Gå til innhold

BTB aka Bytilbygd


dragonfly91

Anbefalte innlegg

Tulltulla skrev (2 timer siden):

Kjære Linn

Like greit å skrive til deg her, for så fort du får et spørsmål eller to i innboksen din på snap eller insta, som du ikke liker-vipps man er slettet.

Du var ute å spiste på Peppes 2 januar, i går var du ute å kjørte, korteste isolasjon jeg noen gang har sett, men tiden går kanskje fortere på Vestlandet. 
 

Beklager om jeg tar feil.

Så dette med at ting skal bli slettet her.

Det virker som om du går inn og ut av den «offentlige» rollen din som det passer seg, når det er noe du ønsker snur det den veien vinden blåser. Nå vil du tydeligvis ha en diskusjon her stoppet, da legger du profilene dine på is.

Om 2 dager drar du igang igjen.

Så igjen Linn, for å gjøre livet ditt litt lettere framover, slett deg fra sosiale medier, vær i behandling og ta imot omsorg fra de rundt seg.

Tenker at familie relasjoner ordner seg bedre hvis du ikke drar det gjennom offentligheten på dine kanaler.

Er ingen av de som har bedt om å være offentlig 

Dette skjønner du nok veldig godt innerst inne, Linn- Du er ikke dum.

Ønsker deg egentlig bare alt godt, å håper at en dag så kommer den gamle Linn tilbake. Som tullet og fjaset, danset med barna og hadde det moro med Vigdis.

Blir bare dumt og værre for deg sånn som du holder på nå.

Lykke til! 

Tusen takk for en saklig og god kommentar. Ja, jeg var på Peppes her om dagen da min far spanderte. Jeg betalte ikke en krone selv.  Jeg snakket med overlege i går, da jeg har vært syk siden før helgen. Og han mente da at jeg er ute av isolasjon og det er over en uke siden jeg nå testet positivt.

jeg håper selvfølgelig at jeg en dag kommer tilbake slik en gang var, det er målet mitt. For det her er ikke meg. Nå er jeg ikke annet enn deprimert og lei meg, finner livet ikke verdt å leve til tider, lista er lang. Men jeg får hjelp for det og gjør alt jeg kan for å bli frisk. Snapchat har dere vel sett at jeg holdt meg relativt borte fra. Den har jeg så vidt brukt, fordi jeg ikke ønsker å være offentlig og på andres unger. Og derfor kommer jeg nok til å gjøre snappen min privat 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Prøver igjen* skrev (6 timer siden):

Hei.

Er det ikke litt dobbeltmoralsk og si du ikke er en offentlig person og Insta er privat, derfor må tråden slettes, når du lover premier for å få opp følgerantallet ditt? 
 

Per nå er det 6 dagers isolasjon fra testsvaret er klart, regner med det gjelder fra test tatt på stasjon og ikke hjemmetest, og da er ikke du ute av isolasjon enda? 

Og dersom ikke du har lagt merke til det så har jeg fjernet det innlegget. Fordi jeg ønsker ikke å vokse på denne måten. Enkelt og ser kun det du vil se. Insta min vil jeg ha privat, og jeg har nå gjort min Snapchat privat. På Snap har ingenting å gi noen om dagen, og den har som sagt vært rolig lenge. Faktisk siden i starten på oktober mer eller mindre. Men på Instagram kan jeg være når jeg måtte ønske, og dele et bilde her og der. Og så lenge jeg er privat, så må dere fint slette denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 timer siden):

Jeg tolket innlegget at hun var uansvarlig for å ikke ha tatt vaksinen. Derfor reagerte jeg. 

Helt enig i det det andre! 

Ja, da tolket du meg helt rett. Å jobbe på sykehjem mens man er uvaksinert er ekstremt uansvarlig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (Akkurat nå):

Ja, da tolket du meg helt rett. Å jobbe på sykehjem mens man er uvaksinert er ekstremt uansvarlig. 

Jeg er jo ikke uvaksinert. Jeg har aldri sagt på sosiale medier at jeg ikke har vaksinert meg, jeg har sagt jeg ikke ønsker å dele det fordi jeg ikke ønsker et tema rundt det. Vaksinen er frivillig og jeg bil ikke påvirke til noe. Etter min mening så må vi slutte å peke på hverandre. Det har blitt ”dem og oss». Syns svært lite om de! Men ikke kom og fortell meg at jeg ikke er vaksinert, når jeg aldri har sagt noe om det på sosiale medier annet enn at jeg ikke vil dele om jeg er vaksinert eller ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (1 minutt siden):

Jeg er jo ikke uvaksinert. Jeg har aldri sagt på sosiale medier at jeg ikke har vaksinert meg, jeg har sagt jeg ikke ønsker å dele det fordi jeg ikke ønsker et tema rundt det. Vaksinen er frivillig og jeg bil ikke påvirke til noe. Etter min mening så må vi slutte å peke på hverandre. Det har blitt ”dem og oss». Syns svært lite om de! Men ikke kom og fortell meg at jeg ikke er vaksinert, når jeg aldri har sagt noe om det på sosiale medier annet enn at jeg ikke vil dele om jeg er vaksinert eller ikke.

Så du er vaksinert? Vil du samtidig forklare hvorfor du ikke følger reglene for isolasjon? Du var ute i en bil i går. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (35 minutter siden):

Tusen takk for en saklig og god kommentar. Ja, jeg var på Peppes her om dagen da min far spanderte. Jeg betalte ikke en krone selv.  Jeg snakket med overlege i går, da jeg har vært syk siden før helgen. Og han mente da at jeg er ute av isolasjon og det er over en uke siden jeg nå testet positivt.

jeg håper selvfølgelig at jeg en dag kommer tilbake slik en gang var, det er målet mitt. For det her er ikke meg. Nå er jeg ikke annet enn deprimert og lei meg, finner livet ikke verdt å leve til tider, lista er lang. Men jeg får hjelp for det og gjør alt jeg kan for å bli frisk. Snapchat har dere vel sett at jeg holdt meg relativt borte fra. Den har jeg så vidt brukt, fordi jeg ikke ønsker å være offentlig og på andres unger. Og derfor kommer jeg nok til å gjøre snappen min privat 😄

Har du testet deg negativ etter at du ble testet positiv? Det er tydeligvis egne regler for deg, min mor og meg selv måtte teste oss negative før vi kunne gå ut av isolasjon. Og det må de andre også. Jeg er en av de som begynte å følge deg for en liten stund tilbake men jeg må si at det var gjennomsnittelig 99% negativt innhold og det syntes jeg er synd fordi jeg føler at du kunne ha visst psykisk sykdom på en annen måte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adriana74 skrev (8 minutter siden):

Har du testet deg negativ etter at du ble testet positiv? Det er tydeligvis egne regler for deg, min mor og meg selv måtte teste oss negative før vi kunne gå ut av isolasjon. Og det må de andre også. Jeg er en av de som begynte å følge deg for en liten stund tilbake men jeg må si at det var gjennomsnittelig 99% negativt innhold og det syntes jeg er synd fordi jeg føler at du kunne ha visst psykisk sykdom på en annen måte.

Ikke vet jeg. Jeg har bare pratet med overlegen i går og jeg forholder meg til det legen sier til meg. Men uansett så er ikke jeg på farta og jeg holder meg hjemme. Jeg tok en liten kjøretur i går helt alene, og hadde en venninne som hentet pakken for meg inne på butikken. Så selv om jeg ikke må så tar jeg fremdeles mine forhåndsregler, og oppfører meg som om jeg skal ha Covid. 
 

At du synes at jeg har snakket om psykisk sykdom på feil måte, kan jeg ikke annet enn å beklage. Men jeg mener at det ikke er noe fasit på hvordan man skal snakke om sin egen psykiske helse. Jeg delte ingenting fra jeg var på Dps for eksempel. Og jeg holdt privatlivet mitt ganske privat, etter jeg fikk min lærdom.Men jeg mener at det ikke er noe fasit på hvordan man skal snakke om sin egen psykiske helse. Jeg delte ingenting fra jeg var på Dps for eksempel. Og jeg holdt privatlivet mitt ganske privat, etter jeg fikk min lærdom.Jeg må få snakket om det som føles rett for meg og hvordan jeg prater om det ikke minst. Kom gjerne med forslag om hvordan du ønsker jeg skulle ha pratet om det, dersom jeg noen gang åpner Snap igjen.

Endret av LinnSte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Linn, du sa jo på mandag at du da trodde du skulle på DPS og var halvegs på vei til det. Da skulle du sende pakker… så du kan jo ikke ha testet positivt da? Så 3 dager isolasjon er det du maks kan ha utført, og det er jammen mye mindre enn resten av oss…

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hummingbird2 said:

Ja, da tolket du meg helt rett. Å jobbe på sykehjem mens man er uvaksinert er ekstremt uansvarlig. 

Vaksinerte smitter like mye! Når skal folk forstå det!

og er det slik at om man har public insta/snap er man en offentlig person? Isåfall er jeg jævla offentlig 🤩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (24 minutter siden):

Ja, da tolket du meg helt rett. Å jobbe på sykehjem mens man er uvaksinert er ekstremt uansvarlig. 

Du om det. Smitter med vaksine 🤷‍♀️ at ikke folk enda forstår det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superjanne skrev (4 minutter siden):

Vaksinerte smitter like mye! Når skal folk forstå det!

og er det slik at om man har public insta/snap er man en offentlig person? Isåfall er jeg jævla offentlig 🤩

Du sier hva for noe? Les deg opp! Man er mer smittsom som uvaksinert. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjenter skrev (3 minutter siden):

Men Linn, du sa jo på mandag at du da trodde du skulle på DPS og var halvegs på vei til det. Da skulle du sende pakker… så du kan jo ikke ha testet positivt da? Så 3 dager isolasjon er det du maks kan ha utført, og det er jammen mye mindre enn resten av oss…

Jeg testet positivt på mandag. Men jeg var syk fra over helgen, og overlegen mente da at jeg er ute av isolasjon. Uansett så er det vel ingenting å diskutere så lenge jeg holder meg for meg selv og ikke er sammen med andre.Ikke vet jeg. Jeg har bare pratet med overlegen i går og jeg forholde meg til det legen sier. 
Kan vi stoppe diskusjonen nå? Da jeg nå har stengt min Snapchat og min Instagram er lukket, og har ikke lenger et mål om å få et visst antall følgere. Jeg er på saken og prater med de som eier denne kanalen. Så hold kanalen død da jeg har trukket meg unna offentligheten. Bilder jeg dele på Instagram er mine private bilder. Jeg er ingen kjendis, har ikke veldig mange 1000 følere på Instagram og jeg kan ikke lenger regnes som en offentlig person. Og som dere vet så er jeg psykisk syk for tiden, så jeg ber dere respektere meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å bli pratet om her. Derfor har jeg stengt mine kanaler slik at dere ikke har kan ta meg på dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adriana74 skrev (20 minutter siden):

Har du testet deg negativ etter at du ble testet positiv? Det er tydeligvis egne regler for deg, min mor og meg selv måtte teste oss negative før vi kunne gå ut av isolasjon. Og det må de andre også. Jeg er en av de som begynte å følge deg for en liten stund tilbake men jeg må si at det var gjennomsnittelig 99% negativt innhold og det syntes jeg er synd fordi jeg føler at du kunne ha visst psykisk sykdom på en annen måte.

Tull! Man tester seg ikke ut av isolasjon lengre!!! Man er i isolasjon i minst 6 døgn og må være feberfri i x antall døgn! Testen kan være positiv ganske lenge etterpå! 

Endret av Sharp75!
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superjanne skrev (13 minutter siden):

Vaksinerte smitter like mye! Når skal folk forstå det!

og er det slik at om man har public insta/snap er man en offentlig person? Isåfall er jeg jævla offentlig 🤩

Det er jeg helt enig med deg i Janne. Vaksinerte smitter andre på samme måte som uvaksinerte. Målet med vaksinen er at man skal få et mildere sykdomsforløp og ikke bli så syk. Men mange av de vaksinerte tror at de er udødelige, og ikke smitter videre. Etter jeg pratet med legen så var jeg på en kjøretur, og jeg får pes for det. Enkelte legger seg opp i alt man gjør. Det her er grunnen til at jeg ikke orket mer.

Endret av LinnSte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Tull! Man tester seg ikke ut av isolasjon lengre!!! Man er i isolasjon i minst 6 døgn og må være symptomfri i x antall døgn! Testen kan være positiv ganske lenge etterpå! 

Enig!! Samme samme sa overlegen i går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Tull! Man tester seg ikke ut av isolasjon lengre!!! Man er i isolasjon i minst 6 døgn og må være symptomfri i x antall døgn! Testen kan være positiv ganske lenge etterpå! 

Okay… det gjelder da tydeligvis ikke alle stedet fordi jeg har nettopp gått igjennom det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adriana74 skrev (Akkurat nå):

Okay… det gjelder da tydeligvis ikke alle stedet fordi jeg har nettopp gått igjennom det.

Da risikerer du å bli sittende lenge i isolasjon 🙊 Dette er nasjonale regler

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LinnSte said:

Det er jeg helt enig med deg Janne. Vaksinerte smitter andre på samme måte som uvaksinerte. Målet med vaksinen er at man skal få et mildere sykdom forløp og ikke bli så syk. Men mange av de vaksinerte tror at de er du dødelige og ikke smitter videre. Etter jeg bare pratet med legen så var jeg på en kjøretur, og jeg får pes for det. Enkelte legger seg opp i alt man gjør. Det her er grunnen til at jeg ikke orket mer.

Lær deg å Gi litt mer Faen, slik han Fuggelstad (?) sa så blir livet sååå mye bedre 👏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (11 minutter siden):

Jeg testet positivt på mandag. Men jeg var syk fra over helgen, og overlegen mente da at jeg er ute av isolasjon. Uansett så er det vel ingenting å diskutere så lenge jeg holder meg for meg selv og ikke er sammen med andre.Ikke vet jeg. Jeg har bare pratet med overlegen i går og jeg forholde meg til det legen sier. 
Kan vi stoppe diskusjonen nå? Da jeg nå har stengt min Snapchat og min Instagram er lukket, og har ikke lenger et mål om å få et visst antall følgere. Jeg er på saken og prater med de som eier denne kanalen. Så hold kanalen død da jeg har trukket meg unna offentligheten. Bilder jeg dele på Instagram er mine private bilder. Jeg er ingen kjendis, har ikke veldig mange 1000 følere på Instagram og jeg kan ikke lenger regnes som en offentlig person. Og som dere vet så er jeg psykisk syk for tiden, så jeg ber dere respektere meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å bli pratet om her. Derfor har jeg stengt mine kanaler slik at dere ikke har kan ta meg på dette.

Du jobber nå tydeligvis veldig hardt for å overbevise om at du ikke er en offentlig person og for å få denne tråden stengt. Men alle vet jo at hvis du klarer å overbevise moderatorene her inne om det og de stenger tråden, så åpner du Snapchat og Instagram for fullt igjen etter kort tid. Dette har vel skjedd før også.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...