AprilLudgate Skrevet 8. januar 2022 #41 Skrevet 8. januar 2022 Knirke skrev (2 timer siden): I rest my case, sier jeg bare... Det er akkurat sånne som deg som gjør at jeg unngår å snakke med kvinner. Anklaging, angrep og overanalysering fra ende til annen🙄. Jeg er 40 selv og har gitt opp å forstå kvinner for lenge siden. Poenget mitt er at mange menn ville svart det likt om du sa at «forstår ikke menn, nåde deg om du er yngre eller penere». Hva om jeg er mann? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mener bare f.eks "å så flink du er til å tegne" den andre svarer "nei, det er jeg ikke" den første sier igjen "åjo, du er superflink." Slikt er en typisk greie jeg ikke får til med mindre jeg mener det. Om jeg mener at noen er flinke til noe så sier jeg det på en ordentlig måte. F.eks en kollega ga meg veldig gode råd i en privatsak. Jeg sier da til kollegaen min "det var veldig godt å prate med deg, jeg føler jeg fikk bedre råd her enn andre plasser, tusen takk." Den er ment som den er og finnes ikke falsk. Om jeg har gjort en feil så sier jeg "unnskyld for at jeg gjorde den feilen slik at det gikk utover deg, det skal ikke gjenta seg." Men, om jeg mener at en venn eller kollega gjør en stor feil så sier jeg ingenting med mindre jeg blir spurt. Jeg kan si til ei venninne at hun gjorde det hun følte var riktig for seg. Jeg ville gjort det på en annen måte, men problemet er jo løst nå så det gikk jo bra med deg. Jeg kan godt smile og vise en blid person utad, ingen problem med det. Jeg klarer bare ikke si ting jeg absolutt ikke mener. Eller om jeg får skryt for noe så klarer jeg ikke si "nei, det er jeg ikke" for jeg sier bare "takk" med et stort smil. Jeg er 30 år, hva har det å si? Nei, jeg vurderer ikke alle kvinner som det samme. Jeg skriver jo at jeg har venninner jeg går godt sammen med. Anonymkode: 5446c...6d0 Svarte en annen bruker på dette Ikke deg
Knirke Skrevet 9. januar 2022 #42 Skrevet 9. januar 2022 3 hours ago, Fløff said: Poenget mitt er at mange menn ville svart det likt om du sa at «forstår ikke menn, nåde deg om du er yngre eller penere». Hva om jeg er mann? Du er ikke mann. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå