celmarith Skrevet 8. januar 2022 #101 Del Skrevet 8. januar 2022 LinnSte skrev (53 minutter siden): Kan dere slette denne tråden og heller lage dere en vaksinetråd? Jeg takker for meg som offentlig person. Det var moro så lenge det varte, men nå er leken slutt. Så vær grei og respekterer det nå, og jeg setter pris på at tråden min slettes av den som startet den før moderator kommer inn. Det siste jeg trenger nå er folk som sitter og diskuterer meg og absolutt alt jeg gjør.Før så kunne jeg henge ut eksen min for eksempel da jeg var sint på han, men der tok jeg min lærdom og jeg har prøvd å jobbe med meg selv lenge. Men uansett hva jeg gjør så vil det aldri bli godt nok for noen. Dette er det siste jeg skriver, og det er veldig synd for de som ønsker at jeg skulle fortsette med sosiale medier. Men psyken min tåler ikke dette her lenger. Lykke til videre damer, og vær grei mot hverandre! Jeg vet selv hvor lite som skal til når man er langt nede, som kan gjøre at man har fått tanker man absolutt ikke vil ha. Du vil ikke ha sånt på samvittigheten. Og det er en av grunnene til at jeg gir meg nå. At brukerne her inne blir engasjerte å diskuterer deg har du mildt sagt bedt om selv! Tigger penger på spleis å vipps via dine sosiale kanaler, jeg tenker at hvis din økonomi ble rævkjørt av de ukene du var på DPS, så sto det sannelig dårlig til fra før av! Det blir litt for dumt å åpne å stenge sine kanaler bare for å få slettet tråder om deg selv på KG. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnSte Skrevet 8. januar 2022 #102 Del Skrevet 8. januar 2022 Siden dere ikke respekterer hva jeg sier. Jeg sier at jeg ønsker å trekke meg vekk, og at dere skal la meg være i fred. Jeg har nå kontaktet nettpatruljen og politiet som ser alvorlig på saken, heldigvis. Jeg eier ingen nåde når du kommer til anmeldelse når noen går meg på psyken. Jeg sier gang på gang at jeg ønsker at jeg skal slutte å prate om meg. Jeg har lukket min Snapchat og Instagram enn min er allerede privat. I tillegg har jeg kommunikasjon med de som driver selve kvinneguiden, nei ikke moderatorene her. Jeg har også vist til andre tråder som har vært tidligere, og som har vært låst på kanten. For nå har jeg fått nok. Når jeg sier at jeg ikke lenger ønsker å være offentlig, så synes jeg at dere skal respektere det og ikke mate det noe mer. Da vet dere om det og dere må ta selv ansvar for det dere skriver og legger ut, på lik linje som det jeg må. I løpet av min karriere har jammen funnet mange nettroll bak anonyme forumer. Men i og med at jeg har gått så langt, så sier jeg det til dere. Det hjelper ikke at jeg sier at jeg er psykisk dårlig, men dere bare fortsetter, dere avslutter noe å begynne på noe nytt. Dere gjør alt de kan for å ta meg. Og nå her tar jeg deres råd og trekke meg unna, og allikevel så fortsetter dere. Jeg er tross alt bare et menneske jeg er jo på lik linje som deg. Håper på at oppførselen dere har imot meg gir dere en god følelse, og at dere bygger min syke opp igjen. Dere fortjener et diplom.Håper på at oppførselen dere har imot meg gir dere en god følelse, og at dere bygger min syke opp igjen. Dere fortjener et diplom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lija Skrevet 8. januar 2022 #103 Del Skrevet 8. januar 2022 Syntes det var gøy å følge deg tidligere@LinnSte, håper du finner tilbake til «deg selv» igjen. Unner deg fred fra sosiale medier nå, det her bringer ingenting godt med seg. Det er tydelig at du er i en vanskelig situasjon og ikke har det bra, og jeg håper du klarer å logge helt av. Folk er teite. Også håper jeg du kan få hjelp til økonomi via Nav, slik at du slipper å være avhengig av fremmede på internett.. for det er tydeligvis noe folk ikke tåler. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 8. januar 2022 #104 Del Skrevet 8. januar 2022 LinnSte skrev (1 time siden): Jeg testet positivt på mandag. Men jeg var syk fra over helgen, og overlegen mente da at jeg er ute av isolasjon. Uansett så er det vel ingenting å diskutere så lenge jeg holder meg for meg selv og ikke er sammen med andre.Ikke vet jeg. Jeg har bare pratet med overlegen i går og jeg forholde meg til det legen sier. Kan vi stoppe diskusjonen nå? Da jeg nå har stengt min Snapchat og min Instagram er lukket, og har ikke lenger et mål om å få et visst antall følgere. Jeg er på saken og prater med de som eier denne kanalen. Så hold kanalen død da jeg har trukket meg unna offentligheten. Bilder jeg dele på Instagram er mine private bilder. Jeg er ingen kjendis, har ikke veldig mange 1000 følere på Instagram og jeg kan ikke lenger regnes som en offentlig person. Og som dere vet så er jeg psykisk syk for tiden, så jeg ber dere respektere meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å bli pratet om her. Derfor har jeg stengt mine kanaler slik at dere ikke har kan ta meg på dette. Men du har jo sagt du hadde symptomer på fredag ettersom du ikke hadde barna dine . Du tok tog , reiste til faren din og har vært på Peppes med symptomer . Det er iallefall uansvarlig 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superjanne Skrevet 8. januar 2022 #105 Del Skrevet 8. januar 2022 2 minutter siden, Lija said: Syntes det var gøy å følge deg tidligere@LinnSte, håper du finner tilbake til «deg selv» igjen. Unner deg fred fra sosiale medier nå, det her bringer ingenting godt med seg. Det er tydelig at du er i en vanskelig situasjon og ikke har det bra, og jeg håper du klarer å logge helt av. Folk er teite. Også håper jeg du kan få hjelp til økonomi via Nav, slik at du slipper å være avhengig av fremmede på internett.. for det er tydeligvis noe folk ikke tåler. Lykke til! 👏🏻👏🏻👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandet Skrevet 8. januar 2022 #106 Del Skrevet 8. januar 2022 LinnSte skrev (1 minutt siden): Siden dere ikke respekterer hva jeg sier. Jeg sier at jeg ønsker å trekke meg vekk, og at dere skal la meg være i fred. Jeg har nå kontaktet nettpatruljen og politiet som ser alvorlig på saken, heldigvis. Jeg eier ingen nåde når du kommer til anmeldelse når noen går meg på psyken. Jeg sier gang på gang at jeg ønsker at jeg skal slutte å prate om meg. Jeg har lukket min Snapchat og Instagram enn min er allerede privat. I tillegg har jeg kommunikasjon med de som driver selve kvinneguiden, nei ikke moderatorene her. Jeg har også vist til andre tråder som har vært tidligere, og som har vært låst på kanten. For nå har jeg fått nok. Når jeg sier at jeg ikke lenger ønsker å være offentlig, så synes jeg at dere skal respektere det og ikke mate det noe mer. Da vet dere om det og dere må ta selv ansvar for det dere skriver og legger ut, på lik linje som det jeg må. I løpet av min karriere har jammen funnet mange nettroll bak anonyme forumer. Men i og med at jeg har gått så langt, så sier jeg det til dere. Det hjelper ikke at jeg sier at jeg er psykisk dårlig, men dere bare fortsetter, dere avslutter noe å begynne på noe nytt. Dere gjør alt de kan for å ta meg. Og nå her tar jeg deres råd og trekke meg unna, og allikevel så fortsetter dere. Jeg er tross alt bare et menneske jeg er jo på lik linje som deg. Håper på at oppførselen dere har imot meg gir dere en god følelse, og at dere bygger min syke opp igjen. Dere fortjener et diplom.Håper på at oppførselen dere har imot meg gir dere en god følelse, og at dere bygger min syke opp igjen. Dere fortjener et diplom. Du er jo fortsatt offentlig når du har både offentlig konto på Snapchat (man kan fortsatt abonnere på bytilbygd) og du er fortsatt aktiv på bytilbygd siden din. Skal du være privat så har du kun din private konto. Men du er jo aktiv på offentlige kontoen din. Du er altså fortsatt en offentlig person. Anmeld alle du vil, men da må du også legge ut hva som gjorde til at folk har reagert som di har gjort. Det er mangen som har støttet deg på spleis og vipps, forså når di har spørt spørsmål så er du frekk og blokkerer for en lav sko. For at du skal bli bedre så må du få deg selvinnsikt. Du ser virkelig ikke enda hva som har blåst opp så mye ang deg, men gå tilbake og hør på alle talemeldingene du har sendt ut til div så vil du høre hvorfor og se på arkiverte kommentarer og innlegg fra deg. Prøv å se med ukjente øyne, så vil du se det selv 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 8. januar 2022 #107 Del Skrevet 8. januar 2022 Lykke til videre kjære deg. Dette kommer du til å klare. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kri.star Skrevet 8. januar 2022 Populært innlegg #108 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Jeg har lenge følge Linn, og sett på henne som ett frisk pust i some. Men nå er det så vannvittig mye som ikke henger på greip. Jeg skal prøve å ikke spekulere, men halvsannheter, røverhistorier og ensidige gjentakelser av situasjoner kan gjøre der vanskelig. Den offentlig rollen. Det er helt klart at Linn er en offentlig person, og at hun tjener masse på det! Uten denne offentlige rollen så hadde hun ikke fått inn penger på spleis og vipps, ikke hadde hun fått tilsendt gaver av følere og ikke hadde hun fått oppmerksomhet. Jeg, som *aldri* har møtt Linn har gjennom hennes veldig offentlige plattformer vet hva hennes barn heter, hvor gamle de er, hva de gjør på fritiden, hvor de bor (hun har delt både sin nåverende og forrige adresse), jeg vet hennes fulle og hele navn, jeg vet hva eksmannen heter, hva dyrene heter, jeg kjenner sivilstatusen til eks-mannen hennes. Jeg har fått innblikk i livet til flere familiemedlemmer, blandt annet deres sykdomshistorikk. Hvordan jeg vet alt dette? Fordi Linn har delt det med meg på sosiale medier. Meg, en totalt ukjent person hun på ingen måte har noen relasjon til. Det virker som hun trives med å kun fortelle bruddstykker av ting, for å få oppmerksomhet og sympati, for så å vise til «personvern». Ingenting av det hun driver med handler om personvern! Og så har vi det at hun tigger om penger, det vanvittig kjør spør du meg. Tror det har vært daglig, og det skjer fortsatt! Hun er sykemeldt! Ikke mistet jobben. Hun får Forsatt 100% av sin lønn i sin jobb! At hun selv har valgt å jobbe redusert for å satse på mlm (Forever Living) er jo helt og holdent hennes valg. Men at hun, som voksent menneske, gjør dette uten en buffer, uten å sette av penger til «a rainy day» er helt utrolig. Men det har hun tydeligvis gjort, og nå skal følgerne hennes betale for det. De skal sponse hennes forbruk av snus, klær osv. osv. Hvis det står så dårlig til økonomisk at hun holder på å miste sitt hjem pga økonomi så er første bud å selge unna det man kan, ikke flashe nye ringer, wake-up light osv. Man selger alt unødvendig for å kunne betale for seg! Så blir man visst corona-syk. Man uttaler på Instagram at man ikke var sammen med sine egne barn på nyttårsaften fordi man hadde misstanke om smitte. Alikevel tilbringer man nettopp nyttårsaften med sin far og hans samboer/kjæresten. Og to dager etterpå er man på Peppes. Så tar man en test, den er positiv, og man sier «underhold meg, jeg er i isolasjon». Noen få dager etterpå har man tydeligvis fått nok oppmerksomhet pga corona så da er man ute av isolasjon og lever livet som før. Jeg blir matt. Jeg blir trist fordi ett voksent menneske ikke evner å se hva som gangner en selv, og fordi ett voksent menneske velger å offentliggjøre alt, inkl. sine barn, for oppmerksomhet og penger. Ikke minst blir jeg sint på barnas vegne som garantert har venner som får med seg alt! Endret 8. januar 2022 av mrs.tld Skrivefeil 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 8. januar 2022 #109 Del Skrevet 8. januar 2022 LinnSte skrev (9 minutter siden): Siden dere ikke respekterer hva jeg sier. Jeg sier at jeg ønsker å trekke meg vekk, og at dere skal la meg være i fred. Jeg har nå kontaktet nettpatruljen og politiet som ser alvorlig på saken, heldigvis. Jeg eier ingen nåde når du kommer til anmeldelse når noen går meg på psyken. Jeg sier gang på gang at jeg ønsker at jeg skal slutte å prate om meg. Jeg har lukket min Snapchat og Instagram enn min er allerede privat. I tillegg har jeg kommunikasjon med de som driver selve kvinneguiden, nei ikke moderatorene her. Jeg har også vist til andre tråder som har vært tidligere, og som har vært låst på kanten. For nå har jeg fått nok. Når jeg sier at jeg ikke lenger ønsker å være offentlig, så synes jeg at dere skal respektere det og ikke mate det noe mer. Da vet dere om det og dere må ta selv ansvar for det dere skriver og legger ut, på lik linje som det jeg må. I løpet av min karriere har jammen funnet mange nettroll bak anonyme forumer. Men i og med at jeg har gått så langt, så sier jeg det til dere. Det hjelper ikke at jeg sier at jeg er psykisk dårlig, men dere bare fortsetter, dere avslutter noe å begynne på noe nytt. Dere gjør alt de kan for å ta meg. Og nå her tar jeg deres råd og trekke meg unna, og allikevel så fortsetter dere. Jeg er tross alt bare et menneske jeg er jo på lik linje som deg. Håper på at oppførselen dere har imot meg gir dere en god følelse, og at dere bygger min syke opp igjen. Dere fortjener et diplom.Håper på at oppførselen dere har imot meg gir dere en god følelse, og at dere bygger min syke opp igjen. Dere fortjener et diplom. Bra du har kontaktet politiet. De ser nok alvorlig på hva du deler i dine offentlige kanaler. Og at du henger ut folk. Navngitte folk. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnSte Skrevet 8. januar 2022 #110 Del Skrevet 8. januar 2022 Lija skrev (6 minutter siden): Syntes det var gøy å følge deg tidligere@LinnSte, håper du finner tilbake til «deg selv» igjen. Unner deg fred fra sosiale medier nå, det her bringer ingenting godt med seg. Det er tydelig at du er i en vanskelig situasjon og ikke har det bra, og jeg håper du klarer å logge helt av. Folk er teite. Også håper jeg du kan få hjelp til økonomi via Nav, slik at du slipper å være avhengig av fremmede på internett.. for det er tydeligvis noe folk ikke tåler. Lykke til! Tusen takk gode deg. Jeg håper jeg en dag kan komme tilbake som meg selv igjen. Det er noe jeg jobber knallhardt for. At folk bryr seg om at jeg tigger penger, det bryr meg ikke om. Men alt annet de skal ta meg på, og regelrett mobbe meg. For det som faktisk er fakta og det er det som skjer i de ulike kanalene. Om jeg legger ut et bilde på Instagram nå da, kan ikke skade noen-men som sagt så tar jeg også ditt råd og trekke meg tilbake. Og da forventer jeg også at jeg blir hørt. Men folk fortsetter å mate på og de slutter ikke. Jeg har sagt at jeg gir meg, men det er tydeligvis ikke nok for enkelte. Tusen takk for en konstruktiv, fin og hyggelig melding❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnSte Skrevet 8. januar 2022 #111 Del Skrevet 8. januar 2022 Innlandet skrev (4 minutter siden): Du er jo fortsatt offentlig når du har både offentlig konto på Snapchat (man kan fortsatt abonnere på bytilbygd) og du er fortsatt aktiv på bytilbygd siden din. Skal du være privat så har du kun din private konto. Men du er jo aktiv på offentlige kontoen din. Du er altså fortsatt en offentlig person. Anmeld alle du vil, men da må du også legge ut hva som gjorde til at folk har reagert som di har gjort. Det er mangen som har støttet deg på spleis og vipps, forså når di har spørt spørsmål så er du frekk og blokkerer for en lav sko. For at du skal bli bedre så må du få deg selvinnsikt. Du ser virkelig ikke enda hva som har blåst opp så mye ang deg, men gå tilbake og hør på alle talemeldingene du har sendt ut til div så vil du høre hvorfor og se på arkiverte kommentarer og innlegg fra deg. Prøv å se med ukjente øyne, så vil du se det selv Jeg er ikke offentlig noen plass. Abonnent kanal vil jeg ha på grunn av følge tallet mitt. Men kun venner kan se min story, så derfor er ikke jeg en offentlig person. Lar du meg være i fred nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 8. januar 2022 #112 Del Skrevet 8. januar 2022 Hvorfor sparke på noen som ligger nede? 🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 8. januar 2022 #113 Del Skrevet 8. januar 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Hvorfor sparke på noen som ligger nede? 🤦♀️ Det er ikke å sparke noen som ligger nede at man diskuterer det vedkommende deler i sosiale medier. Ting som ikke henger på greip. En som ligger nede henger heller ikke ut navngitte personer for tusenvis av følgere. Folk som ikke har mulighet til å forsvare seg for Linns påstander. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. januar 2022 #114 Del Skrevet 8. januar 2022 Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 8. januar 2022 #115 Del Skrevet 8. januar 2022 Ho juger så det renner…. Husker ikke hva hun juger om engang. Skriver hun er vaksinert så plutselig er hun ikke vaksinert 😅 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. januar 2022 #116 Del Skrevet 8. januar 2022 Nettopp derfor er det viktig at tråden får være åpen, slik at hun ikke kan manipulere følgere etter eget forgodtbefinnende. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 8. januar 2022 #117 Del Skrevet 8. januar 2022 Lunabelle skrev (35 minutter siden): Nettopp derfor er det viktig at tråden får være åpen, slik at hun ikke kan manipulere følgere etter eget forgodtbefinnende. Ser poenget ditt, men noen trenger å være beskyttet fra seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 8. januar 2022 #118 Del Skrevet 8. januar 2022 23 minutter siden, Lill said: Ser poenget ditt, men noen trenger å være beskyttet fra seg selv. Hvem bestemmer hvem som skal beskyttes mot seg selv? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 8. januar 2022 #119 Del Skrevet 8. januar 2022 Princess_81 skrev (1 time siden): Ho juger så det renner…. Husker ikke hva hun juger om engang. Skriver hun er vaksinert så plutselig er hun ikke vaksinert 😅 Se der ja! Bra du hadde screenshot. Jeg tok ikke det da jeg leste det. Problemet med å lyve så mye er at man til slutt mister oversikten. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnSte Skrevet 8. januar 2022 #120 Del Skrevet 8. januar 2022 Munti skrev (12 minutter siden): Hvem bestemmer hvem som skal beskyttes mot seg selv? Jeg er vaksinert altså. Men jeg og Janne skulle ha det litt gøy da vi visste at hennes profil ville bli snoke på etter hun kommenterte her. Men uvaksinert eller ei, jeg dømmer ingen. Det er fritt valg og jeg skjønner godt de som velger å ikke vaksinere seg. Ditt liv og din kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå