AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Er tinder, sukker, match og sånne sider gratis? Prøvde sexmøter men det går prngene fort. Setter pris på om noen kan si litt om dette Anonymkode: d66c8...510
Antiviruset Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er tinder, sukker, match og sånne sider gratis? Prøvde sexmøter men det går prngene fort. Setter pris på om noen kan si litt om dette Anonymkode: d66c8...510 Tinder er gratis, men det reneste galehus De andre datingsidene ? Betyr lite hva du velger. Skal du lykkes må du ha en solid profil og noen bilder. Det koster penger, men er verdt det om du er seriøs. Er du ikke seriøs ? Du kan bare glemme det, du må da være ekstremt attraktiv! Men da lykkes du også på Tinder og kan velge og vrake. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Jeg møtte min partner og far til mitt barn på sukker.no Anonymkode: 1e24e...f78
Gjest AprilRyan Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 Spørs hva du er ute etter. Er det bare sex så er nok Tinder best. Ikke vits i å bruke de mer seriøse datingsidene om du bare skal pule. Jeg har prøvd mange av dem. Tinder er helt greit, men overfladisk og mange useriøse, men om man "markedsfører" seg selv rett så slipper man unna det i stor grad. På Tinder er det nok en fordel å ha utseendet med seg eller "markedsføre" seg på en måte kvinner liker. Møteplassen, Sukker og Match er litt like. Der må man i større grad betale for å få kontakt. Min erfaring er at det er mye rart på Møteplassen. Vet ikke om det er tilfeldig, men fikk mange rare forespørsler der. Om man velger de mer seriøse datingsidene så vil jeg råde deg til å ha gode bilder og skrive noe i profilen. På disse sidene er nok innhold i profilen viktigere enn på Tinder, men ganske mange menn vet ikke hva de skal skrive og kjører den der "vet ikke hva jeg skal skrive her jeg. Ta kontakt så får du svar". I tillegg har de kanskje ett dårlig bilde av seg selv. Ville kanskje lagt litt mer arbeid i det om du er en helt vanlig mann i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 Facebook dating er gratis. Er endel fake profiler, men de lærer du deg raskt å spotte. Anonymkode: ac412...9da
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 AprilRyan skrev (15 minutter siden): Om man velger de mer seriøse datingsidene så vil jeg råde deg til å ha gode bilder og skrive noe i profilen. På disse sidene er nok innhold i profilen viktigere enn på Tinder, men ganske mange menn vet ikke hva de skal skrive og kjører den der "vet ikke hva jeg skal skrive her jeg. Ta kontakt så får du svar". I tillegg har de kanskje ett dårlig bilde av seg selv. Ville kanskje lagt litt mer arbeid i det om du er en helt vanlig mann i hvert fall Du trenger faktisk ikke gode bilder! Du trenger en veldig god datingprofil ! Om du er seriøs er dette det viktigeste av alt. Bilder kan du som betalende medlem dele med de som er interessert. Det har jeg gjort. Du må da selv ofte ta kontakt med de du liker, og så dele bilder raskt. Har dradd 3 dater veldig raskt på dette, og nå truffet en dame som er veldig interessert etter noen dater. Dårlig tekst? Jeg hadde aldri tatt kontakt med henne! For det viser at du faktisk er lite oppegående. En som ikke vet hva man er på utkikk etter? Det er det samme for meg som totalt useriøs. Bildene er jo helt greit! De fleste tar bilder som ikke forteller hele sannheten. På teksten så må du beskrive deg selv godt, og så ser man raskt om dette stemmer når man dater. Bildene stemte for hennes del ganske bra, teksten stemte mye bedre. Jeg liker henne bedre og bedre for hver date. Om det blir noe seriøst noe vil bare fremtiden vise, men du verden jeg liker henne godt. Litt mer lubben en bildene viser, men en personlighet som jeg liker! Og det er noe som er utrolig sexy! Anonymkode: 8e729...2a4
Gjest AprilRyan Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du trenger faktisk ikke gode bilder! Du trenger en veldig god datingprofil ! Om du er seriøs er dette det viktigeste av alt. Bilder kan du som betalende medlem dele med de som er interessert. Det har jeg gjort. Du må da selv ofte ta kontakt med de du liker, og så dele bilder raskt. Har dradd 3 dater veldig raskt på dette, og nå truffet en dame som er veldig interessert etter noen dater. Dårlig tekst? Jeg hadde aldri tatt kontakt med henne! For det viser at du faktisk er lite oppegående. En som ikke vet hva man er på utkikk etter? Det er det samme for meg som totalt useriøs. Bildene er jo helt greit! De fleste tar bilder som ikke forteller hele sannheten. På teksten så må du beskrive deg selv godt, og så ser man raskt om dette stemmer når man dater. Bildene stemte for hennes del ganske bra, teksten stemte mye bedre. Jeg liker henne bedre og bedre for hver date. Om det blir noe seriøst noe vil bare fremtiden vise, men du verden jeg liker henne godt. Litt mer lubben en bildene viser, men en personlighet som jeg liker! Og det er noe som er utrolig sexy! Anonymkode: 8e729...2a4 Ok, greie bilder da. I hvert fall noen der man ser hvordan vedkommende ser ut, men jeg har skrevet med noen som ikke har hatt bilde også. Dessverre har de hatt noen dårlige unnskyldninger for hvorfor de ikke har bilde så er litt skeptisk til det. Nei, man kan vel ikke forvente at alt skal stemme 100% med hvordan vedkommende presenterer seg via en datingprofil. Det er derfor det er viktig å møtes og ikke lage seg et urealistisk bilde av hvordan vedkommende er og ser ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå