Gå til innhold

Katt = senket blodtrykk, eller?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kattene våre er supersøte og jeg er glad i dem, men jeg skjønner ikke ryktet de har for å skape sinnsro (jeg tror det finnes et sånt rykte?)

Hun ene er konstant hangry og veksler mellom å prøve å kommandere oss og innsmigre seg og synge triste skillingsviser. Det mest populære trikset er å late som hun vil ut for å få oss opp av sofaen, for så å styre mot matskåla når vi nærmer oss. 

Han andre er ganske lite flink til å underholde seg selv, og går mye rundt og jamrer og bærer seg fordi han vil ha oppmerksomhet. Det verste er at når vi gir etter og finner frem lekene jakter han et halvt minutt før han går lei. Han er så kresen på hvor lett og hvor vanskelig det skal være å få tak i byttet, og det ender opp med at man føler seg som en skuffelse. Livslede liksom, hos en katt? Hvis han har sagt fra en stund om at han kjeder seg uten reaksjon hender det han angriper den andre (kanskje litt for da vet han at vi blander oss). 

De er begge veldig glade og fornøyde når de går tur ute med oss, og er mye ute på tur alene, men likevel veldig slitsomme når de kommer hjem. 

Noen som kjenner seg igjen? Bør man ikke være over 30 når man har katt?

Anonymkode: 68c5f...811

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blander sammen flere ting her, sinnsro og blodtrykk har lite med hverandre å gjøre, men det er vitenskapelig bevist at hvis en katt maler når den ligger på deg eller ved siden av deg, så senker blodtrykket ditt seg.
Katter maler i en frekvens som fremmer helbredsprosessen av brukne knokler, så at kattemalingen øker helbredsprosessen av andre ting er ikke en dum konklusjon.

På den annen side kan katter være noen skikkelige rasshøl, så vinninga kan muligens gå opp i spinninga XD

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro du eide mine katter 😂 men når det er sagt - jeg har nok skrudd ned stresstempoet fem hakk etter at jeg fikk de i hus - når begge krøller seg sammen med meg på sofaen da har ingen av oss et fnugg av bekymringer 

Anonymkode: 1da25...b2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...