Gå til innhold

Kvelertak under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare dominante som tar kvelertak på partner under sex? Eller gjør ikke-dominante dette også (tenker ikke sub da, men de som ikke har sub/dom-forhold)? 

Liker dere det? 

Anonymkode: 6a968...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen burde gjøre det, uten å ha snakket med den man skal gjøre det på først. 

Ellers er det nok individuelt. 

• Liker 4
Skrevet

Det er nok noe jeg ville avklart veldig nøye på forhånd...

Og det må utvises aktsomhet...

M@ster

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Master1 skrev (7 minutter siden):

Det er nok noe jeg ville avklart veldig nøye på forhånd...

Og det må utvises aktsomhet...

M@ster

Ja, folk har blitt skada og dødd av det. Det er ikke ufarlig.

Anonymkode: c49f4...7a8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, folk har blitt skada og dødd av det. Det er ikke ufarlig.

Anonymkode: c49f4...7a8

Ja det er helt sant...

Bør vel ha litt kunnskap før en starter med det 

M@ster

Skrevet

Nei, det er ikke bare dominante som liker å klemme litt på halsen 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at han holder på halsen min, litt bestemt, men ikke kvele. Mannen min er ikke spesielt dominant, men vi har endel ikke A4 sex.

Anonymkode: c833b...92f

• Liker 4
Skrevet

Vi gjør det begge på hverandre, og blir såååå tent av det!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg holdt på med for noen år siden likte at jeg kvelte henne mens vi pulte. Det var ikke helt meg, men hun førte hendene mine rundt halsen sin. Synes det var litt rart, men ok... Hun elsket også wetsex, det er noe jeg også liker. Hun ville også at vi skulle eksperimentere med avføring, men der gikk grensen for meg. Ikke lenge etter ble det slutt, det viste seg etterhvert at ikke hun var helt god i nøtta. Håper hun har det bra i dag. 

Anonymkode: ecef6...09f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 22.34):

Jeg liker at han holder på halsen min, litt bestemt, men ikke kvele. Mannen min er ikke spesielt dominant, men vi har endel ikke A4 sex.

Anonymkode: c833b...92f

Samme her. Elsker det

Anonymkode: 17116...12c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte det veldig godt, men slutta når jeg innså hvor farlig det er og at det bare er adrenalinet jeg tenner på. 

Frykt og lyst føles skummelt likt. Kroppen reagerer fordi den tror den skal dø. 

Ikke verdt det for min del. 

Anonymkode: 3ee16...4a1

Skrevet

Jeg er sub da og foretrekker å bli kvelt, kaller det det iallefall, selv om det ikke stopper lufttilførsel fullstendig. Både et fast/bestemt tak uten så mye kveling og enda litt strammere slik at det begrenser lufttilførsel. Men kan godt gjøre det jeg og, det gir jo nytelse, Ikke bare fordi det er dominant. 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 17.12):

Er det bare dominante som tar kvelertak på partner under sex? Eller gjør ikke-dominante dette også (tenker ikke sub da, men de som ikke har sub/dom-forhold)? 

Liker dere det? 

Anonymkode: 6a968...426

Liker når han tar litt tak ja, men har aldri opplevd ordentlig kveling.

Anonymkode: 8fec2...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Veldig usunnt. Men damene vil ha det. Så bare å kvele i vei. Så lenge du ikke trykker med tomlene på strupen hennes kan du kvele ganske hardhendt.

Anonymkode: f8efd...6d8

AnonymBruker
Skrevet

Bruker å legge hånden rundt halsen på mannen når jeg rir han. Klemmer slik at han ikke blir kvelt, altså på sidene av halsen. Er vanligvis submissiv i senga, men på topp så liker jeg å være "sjef", typ holde armene hans nede, "kvele" og slike ting. Noen menn liker det veldig godt og spruter etter noen sekunder, spesielt om man har dyp øyekontakt samtidig og jeg ber han komme for meg/sprute inni meg... 

Anonymkode: fadef...ce7

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så bare å kvele i vei. 

Så lenge de har samtykket til det, altså gikk skikkelig informert samtykke. 

• Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig....

M@ster

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Veldig usunnt. Men damene vil ha det. Så bare å kvele i vei. Så lenge du ikke trykker med tomlene på strupen hennes kan du kvele ganske hardhendt.

Du vet du kan si nei? Hvis hun skades ordentlig og må på legevakta har det ikke noe å si om hun samtykket. 

Dette er forresten helt feil. 

– Fra du gripes rundt halsen til du mister pust, står det om sekunder mellom liv og død. Man kan aldri ha kontroll over et slikt grep, sier rettsmedisiner Arne Stray Pedersen.

https://bodonu.no/advarer-mot-kveletrend-paa-tiktok-etter-barn-mistet-bevisstheten-dette-er-i-verste-fall-en-lek-med-doden/19.10-07:01

Legevakta vil melde dette til politiet. 

Anonymkode: 3ee16...4a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...