Gå til innhold

2 date og forslag til tekst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar gjerne imot litt hjelp fra dere her.. var på date for noen uker siden med en fantastisk hyggelig mann. Han sa etter daten at han gjerne ville treffe meg igjen og vi foreslo 2 uker etter pga uker med barn imellom samt at vi bor noen timer unna hverandre. Når vi skulle treffes kom sykdom på barn inn i bildet, så ny barneuke og så julen. Vi har holdt kontakt på meldinger men ikke like intenst som før. Føler det har rent litt ut i sanden, men har utrolig lyst til å treffe denne mannen igjen. Han er ikke den som er mest frempå .. og det var også jeg som inviterte til første treff. Han nevnte også på daten at han i yngre dager var veldig sjenert.. kjenner jeg ikke får tankene bort før jeg vet om det fremdeles er interesse og har derfor lyst til å sende han en melding ang. ny date men uten å føle needy.. forslag til hva jeg kan skrive til han; tar gjerne imot innspill fra menn også.. 

Anonymkode: d1308...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vært rett frem og ærlig om jeg var deg, det ville i hvert fall jeg selv satt pris på.

«Var hyggelig å treffe deg for noen uker siden, fikk et godt inntrykk av deg. Vil gjerne treffe deg igjen. Er du med? I så fall passer det (foreslå dag?)».

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fluefisker1 skrev (10 timer siden):

Jeg ville vært rett frem og ærlig om jeg var deg, det ville i hvert fall jeg selv satt pris på.

«Var hyggelig å treffe deg for noen uker siden, fikk et godt inntrykk av deg. Vil gjerne treffe deg igjen. Er du med? I så fall passer det (foreslå dag?)».

Kort og direkte altså..? Uten for mye snikk snakk 😅 er vel ingen vits i å drive med hinting med menn 🙈

AnonymBruker
Skrevet

He is just not that into you. Hvis en mann liker deg vil han insje til å sees igjen. 

Uansett hvor sjenert han er. 

Anonymkode: 0a253...725

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kort og direkte altså..? Uten for mye snikk snakk 😅 er vel ingen vits i å drive med hinting med menn 🙈

Ja, kort og direkte. Dere ble enige om ny date, så ville omstendighetene det annerledes. Like greit å være direkte for å finne ut om han fortsatt vil treffes igjen. Du vil også fremstå som trygg i deg selv ved å være direkte, det er jo tiltrekkende. Dersom han ikke ønsker å møtes igjen er ikke det verdens undergang, og like greit å finne ut så snart som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...