Gå til innhold

BTB aka Bytilbygd

dragonfly91

Anbefalte innlegg

Marvelous skrev (1 minutt siden):

Nei du har ikke kontroll over hvem over 7000 mennesker er, det har du vist tidligere også. Og du har heller ikke svart på hvorfor du ønsker 10k følgere når du samtidig ikke vil være offentlig? 

Hvis du følger med, så ser du at jeg har slettet det. Jeg ønsker ikke flere følgere på det viset. Så det innlegget der finnes ikke mer. Så vær sikker i din sak, før du uttaler deg om noe du tydeligvis ikke vet noen ting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnSte skrev (2 minutter siden):

Bare klapp igjen smella. Jeg har fått nok av mennesker som deg.Bare klapp igjen smella. Jeg har fått nok av mennesker som deg.

Du skjønner det Linn, når veldig mange mennesker sier det samme til deg så har de et poeng. Da må du begynne å høre på folk hvis flere mener det samme. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (Akkurat nå):

Du kaller deg selv offentlig konto.

Du er ikke en privatperson bare for det du har kontoen som privat og må godkjenne følgere.

Med nesten 8k følgere er man ikke kun privatperson.

Som sagt kan du ikke gå inn og ut av offentlig rolle når det passer deg.

Screenshot_20220108-110433_Instagram.jpg

Den der er gammel. Hvis du sjekker nå så er ikke det som står. Min konto er privat og har vært det over lang lang tid. Kan du vær så snill å respektere meg nå og la meg være i fred?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (11 minutter siden):

Du har ikke lov til å legge ut mine private ting her. Min Instagram er privat.

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Trodde spleis skulle ha et mål og en mening? Hvis man kan opprette spleis for noe man selv definerer som krisesituasjon så er jo det greit å vite. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (13 minutter siden):

Henger ut? Fordi at jeg ble kastet ut på grunn av et jævla plaster. Jeg nevner ikke navn, men så klart det er snakk om familie. Men nå er det nok. Hører du? Det er nok

Folk forstår uansett hvem det dreier seg om. Det er lett å legge sammen to og to.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnSte skrev (20 minutter siden):

Vit hva du prater om du før du i det hele tatt åpner gapet ditt. Min Instagram har vært privat i lang lang tid. Og det tror jeg de fleste her vet dersom de har fulgt med.

Instagrammen til flere andre influencere er også privat, det gjør de ikke til mindre offentlige personer av den grunn. Ihvertfall ikke når man holder konkurranser for å komme opp til 10 000 følgere.

Endret av Marvelous
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (4 minutter siden):

Og så disse gavene du legger ut. Tenk deg litt om. Du har i flere uker nå lagt ut om din svært dårlige økonomiske situasjon (og bedt om hjelp). Tenker du da at det tar seg godt ut når du flasher nye ting på sosiale medier? Selv om det stemmer at det er reelle gaver fra følgere så er du ikke forpliktet til å dele at du har fått de. Og om den økonomiske situasjonen din er så alvorlig som du legger frem så burde du kanskje legge tingene ut for salg så du får penger du kan bruke for å komme ut av situasjonen i stede for? Når da folk jeg kjenner har støttet deg som såvidt har penger til mat og du flasher togtur, hotellopphold og nye ting i sosiale medier..... er det dette bilde du ønsker å skape av deg?

For det er dette som provoserer veldig mange. Noe du burde ha klart å ta til deg etterhvert.

Er virkelig folk så godtroende og dumme? 

Endret av Lill :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (10 minutter siden):

Jo, jeg ser hvem som ser. Jeg ser hvem jeg legger til, jeg ser hvem som stiller spørsmål. Den kontrollen har ikke jeg på Snapchat. Men nå er det nok og jeg har som sagt gitt meg. Du har lov til å avkjøle meg, det står du helt fritt til.

Nei du gjør ikke det. Da hadde du ikke slettet hver eneste person som stiller deg kritiske spørsmål. Over halvparten kjenner deg ikke i det virkelige liv. Så nei, du har ikke kontroll.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (10 minutter siden):

Hvis du følger med, så ser du at jeg har slettet det. Jeg ønsker ikke flere følgere på det viset. Så det innlegget der finnes ikke mer. Så vær sikker i din sak, før du uttaler deg om noe du tydeligvis ikke vet noen ting om.

Så hva med de som allerede har meldt seg inn i konkurransen? Forstår du hvor useriøs du virker nå?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (9 minutter siden):

Bare klapp igjen smella. Jeg har fått nok av mennesker som deg.Bare klapp igjen smella. Jeg har fått nok av mennesker som deg.

Dette er lite voksent Linn.

Når man går inn i en diskusjon å ber folk om å lukke nebbet, da har kan tapt.

Helt klart at du ikke liker at KG ikke har stengt tråden, slik du fjør med sine private kontoer når du får kritikk

Når det er sagt, du vil aldri greie å kneble folk til taushet, til set har du vinglet for mye med privat, offentlig, privat, offentlig…,

Du forlanger respekt!

Respekt får man ved å vise respekt. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LinnSte said:

Den der er gammel. Hvis du sjekker nå så er ikke det som står. Min konto er privat og har vært det over lang lang tid. Kan du vær så snill å respektere meg nå og la meg være i fred?

Om du vil være i fred vil jeg anbefale at du sluttet å følge og svare her i tråden. Du bør kanskje også ta en pause fra some og heller komme tilbake når du er kommet gjennom det du sliter med, da er du også bedre rustet til å ta opp psykiske lidelser enn når du står midt oppe i det.

At du har lukket instagrammen betyr vel ikke at den er privat, du har mange tusen følgere, kjenner du alle disse privat? Det er ikle mange dagene siden du hadde en konkurranse for å få flere følgere.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnSte skrev (8 timer siden):

Hei damer. Først og fremst så vil jeg bare informere dere om at jeg er ute av isolasjon i dag, og har ikke gjort noe galt der. Men forstår reaksjonen dersom jeg fremdeles skulle vært i isolasjon.

Det at jeg ikke er vaksinert er ikke sant. Jeg har sagt på sosiale medier at det er ingenting jeg kommer til å dele eller snakket om. Så det er det kun jeg som vet.

I tillegg har jeg valgt å legge min karriere død som offentlig vlogger på Snapchat. Så dette blir nok garantert sletta. Og som dere sikkert har fått med dere så har jeg mitt og stri med om dagen. Dessverre så har jeg måtte lage spleis osv pga situasjonen min. At jeg er litt forandret for tiden er helt naturlig, da livet mitt er fullstendig snudd på hodet. Jeg ønsker å bli meg selv igjen, og jobbe knallhardt for de. Til informasjon så har jeg nettopp oiikommet ut fra Dps, i tillegg så har jeg psykolog time en gang i uka pluss gruppetime. Jeg gjør det jeg kan for å få hjelp slik at jeg kan komme meg ut av denne depresjonen jeg står fast i.. Jeg vet at enkelte har svært lyst til å diskutere meg, men vær så snill og vær saklig i deres diskusjoner. Ikke komme røverhistorier som ikke er sanne eller skrive ting bare for å såre. Det er en grunn til at jeg har trukket meg så mye bort fra Snapchat. Jeg ønsker ikke å være offentlig lenger, og insta enn min er privat. Jeg er ingen kjendis og har ingen planer om å bli det. Mange vil nok kanskje si at spleisen er svindel, slik jeg har fått høre. Men det angrer jeg ikke på, da det var helt nødvendig for meg på grunn av sykdom. Jeg angrer for at jeg spurte enkeltpersoner om hjelp, men jeg angrer ikke på at jeg opprettet en spleis. Jeg har aldri vil svindle noen og pengene har gått til det formålet det var ment til. Så jeg ber dere nå, vær litt grei med meg. Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg til hektene igjen, så vær så snill å ikke spenn bein på meg. Min tid som Snap vlogger er forbi, nettopp på grunn av av at enkelte lager stygge rykter som ikke stemmer. Jeg har fått mange konsekvenser på grunn av enkelte følgere som har løyet. Tråden blir nok mest sannsynlig slettet, men jeg ønsker å si mitt da noen har åpnet en ny trodd. Send meg heller en melding, og spør meg om ting dersom dere lurer på noe. Jeg blokkerer ikke. Eneste grunnen til at jeg eventuelt blokkerer er hvis kommenterene er svært ufine. Jeg lover dere, jeg er egentlig veldig fin og prate med og tåler konstruktiv kritikk meget godt. Så jeg skjønner ikke helt grunnen til hvorfor dere ønsker å lage en tråd og meg her. Jeg skal ikke melke min psykiske helse, men enkelte trykker meg virkelig ned igjen. Det er også grunnen til at jeg har holdt meg unna Snapchat.  Men vei deres ord og vær litt forsiktig med hva dere sier og hvordan dere uttaler dere. Ting er vondt nok fra før i livet mitt, og derfor har jeg også trukket meg mer vekk fra snap. Kan jeg vennligst be TS om å fjerne dette? Send meg en melding, gi meg tips og kom gjerne med råd om hvordan dere ønsker meg tilbake. Kanskje en dag er jeg tilbake på Snapchat, men slik det er nå så er ikke lenger en offentlig person. Det er en hobby jeg elsker og hadde det ikke vært for mange av følgende mine, så hadde ting vært veldig mye mer vanskelig. Jeg setter pris på de som gi meg støtte og de så mye mer konstruktiv kritikk. Jeg føler bare at alt jeg gjør er galt-uansett hva det enn måtte være. Jeg har tatt lærdom fra tidligere, men man lærer hver dag.

Jeg ber dere hvertfall vennlige om å være hyggelig i kommentarfeltet og ikke nedlatende bare for å være slem, og bare fordi du kan. Jeg er bare et menneske oppi all denne elendigheten.

Jeg ønsker dere en fin kveld ☺️
-Linn

Linn, nå er det på tide å slutte. Du lyver jo for hver setning du kommer med! 

Du maser fortsatt om at du vil komme til 10 000 følgere, du legger til hvem som helst som følger og du er aktiv. Har du flere enn 30 stk på insta så er det rekna som offentlig. 

Du blokkerer folk bare fordi di kommer med spørsmål om spleis og rekninger, du er frekk mot andre i kommentarfelt, du blokkerer folk pga di følger tina, iris og ronja. Ja, du går faktisk inn på følgerene dine å ser hvem som følger di og blokkerer di. Det er bevist, så ikke kom med unnskyldning. 

"Bevisene" du sendte rundt ang hva du hadde brukt pengene på viser egentlig bare at du har overført enorme summer til en og samme konto i voss sparebank. Ikke vanskelig å skjønne at du ikke har betalt noe rekning men bare overført mellom egne konto. Det har vi også bevis på. 

Du sier at du har lært ang personvern osv når vi tok deg på det på begynnelsen når du hang ut ex og dama så til di grader. Ja, vi ser at du har lært litt, men alikavell så sendes det hundrevis av lange talemeldinger til alt og alle om hvordan du synst om di, så du er fortsatt like aktiv der også. Ta heller til deg det innlegget du delte ang din bonusmor og hjelp heller til at dine barns bonusmor kan få det like fint med sine bonusbarn! Men da går jo du ut av offerrollen så det går nok ikke... samme med familie, du drypper litt her og der i kommentarfeltet om di så ikke vanskelig å se hva som har skjedd.

Få deg heller skikkelig hjelp, hold deg i isolasjon når du er fortsatt tydelig snuffsen pga covid, du har heller ikke lov å kjøre bil pga tillvenningstiden på smerteplasteret som har gitt deg så mangen problem offentlig. 

Du er en offentlig person som ikke har blitt privat så ingen grunn til å stenge denne tråden, du vil bare ha mulighet til å slette alt negative som kommer så få så mulig skjønner tegninga og vil vippse deg. Det er desverre for sent 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sharp75! said:

Kommer ann på hva du leter etter i media 🤷‍♀️🤷‍♀️ finnes flere innlegg det det står at vaksinerte smitter på samme linje som uvaksinerte. Få opp øynene. Vi smitte like mye 🤷‍♀️

https://www.nrk.no/urix/amerikanske-myndigheter_-syke-vaksinerte-kan-smitte-andre-vaksinerte-1.15592269

AMEN! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet skrev (5 minutter siden):

Linn, nå er det på tide å slutte. Du lyver jo for hver setning du kommer med! 

Du maser fortsatt om at du vil komme til 10 000 følgere, du legger til hvem som helst som følger og du er aktiv. Har du flere enn 30 stk på insta så er det rekna som offentlig. 

Du blokkerer folk bare fordi di kommer med spørsmål om spleis og rekninger, du er frekk mot andre i kommentarfelt, du blokkerer folk pga di følger tina, iris og ronja. Ja, du går faktisk inn på følgerene dine å ser hvem som følger di og blokkerer di. Det er bevist, så ikke kom med unnskyldning. 

"Bevisene" du sendte rundt ang hva du hadde brukt pengene på viser egentlig bare at du har overført enorme summer til en og samme konto i voss sparebank. Ikke vanskelig å skjønne at du ikke har betalt noe rekning men bare overført mellom egne konto. Det har vi også bevis på. 

Du sier at du har lært ang personvern osv når vi tok deg på det på begynnelsen når du hang ut ex og dama så til di grader. Ja, vi ser at du har lært litt, men alikavell så sendes det hundrevis av lange talemeldinger til alt og alle om hvordan du synst om di, så du er fortsatt like aktiv der også. Ta heller til deg det innlegget du delte ang din bonusmor og hjelp heller til at dine barns bonusmor kan få det like fint med sine bonusbarn! Men da går jo du ut av offerrollen så det går nok ikke... samme med familie, du drypper litt her og der i kommentarfeltet om di så ikke vanskelig å se hva som har skjedd.

Få deg heller skikkelig hjelp, hold deg i isolasjon når du er fortsatt tydelig snuffsen pga covid, du har heller ikke lov å kjøre bil pga tillvenningstiden på smerteplasteret som har gitt deg så mangen problem offentlig. 

Du er en offentlig person som ikke har blitt privat så ingen grunn til å stenge denne tråden, du vil bare ha mulighet til å slette alt negative som kommer så få så mulig skjønner tegninga og vil vippse deg. Det er desverre for sent 

👏👏👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LinnSte skrev (25 minutter siden):

Jo, jeg ser hvem som ser. Jeg ser hvem jeg legger til, jeg ser hvem som stiller spørsmål. Den kontrollen har ikke jeg på Snapchat. Men nå er det nok og jeg har som sagt gitt meg. Du har lov til å avkjøle meg, det står du helt fritt til.

En liten avkjøling er nok ikke så dumt nei. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (Akkurat nå):

Så denne spleiser som ble opprettet pga sykdom går fortsatt? 

Den lever i beste velgående på vipps nå, der ingen kan klage inn noe som helst.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er noe som det her  forvirring om så skal jeg referere til hva definerer straffeloven hva som er offentlig. 

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_1-2#§9
En handling er offentlig når den er foretatt i nærvær av et større antall personer, eller når den lett kunne iakttas og er iakttatt fra et offentlig . Består handlingen i fremsettelse av en ytring, er handlingen også offentlig når ytringen er fremsatt på en måte som gjør den egnet til å nå et større antall personer.

Senere, i 2015 mener jeg, ble det presisert at for grupper på Facebook og lignende så ble grensen for når ytringene på gruppen regnes som offentlige satt til 20 personer. 

https://www.nrk.no/osloogviken/nett-troll-kan-ikke-gjemme-seg-i-lukkede-facebook-grupper-1.12506846

Ytringer på en lukket Instagramkonto med 7000 følgere er dermed definert som offentlige. Det er noe å tenke over når man hevder handlinger beskrevet på kontoen ikke kan diskuteres med begrunnelse at de er på lukket forum. Et annet element er selvfølgelig lov om privatlivets fred og hva som kan diskuteres innen for den, men man kan altså ikke automatisk påberope seg at det publiserte innholdet ikke diskuteres.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...