Hummingbird2 Skrevet 8. januar 2022 #121 Del Skrevet 8. januar 2022 LinnSte skrev (2 minutter siden): Jeg er vaksinert altså. Men jeg og Janne skulle ha det litt gøy da vi visste at hennes profil ville bli snoke på etter hun kommenterte her. Men uvaksinert eller ei, jeg dømmer ingen. Det er fritt valg og jeg skjønner godt de som velger å ikke vaksinere seg. Ditt liv og din kropp. For noen timer siden skrek du ut om at du ville ha fred og ikke diskuteres. Mens din oppførsel på nett viser det motsatte. Du er ikke sann. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 8. januar 2022 #122 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) LinnSte skrev (12 minutter siden): Ha ha..den kommentaren der skrev jeg til Janne fordi jeg visste at dere var inne der for å snoke! Jeg skulle se hvordan dere reagerte og det samme sa jeg til Janne, og det tok ikke lange tida før dere beit på. Skaff deg et livHa ha..den kommentaren der skrev jeg til Janne fordi jeg visste at dere var inne der for å snoke! Jeg skulle se hvordan dere reagerte og det samme sa jeg til Janne, og det tok ikke lange tida før dere beit på. Skaff deg et liv Yeah right. Endret 8. januar 2022 av Marvelous 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 8. januar 2022 #123 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Linn. Som offentlig person må du virkelig ta deg sammen. Du sørger selv for hvilke følgere du får, og i det siste er det folk som elsker drama som har blitt trukket sterkt i din retning. Du legger veldig opp til det selv ved å henge folk ut på dine offentlige kanaler og i tillegg engasjere deg i diskusjoner om deg selv på forumer. Hvem gjør det? Jo - folk som bevisst er ute etter drama. Og akkurat nå så er det ryktene som blir matet, og det sørger du fint for på egenhånd. hvem offentlig person henger ut hele sin storfamilie på nett slik som du? Iselin guttormsen du prøver å etterligne, som en periode hengte ut sin mann som utroskap? Han var ihvertfall fullt med på det den gangen og gjennom bloggerne fikk vi også se to sider av samme sak. Her er det du som mater følgerne dine med alt av private opplysninger. Vi vet desverre mer om deg enn noen andre offentlige personer- til og med adressen din! Syke greier. Lykke til i livet. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 9. januar 2022 av Måne Rampelyset 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnSte Skrevet 8. januar 2022 #124 Del Skrevet 8. januar 2022 Ingelaene skrev (Akkurat nå): Linn. Som offentlig person må du virkelig ta deg sammen. Du sørger selv for hvilke følgere du får, og i det siste er det folk som elsker drama som har blitt trukket sterkt i din retning. Du legger veldig opp til det selv ved å henge folk ut på dine offentlige kanaler og i tillegg engasjere deg i diskusjoner om deg selv på forumer. Hvem gjør det? Jo - folk som bevisst er ute etter drama. Og akkurat nå så er det ryktene som blir matet, og det sørger du fint for på egenhånd. hvem offentlig person henger ut hele sin storfamilie på nett slik som du? Iselin guttormsen du prøver å etterligne, som en periode hengte ut sin mann som utroskap? Han var ihvertfall fullt med på det den gangen og gjennom bloggerne fikk vi også se to sider av samme sak. Her er det du som mater følgerne dine med alt av private opplysninger. Vi vet desverre mer om deg enn noen andre offentlige personer- til og med adressen din! Syke greier. Lykke til i livet. Beklager frue, men jeg er ikke lenger offentlig.Beklager frue, men jeg er ikke lenger offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ingelaene Skrevet 8. januar 2022 Populært innlegg #125 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) LinnSte skrev (5 minutter siden): Beklager frue, men jeg er ikke lenger offentlig.Beklager frue, men jeg er ikke lenger offentlig. Beklager Linn, men jeg er en mann. 34 år. Beklager Linn, men jeg er en mann. 34 år. Endret 8. januar 2022 av Ingelaene 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 8. januar 2022 #126 Del Skrevet 8. januar 2022 Linn, nå må du begynne å stå for det du sier og gjør! Du må huske det at folk som følger deg husker hva du sier, og når historiene endrer seg, du angriper så fort noen ikke er enige, du er spydig mot mennesker som kun vil gi råd, men pga at de rådene de kommer med ikke passer inn i din offerrolle så blokkeres de og kommentarer slettes, alt dette og mye mer gjør at folk vil sørge for at dine følgere får vite sannheten mtp at du ber om penger! Du spiller på følgerene dine sin samvittighet, og når de vil vite litt mer om hva de hjelper deg med går du til angrep.. Du må prøve å se deg selv litt fra utsiden, ta til deg kritikken og prøv å heller å endre ting slik at folk faktisk forstår.. Det at alle vet så ang x, familie, og deg selv tilsier at du deler ukritisk mye som ikke trengs å deles, du må åpne øynene dine! Du har aldri tålt kritikk, og det vet du selv, og når du ikke tåler kritiske spm og kommentarer må du tenke over hva du legger ut for fler tusen følgere, såpass voksen er du.. du kan ikke dele, angripe og holde på sånn du har gjort, og gjemme deg bak en lukket konto en stund og tro du er skjermet fra reaksjoner.. du er offentlig og du burde vite at det du legger på nett det forsvinner ikke... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. januar 2022 #127 Del Skrevet 8. januar 2022 Marvelous skrev (31 minutter siden): Man regnes som offentlig person når man har 7000+ følgere. Skal vel holde med å vises for 40 stk for å anses som offentlig ref tidligere saker 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 8. januar 2022 #128 Del Skrevet 8. januar 2022 Du har utlevert barnas følelser ift brudd og ex sin nye dame på ett forum med masse anonyme mennesker . Du bruker barna i txt der du spør etter penger . Så akkurat nå bør du tenke deg om før du svarer . 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 8. januar 2022 #129 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Åpenbart at drama avler drama. Sier sitt om folk som tigger via vips og er tydelig stolt av det. Endret 8. januar 2022 av Lill :) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. januar 2022 #130 Del Skrevet 8. januar 2022 Tråden er stengt for moderering. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. januar 2022 #131 Del Skrevet 17. januar 2022 Tråden gjenåpnes. Måne, admin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 17. januar 2022 #132 Del Skrevet 17. januar 2022 Noen trenger karantene fra telefonen sin..🤨 Linn, seriøst. Det du skriver går bare mot deg selv. Logg av internett og ta vare på deg selv. Det er DET du trenger nå - kan det være så vanskelig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppetussa Skrevet 17. januar 2022 #133 Del Skrevet 17. januar 2022 Alle burde stoppe å diskutere Linn nå, for barna hennes sin del. De kan nemlig se alt dette om mammaen sin på nett. Håper virkelig hun trekker seg fra alt på nettet. Men å sparke ett menneske som ligger så langt nede synes jeg alle burde holde seg for god til. Jeg har selv spekulert oh lurt. Men tenker at nå er det på tide å la hun få fred! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. januar 2022 #134 Del Skrevet 17. januar 2022 LinnSte skrev (På 8.1.2022 den 2.40): Hei damer. Først og fremst så vil jeg bare informere dere om at jeg er ute av isolasjon i dag, og har ikke gjort noe galt der. Men forstår reaksjonen dersom jeg fremdeles skulle vært i isolasjon. Det at jeg ikke er vaksinert er ikke sant. Jeg har sagt på sosiale medier at det er ingenting jeg kommer til å dele eller snakket om. Så det er det kun jeg som vet. I tillegg har jeg valgt å legge min karriere død som offentlig vlogger på Snapchat. Så dette blir nok garantert sletta. Og som dere sikkert har fått med dere så har jeg mitt og stri med om dagen. Dessverre så har jeg måtte lage spleis osv pga situasjonen min. At jeg er litt forandret for tiden er helt naturlig, da livet mitt er fullstendig snudd på hodet. Jeg ønsker å bli meg selv igjen, og jobbe knallhardt for de. Til informasjon så har jeg nettopp oiikommet ut fra Dps, i tillegg så har jeg psykolog time en gang i uka pluss gruppetime. Jeg gjør det jeg kan for å få hjelp slik at jeg kan komme meg ut av denne depresjonen jeg står fast i.. Jeg vet at enkelte har svært lyst til å diskutere meg, men vær så snill og vær saklig i deres diskusjoner. Ikke komme røverhistorier som ikke er sanne eller skrive ting bare for å såre. Det er en grunn til at jeg har trukket meg så mye bort fra Snapchat. Jeg ønsker ikke å være offentlig lenger, og insta enn min er privat. Jeg er ingen kjendis og har ingen planer om å bli det. Mange vil nok kanskje si at spleisen er svindel, slik jeg har fått høre. Men det angrer jeg ikke på, da det var helt nødvendig for meg på grunn av sykdom. Jeg angrer for at jeg spurte enkeltpersoner om hjelp, men jeg angrer ikke på at jeg opprettet en spleis. Jeg har aldri vil svindle noen og pengene har gått til det formålet det var ment til. Så jeg ber dere nå, vær litt grei med meg. Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg til hektene igjen, så vær så snill å ikke spenn bein på meg. Min tid som Snap vlogger er forbi, nettopp på grunn av av at enkelte lager stygge rykter som ikke stemmer. Jeg har fått mange konsekvenser på grunn av enkelte følgere som har løyet. Tråden blir nok mest sannsynlig slettet, men jeg ønsker å si mitt da noen har åpnet en ny trodd. Send meg heller en melding, og spør meg om ting dersom dere lurer på noe. Jeg blokkerer ikke. Eneste grunnen til at jeg eventuelt blokkerer er hvis kommenterene er svært ufine. Jeg lover dere, jeg er egentlig veldig fin og prate med og tåler konstruktiv kritikk meget godt. Så jeg skjønner ikke helt grunnen til hvorfor dere ønsker å lage en tråd og meg her. Jeg skal ikke melke min psykiske helse, men enkelte trykker meg virkelig ned igjen. Det er også grunnen til at jeg har holdt meg unna Snapchat. Men vei deres ord og vær litt forsiktig med hva dere sier og hvordan dere uttaler dere. Ting er vondt nok fra før i livet mitt, og derfor har jeg også trukket meg mer vekk fra snap. Kan jeg vennligst be TS om å fjerne dette? Send meg en melding, gi meg tips og kom gjerne med råd om hvordan dere ønsker meg tilbake. Kanskje en dag er jeg tilbake på Snapchat, men slik det er nå så er ikke lenger en offentlig person. Det er en hobby jeg elsker og hadde det ikke vært for mange av følgende mine, så hadde ting vært veldig mye mer vanskelig. Jeg setter pris på de som gi meg støtte og de så mye mer konstruktiv kritikk. Jeg føler bare at alt jeg gjør er galt-uansett hva det enn måtte være. Jeg har tatt lærdom fra tidligere, men man lærer hver dag. Jeg ber dere hvertfall vennlige om å være hyggelig i kommentarfeltet og ikke nedlatende bare for å være slem, og bare fordi du kan. Jeg er bare et menneske oppi all denne elendigheten. Jeg ønsker dere en fin kveld ☺️ -Linn Jammen da er du jo vaksinert da. Det er flott 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. januar 2022 #135 Del Skrevet 17. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. januar 2022 #136 Del Skrevet 17. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. januar 2022 #137 Del Skrevet 17. januar 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. januar 2022 #138 Del Skrevet 17. januar 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 17. januar 2022 #139 Del Skrevet 17. januar 2022 Hvor legger dere lista for ryktespredning? Spesielt interessant siden det heller ikke er lov å poste skjermbilder fra SoMe. Spesielt når/om det kommer fra BTB. I prinsippet så sier dere "nå kan BTB diskuteres", men ikke diskuter BTB siden ingenting er verifiserbar. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 17. januar 2022 #140 Del Skrevet 17. januar 2022 nomore82 skrev (4 minutter siden): Hvor legger dere lista for ryktespredning? Spesielt interessant siden det heller ikke er lov å poste skjermbilder fra SoMe. Spesielt når/om det kommer fra BTB. I prinsippet så sier dere "nå kan BTB diskuteres", men ikke diskuter BTB siden ingenting er verifiserbar. Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå