Gå til innhold

BTB aka Bytilbygd

dragonfly91

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym2019

Faktisk helt latterlig at dette spørsmålet får stå i over en time, i mens alt annet blir moderert bort på minuttet🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Dere har kanskje ikke tenkt å svare på det heller? 🙄🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmål vedr. moderering skal rettes til Ris, ros og tilbakemeldinger.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaskjer skrev (1 time siden):

Hva har skjedd mellom cecilie og linn? Var ikke dem venner?

Har det skjedd noe mellom dem? Eller- hvor har du sett at det har skjedd noe? Jeg trodde de var bestevenner?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nomore82 skrev (9 timer siden):

Hvor legger dere lista for ryktespredning?

Spesielt interessant siden det heller ikke er lov å poste skjermbilder fra SoMe. Spesielt når/om det kommer fra BTB. I prinsippet så sier dere "nå kan BTB diskuteres", men ikke diskuter BTB siden ingenting er verifiserbar.

Har dere sett meldingsutveksling fra familien i det andre forumet? Eller er det bare en som påstår å ha hatt kontakt med familien?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet sitat er fjernet. Sol, admin.

La dama være  -så lenge man opprettholder tråder her og der så gjør det jo ikke noe bedre for henne, det har ingen viktig misjon eller verdi for  noen. De som har gitt til spleis eller får meldinger fra henne får evt ta det direkte med henne uten å legge det ut her og der -hun er tydeligvis på ett dårlig sted og det er ingen her som gjør situasjonen hennes bedre. Tenker det er greit av folk i slike tråder nå er de voksne i denne situasjonen  og dermed er de som gir seg først mens leken ennå er «god». 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (3 timer siden):

Har dere sett meldingsutveksling fra familien i det andre forumet? Eller er det bare en som påstår å ha hatt kontakt med familien?

Slettet sitat er fjernet. Sol, admin.

Da må jeg svare nei :)

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (Akkurat nå):

Da må jeg svare nei :)

Da er det ekstra ille at man sprer slikt. At man skriver familien ønsker at det spres. Bare fordi ett menneske påstår noe sånt betyr ikke at det er sant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (48 minutter siden):

La dama være  -så lenge man opprettholder tråder her og der så gjør det jo ikke noe bedre for henne, det har ingen viktig misjon eller verdi for  noen. De som har gitt til spleis eller får meldinger fra henne får evt ta det direkte med henne uten å legge det ut her og der -hun er tydeligvis på ett dårlig sted og det er ingen her som gjør situasjonen hennes bedre. Tenker det er greit av folk i slike tråder nå er de voksne i denne situasjonen  og dermed er de som gir seg først mens leken ennå er «god». 

Så lenge hun publiserer innlegg jeg er sterkt imot innhold i så kommer jeg og til å ytre min mening om innholdet.

Dersom hun skal få holde på helt i fred så aksepteres oppførselen og fasaden hennes og dette vil påvirke andre negativt igjen. Enten ved å tro at det er akseptert og kopiere henne, ved å gi henne penger eller ved å følge hennes råd.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (3 minutter siden):

Da er det ekstra ille at man sprer slikt. At man skriver familien ønsker at det spres. Bare fordi ett menneske påstår noe sånt betyr ikke at det er sant. 

Ikke uenig. Men det er ikke bare en/ei som hevder dette. Det er flere.

Og det er helt greit for meg at du ikke vil tro på det. Modereringen her gjør det umulig å sannsynliggjøre eller dokumentere uansett. Og er KG konsekvente i modereringen sin av BTB så forsvinner nok disse meldingene og.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner, ryktespredning og kommentarer til slettet innhold. 

Sol, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (22 minutter siden):

Så lenge hun publiserer innlegg jeg er sterkt imot innhold i så kommer jeg og til å ytre min mening om innholdet.

Dersom hun skal få holde på helt i fred så aksepteres oppførselen og fasaden hennes og dette vil påvirke andre negativt igjen. Enten ved å tro at det er akseptert og kopiere henne, ved å gi henne penger eller ved å følge hennes råd.

Syntes du hun har så mye mer «fasade» igjen,  det er lov å gi seg når man ser hvordan dette påvirker ett menneske -om man så er enig eller ikke i hva hun deler eller gjør. La henne få fred og komme seg på bena igjen og de som har noe uoppgjort med henne ta det direkte med henne eller de det gjelder. La det være opp til hver enkelt å vurdere innholdet, det er ikke noe vits å forfølge det mer når man  ser hvordan det har gått, la noen prinsipper fare tenker jeg. Det er vel ikke vits å hjelpe til å drive ett menneske mer til vanvidd en det allerede har blitt gjort😏 Dette er siste meldingen fra meg, da jeg egentlig ikke ønsker å opprettholde tråden men nå syntes jeg det var på tide å ta Linn litt  i «forsvar» når hun er så tydelig preget som hun er. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Syntes du hun har så mye mer «fasade» igjen,  det er lov å gi seg når man ser hvordan dette påvirker ett menneske -om man så er enig eller ikke i hva hun deler eller gjør. La henne få fred og komme seg på bena igjen og de som har noe uoppgjort med henne ta det direkte med henne eller de det gjelder. La det være opp til hver enkelt å vurdere innholdet, det er ikke noe vits å forfølge det mer når man  ser hvordan det har gått, la noen prinsipper fare tenker jeg. Det er vel ikke vits å hjelpe til å drive ett menneske mer til vanvidd en det allerede har blitt gjort😏 Dette er siste meldingen fra meg, da jeg egentlig ikke ønsker å opprettholde tråden men nå syntes jeg det var på tide å ta Linn litt  i «forsvar» når hun er så tydelig preget som hun er. 

Godt skrevet @GulleGull 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hummingbird2 skrev (3 timer siden):

Nå sier den personen at de har tett kontakt med familien da, og det sier også moderatorene der så de har nok sett bevis 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...