AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #21 Skrevet 7. januar 2022 Hva betyr bokstavene? Anonymkode: f5104...8f1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #22 Skrevet 7. januar 2022 Fetlife er lekeplassen til voldtektsmenn. Laget så alt du gjør er synlig, slik at de kan manipulere siden sin akkurat slik de vil. Du kan heller ikke rapportere inn hvis du blir voldtatt eller opplever overgrep. Fult av mennesker med stockholm syndrom og selvskadingstendenser. Av og for overgripere: https://www.google.com/amp/s/www.huffpost.com/entry/fetlife-bdsm_n_5e569604c5b6fc7a9e38d065/amp Anonymkode: 3e265...b5c 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #23 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fetlife er lekeplassen til voldtektsmenn. Laget så alt du gjør er synlig, slik at de kan manipulere siden sin akkurat slik de vil. Du kan heller ikke rapportere inn hvis du blir voldtatt eller opplever overgrep. Fult av mennesker med stockholm syndrom og selvskadingstendenser. Av og for overgripere: https://www.google.com/amp/s/www.huffpost.com/entry/fetlife-bdsm_n_5e569604c5b6fc7a9e38d065/amp Anonymkode: 3e265...b5c Er hobbyen din å legge advarsler i alle bdsm tråder på forumet eller? 😂 Anonymkode: fec1b...9bd 1
SlemUlv Skrevet 7. januar 2022 #24 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde bare fått en hyggelig en 😄 Hvilken gruppe er det som er for alle? Den Norwegian-gruppa? Anonymkode: 2587e...967 Norwegianbdsm er for alle ja De har også discord server. husk at fetlife er ikke en dating side, selv om det finnes dating grupper. Så det er ikke "enkelt" å finne folk ved et asl søk
SlemUlv Skrevet 7. januar 2022 #25 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fetlife er lekeplassen til voldtektsmenn. Laget så alt du gjør er synlig, slik at de kan manipulere siden sin akkurat slik de vil. Du kan heller ikke rapportere inn hvis du blir voldtatt eller opplever overgrep. Fult av mennesker med stockholm syndrom og selvskadingstendenser. Av og for overgripere: https://www.google.com/amp/s/www.huffpost.com/entry/fetlife-bdsm_n_5e569604c5b6fc7a9e38d065/amp Anonymkode: 3e265...b5c Så en sak, hvor fl var forumet som ble brukt. Og det er nå av og for overgripere? Hvordan er eieren av Fl overgriper, fordi noen få brukere er det? Det finnes overgripere her inne også, er dette også et forum av og for overgripere? Hva med facebook? er overgripere der også! Sitter du sånn om dem og? Eller er det kun fordi det gjelder bdsm? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #26 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er hobbyen din å legge advarsler i alle bdsm tråder på forumet eller? 😂 Anonymkode: fec1b...9bd Hvis jeg kan redde en person fra hva jeg gikk igjennom, er det verdt det. Det er farlig. Anonymkode: 3e265...b5c 3
Master1 Skrevet 8. januar 2022 #27 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis jeg kan redde en person fra hva jeg gikk igjennom, er det verdt det. Det er farlig. Anonymkode: 3e265...b5c Tja... alt er vel igrunnen relativt ... De fleste jeg kjenner regner det som ufarlig. Og en jeg vet om var ute å fisket og han druknet så det er farlig det. M@ster 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #28 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis jeg kan redde en person fra hva jeg gikk igjennom, er det verdt det. Det er farlig. Anonymkode: 3e265...b5c La meg gjette, du er en av de som ønsket å bli selvskadet - av andre? Og når du fikk ønsket ditt oppfylt, så ser du i ettertid at dette var galt, så har du nå fått kallet på å misjonære om hvor skadelig og farlig denne siden er? Hva om du traff samme person på tinder eller her på KG? For du er klar over at de menneskene som er på fetlife også vandrer rundt på andre sosiale plattformer? Anonymkode: c7f08...49c 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #29 Skrevet 8. januar 2022 Master1 skrev (27 minutter siden): Tja... alt er vel igrunnen relativt ... De fleste jeg kjenner regner det som ufarlig. Og en jeg vet om var ute å fisket og han druknet så det er farlig det. M@ster De som blir voldtatt pleier å forlate miljøet. Så ikke så rart du ikke har snakket med de. Å leke med vold og psykiske mekanismer er veldig farlig. Hvis du ikke ser dette er det ganske skummelt. Anonymkode: 3e265...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #30 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): La meg gjette, du er en av de som ønsket å bli selvskadet - av andre? Og når du fikk ønsket ditt oppfylt, så ser du i ettertid at dette var galt, så har du nå fått kallet på å misjonære om hvor skadelig og farlig denne siden er? Hva om du traff samme person på tinder eller her på KG? For du er klar over at de menneskene som er på fetlife også vandrer rundt på andre sosiale plattformer? Anonymkode: c7f08...49c Jeg er en person ble lovet at grensene mine skulle bli overholdt. Til de ikke ble det. Det er ganske logisk at flere voldtektsmenn vil tiltrekkes en siden hvor "consensual non consent" er greit. De kan nesten være åpne om at de er voldtektsmenn. Jeg ønsker bare å gi et nyansert bildet. Synes denne "kink er bare gøy og ikke farlig" retorikken er veldig skummel da krisesenterne for overgrep mottar mange som har kommet ut av dette miljøet. Ingen andre snakker om dette. Derfor gjør jeg det. Anonymkode: 3e265...b5c 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #31 Skrevet 8. januar 2022 SlemUlv skrev (17 timer siden): Oh ja, jeg vil anbefale å begrense inboxen din med en gang, inne på settings! Sånn at du ikke overrennes av idioter. Er selv kvinne og har fått en del meldinger der gjennom årene. Men at det er så mange idioter og at man får meldinger «hele tiden» er nok løgn noen skriver for å få oppmerksomhet og late som om de er såååå attraktive. ts: mye sånn tåpelig sutring på fetlife, bare å ignorere sånt. Anonymkode: 7ad9f...176
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #32 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde bare fått en hyggelig en 😄 Hvilken gruppe er det som er for alle? Den Norwegian-gruppa? Anonymkode: 2587e...967 Nettopp, de fleste er hyggelige. Men er jo en del som lyver og påstår de får meldinger fra idioter heeele tiden. Sånne utsagn må taes med en lastebil med salt. Anonymkode: 7ad9f...176 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #33 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er en person ble lovet at grensene mine skulle bli overholdt. Til de ikke ble det. Det er ganske logisk at flere voldtektsmenn vil tiltrekkes en siden hvor "consensual non consent" er greit. De kan nesten være åpne om at de er voldtektsmenn. Jeg ønsker bare å gi et nyansert bildet. Synes denne "kink er bare gøy og ikke farlig" retorikken er veldig skummel da krisesenterne for overgrep mottar mange som har kommet ut av dette miljøet. Ingen andre snakker om dette. Derfor gjør jeg det. Anonymkode: 3e265...b5c Er dette virkelig noe krisesentrene har tatt opp som et spesifikt problem? Det må du nesten vise til. Anonymkode: c7f08...49c 3
SlemUlv Skrevet 8. januar 2022 #34 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er selv kvinne og har fått en del meldinger der gjennom årene. Men at det er så mange idioter og at man får meldinger «hele tiden» er nok løgn noen skriver for å få oppmerksomhet og late som om de er såååå attraktive. ts: mye sånn tåpelig sutring på fetlife, bare å ignorere sånt. Anonymkode: 7ad9f...176 Så heldig du er 😃 Men det betyr ikke at man skal avvise andres erfaringer. Jeg er heldigvis nå såpass gammel, og har vært på fl så lenge, at jeg ikke lengre får en hel masse idioter i inboxen min. Men jeg vet om mange nye som får det, og da er det greit å være klar over at man faktisk kan begrense hvem som kan skrive til deg 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #35 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er dette virkelig noe krisesentrene har tatt opp som et spesifikt problem? Det må du nesten vise til. Anonymkode: c7f08...49c De har taushetsplikt. Jeg har vært der selv. Anonymkode: 3e265...b5c 1
DaddyDom Skrevet 8. januar 2022 #36 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kunne vært veldig interessant å møte en såkalt Dom en gang.. En dominerende mann. Hva er deres erfaring? Hva er det man gjør? Jeg er ikke veldig glad i smerte, men kunne vært veldig gøy å bli dominert ordentlig. Er selv switch, og kan også dominere, liker begge deler. Synes de som er inn i sånt at det er kjedelig hvis det ikke inkluderer smerte? Anonymkode: 2587e...967 Absolutt ikke. Jeg tenner mest på kontroll og å bestemme over motparten og gjøre som jeg vil med deg. Ikke å påføre smerte med mindre du liker det er det er innenfor «grensene» dine.
DaddyDom Skrevet 8. januar 2022 #37 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vet du om det er noen som tenner mest bare på ydmykelsesbiten også? F.eks. å fornedre litt? Er det jeg synes er mest spennende, bli slengt litt rundt, deepthroat, bli knullet i munnen osv. Anonymkode: 2587e...967 Slenge rundt og ha den fysiske dominanse elementet er veldig digg ja men for meg er det utrolig viktig å vite hvor grensene går og at man har aksept.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #38 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De har taushetsplikt. Jeg har vært der selv. Anonymkode: 3e265...b5c Krisentrene skriver årlige rapporter og de er jevnlig i media hvor de uttaler seg. Dette er vel ikke noe de holder hemmelig fra samfunnet hvis det er et så stort problem? Anonymkode: c7f08...49c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #39 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Krisentrene skriver årlige rapporter og de er jevnlig i media hvor de uttaler seg. Dette er vel ikke noe de holder hemmelig fra samfunnet hvis det er et så stort problem? Anonymkode: c7f08...49c Fint om dere ikke sporer av tråden. Det er interessant i samarbeid med mannen som ikke akkurat er en liten spjæling, så jeg er ikke engstelig for at jeg ikke skal bli passet på. Anonymkode: 2587e...967 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå