Gå til innhold

Bekymringsfullt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet du ca hvor mye hun drikker? At du var der onsdag og så 2 flasker, og på fredag var det 14, og på søndag var det 38 flasker, liksom? Eller kan det være de samme 14 flaskene som har stått der i et halvt år? At hun ikke drikker mye, men bare er treig med å rydde/pante?

Anonymkode: b00aa...c89

Det vet jeg ikke antallet på men jeg vet at hun server psykisk og at det alltid er tomflasker der. Hun er en åpen person men jeg tror ikke hun ville innrømmet at hun strevde hvis jeg spurte direkte. Hun «dekker» seg på fange plan. 

Anonymkode: ec0f5...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg ikke antallet på men jeg vet at hun server psykisk og at det alltid er tomflasker der. Hun er en åpen person men jeg tror ikke hun ville innrømmet at hun strevde hvis jeg spurte direkte. Hun «dekker» seg på fange plan. 

Mange•

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange•

Strever•

Skrevet

Om du er bekymret. Snakk med venninnen din først! Om det eventuelt skulle vedvare ta kontakt med familie og få råd! Vi hadde barnevakt og var på fest. Uken etter fikk vi anonym bekymringsmelding der de mente vi hadde drukket foran barna. Bv satt oss på noe som heter peth test, og første prøven var jo selvklart høy. Men den viser nedgang for hver uke! Så, om venninnen din har alkohol problem vil eventuelt bv finne ut av det om det går så langt at de blir informert. En alkoholiker klarer vel seg uten alkohol en viss periode, men undersøker bv det i tre mnd så vil de nok få bekreftet/avbekreftet mistanken! 

Anonymkode: 47a15...993

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 19.16):

Fordi vi har lite plass + at det er enklere å ta de med seg hvis man har tenkt seg en tur til butikken.

Også er det ikke så veldig digg å ha de på kjøkkenet eller evt. boden der man gjerne har andre ting.

Anonymkode: 853ea...b30

Ikke et sjakktrekk hvis en har sånn 30-40 ølflasker og er alenemor ihvertfall. Da bør en gjerne gjemme de på soverommet i stedet om en er sjelden på butikken, eller gå rett ned i bagasjerommet med de i stedet.

Anonymkode: b00aa...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...