Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samboer.app ikke Sambo app!

Jeg lastet ned og slettet. Trenger ikke en app for å vite hvem som gjør mest. jeg gjør mest, han bidrar på andre på sin måte og jeg får da bestemmelses rett på hva som skal pusses opp, når etc. Hvilken bil vi skal ha osv. 

Anonymkode: c4ecd...5dd

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har appen men tør ikke invitere samboer. (Han tåler kritikk meget dårlig)

Jeg vet at jeg gjør mest hjemme og ønsker egt å få det bekreftet slik at man kan gå tilbake på det dersom den ene mener noe annet.  

Anonymkode: 74925...cda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samboer.app ikke Sambo app!

Jeg lastet ned og slettet. Trenger ikke en app for å vite hvem som gjør mest. jeg gjør mest, han bidrar på andre på sin måte og jeg får da bestemmelses rett på hva som skal pusses opp, når etc. Hvilken bil vi skal ha osv. 

Hadde aldri latt en kvinne bestemme hva slags bil vi skulle hatt, aldri! Menn vet mest om bil. 

Anonymkode: 1ef3c...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde aldri latt en kvinne bestemme hva slags bil vi skulle hatt, aldri! Menn vet mest om bil. 

Anonymkode: 1ef3c...88e

Du vet ingenting om mine bil kunnskaper. Her i hus er det jeg som vasker, polerer med maskin og legger forsegling(coating). Jeg har bil som hobby. Ikke han. Skal lese mye dumt.

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

- Matas, mod. 

Skrevet

En klassisk oppskrift for ufred i hjemmet. Jeg tenker at folk må få organisere sin hverdag slik de selv vil. Vil de bruke en app for å loggføre hver minste ting de gjør, så må de få lov til det. Jeg er mer tilhenger av et samspill der man utnytter hver sine egenskaper og styrker, og løser problemene på hjemmebane.

Generelt synes jeg det er alt for mye fokus på dette med fordeling av arbeidsoppgaver hjemme. Samfunnet har da ikke noe med hvordan folk gjør det i privatlivet sitt.

Jeg har for øvrig sett litt på denne appen, og det blir ganske håpløst når man skal gi poeng pr. oppgave. Hvem skal bestemme poengene da? Allerede her er det jo stort grunnlag for konflikt.

Anonymkode: dd3e5...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...