Gå til innhold

Noen som har hatt kollektiv angst her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er min største frykt. 

Anonymkode: e763d...527

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kollektiv-trafikk?

Bo-kollektiv?

Angst i fellesskap med andre?

Forstod ikke hva du mente…

Anonymkode: b1cb6...1e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kollektiv-trafikk?

Bo-kollektiv?

Angst i fellesskap med andre?

Forstod ikke hva du mente…

Anonymkode: b1cb6...1e9

Buss angst

Anonymkode: e763d...527

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mest for at jeg ikke går av på rett stopp, setter meg på feil buss, ikke har nok penger til billetten (kjøper på bussen fordi går ikke an å kjøpe på nett her utenom langdistanse), alt sånn

Måtte alltid ha med meg folk før, få venner til å kjøpe bilett til meg, få venner til å passe på når vi skal av osv osv

Går fint nå da, tar som oftest bussen (alene) minst to ganger i måneden, går helt fint å kjøpe billett og alt sånn. Kommer meg av

Anonymkode: 1fd18...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Orddelingsfeil. Lær deg å skrive rett så vi forstår hva du mener. "Kollektiv angst" betyr angst på befolkningsnivå. "Buss angst" gir heller ikke mening. 

Anonymkode: ae955...048

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øvelse og eksponering gir deg mestring. Trekker su deg tilbake vil angsten bare øke. 

Anonymkode: 9ae27...b48

Gjest Adobyen
Skrevet

Ja, for å gå inn på stappfulle busser. Det kan jeg ikke fordra, og unngår det så langt som mulig.  Om jeg ikke kan kjøre selv, eller det ser ut som trengsel på kollektivtransport, så ringer jeg etter taxi.

Skrevet

Hadde og har angst for tog... Var redd jeg gikk på feil tog og det ikke stoppet der jeg  skulle av.... Helt forferdelig.. Satt og så ut av vinduene hele tiden før og telte skiltene og håpet det stoppet der jeg skulle av. 25 år siden nå. Sikkert ikke blitt noe bedre 😅

Gjest Sanninga
Skrevet

Ja, grusomt! Så føler med deg 🙈 Er meget rask med å ta plass, og ser ned i gulvet. Men dette går fint an å behandle hos psykolog. Så skal begynne der nå, anbefales! Ikke verdt å gå rundt med angst, livet er for kort! Det er fint mulig å få det bedre 😄

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Ja jeg har egentlig det når jeg tenker meg om. Har heldigvis ikke vært et tema å ta bussen siden jeg var 17, men føltes utrygt og likte ikke å være så tett blant mange fremmede. 

Skrevet

Jeg hadde det i ungdomstiden. 

Jeg fikk det legen kalte nervøs tykktarm av det.

Jeg klarte hvertfall ikke å rette ut ryggen helt på hvertfall tre måneder. Derfor sto jeg sammenkrøket i ryggen hvis jeg måtte reise meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...