham til i går.. Er ikke alle som bruker det like aktivt. Jeg har gått dager uten å få med meg meldinger på plattformer jeg ikke bruker aktivt. Ts, send melding på face om at du la ham til på snap. Anonymkode: 90a4f...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun la ham til i går.. Er ikke alle som bruker det like aktivt. Jeg har gått dager uten å få med meg meldinger på plattformer jeg ikke bruker aktivt. Ts, send melding på face om at du la ham til på snap. Anonymkode: 90a4f...b7a Men han får vel et varsel på mobilen om at jeg har lagt han til? Litt flaut, hvis jeg sender melding på face også vil han ikke godta meg 🙈 men jeg syns det er litt rart. Anonymkode: 377e2...09c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Meningenmeddette skrev (7 timer siden): Men vil du bevege deg inn i snap helvete med et potensielt crush (om det er det han er)? 😅 nå venter et kaos av «har han sett snap fra meg? Hvorfor har han ikke svart på flere timer? Eller dager? Hvorfor må jeg sende først? Sender han færre snap enn før? Hvorfor svarer han tregere enn før? Hva mener han med den emojien?» 😂😂 for ikke å snakke om dersom dere får emojien «bestevenner» på snap og den en dag forsvinner., «skriver han da mer med andre enn meg?» 🙈 OG du kan falle for fristelsen og sjekke snapscoren hans, hvis den fyker i taket på dager han ikke kommuniserer med deg er det nok til å frike de fleste damer ut 😂 just saying.. vi kvinner er verdensmestere i overanalysering.. 😂 kanskje foreslå messenger? ☺️ Det er ikke overanalysering når du er erfaren. Blir det mindre snaps, ja, mister interessen. Ikke snap på tre dager? Interessen er ikke der overhodet. Det er faktisk veldig tydelig og praktisk. Kommer alltid en eller annen med "jeeeeg snapper sjelden bla bla bla" Spiller ingen rolle. Har du snapstreak med en ny Tinderflørt som plutselig stopper og scoren hans/hennes flyr i været likevel: ja du er bytta ut. Anonymkode: b18fb...d83 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #13 Skrevet 8. januar 2022 Det er tre muligheter: Han bruker snap sjelden, og har ikke vært inne og sett forespørselen. (Og varsler er avslått) Han har sett forespørselen, men vil ikke virke for ivrig, så godtar litt senere. Han har sett, men vil ikke ha deg som snap-venn. Anonymkode: b18fb...d83 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er tre muligheter: Han bruker snap sjelden, og har ikke vært inne og sett forespørselen. (Og varsler er avslått) Han har sett forespørselen, men vil ikke virke for ivrig, så godtar litt senere. Han har sett, men vil ikke ha deg som snap-venn. Anonymkode: b18fb...d83 Ja, jeg vet sannelig ikke. Han er ikke den som er mest aktiv på messenger I allefall. Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke spurte han først på messenger før jeg la han til fordi nå lurer jeg jo bare… vi er jo på hils med hverandre så er jo litt rart:) Anonymkode: 377e2...09c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå