AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Hei. Jeg møte en fyr i mai i fjor som jeg er mye med. Snakkes daglig på telefon, har sex,finner på mye sammen, planlegger ferier sammen osv. han forteller at jeg er blitt en av hans nærmeste. Han sier han bare ser på meg som en venn men at vi ikke vet hva som skjer i framtiden. Jeg har utviklet følelser for han å det vet han. Han ble å forbanna på meg når jeg begynte å skrive med en han kjente. Var han som kontaktet meg og jeg svarte høffelig tilbake. Han sa først at han ikke brydde seg, men det kom fram en dag vi hadde drukket at han ikke syntes det var greit. For meg virker det som han ikke vil innrømme at han har følelser for meg eller evt han ikke er klar. Vi er i midten av 30 årene. hva tenker dere om dette? Kjenner jeg blir litt psykisk sliten av dette for noen dager virker han kjempe intressert og andre dager ingenting. Skal jeg bare ta det med ro og vente på at han skjønner ka han føler? Anonymkode: 562cd...f2c
Molly85 Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Jeg hadde oppført meg som det han sier dere er, venner. Så ha kontakt med andre, og så får han få ut fingeren om han vil ha deg. 7
Gjest padawan Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Han sier han ikke har følelser men handlingene hans sier noe annet. Han blir sjalu / sur når det kom noen fra sidelinjen.
Fufu Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Han er ikke interessert i deg, de fleste menn liker bare ikke å dele på leketøyet sitt. Hvis du har følelser for ham burde du holde deg unna ham. Det dere driver med nå vil bare såre deg mer og mer. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 Vet du hva, tror jeg bare hadde latt hele fyren gå. Synes ikke du skal kaste bort tiden din på en som åpenbart har noen issues med å gå inn i et forhold. Om dere har sex, snakker hver dag, planlegger ferier sammen, han er sjalu og han samtidig sier at dere bare er venner? Hva slags skrulling er dette? Anonymkode: 43bbc...1a2 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 1 minutt siden, Fufu said: Han er ikke interessert i deg, de fleste menn liker bare ikke å dele på leketøyet sitt. Hvis du har følelser for ham burde du holde deg unna ham. Det dere driver med nå vil bare såre deg mer og mer. Dette! Anonymkode: 5454d...a29
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 Dette hadde jeg virkelig ikke giddet i en alder av 30 + Anonymkode: 6454d...9e8 2
GrønnNellik68 Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 Molly85 skrev (1 time siden): Jeg hadde oppført meg som det han sier dere er, venner. Så ha kontakt med andre, og så får han få ut fingeren om han vil ha deg. Enig behandle han som venn. Null sex 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 1 hour ago, GrønnNellik68 said: Enig behandle han som venn. Null sex Helt enig her. Hvis han sier at dere er venner, så sier du "ok, men jeg ønsker faktisk ikke å ha sex med en venn - jeg ønsker å finne en seriøs partner, så nå ønsker jeg heller å fokusere på seriøs dating" og så ønsker du han lykke til videre! Hvis han virkelig vil ha deg, så kommer han til å gjøre det veldig klart innen en uke etter at du tar null kontakt med han, men du må være streng på å kun gi etter dersom han sier klart og tydselig at han ønsker å være sammen med deg. Alt mindre enn dét, er ikke godt nok etter såpass lang tid som dere har vært i limbo! Han vil dessverre mest sannsynlig bare ha deg for sex. Hvis han var forelsket, ville han ha blitt sammen med deg for lenge siden. Hvis han nå treffer en annen dame som han faller for, kommer han til å kutte deg ut tvert.. Og det at han blir sjalu, betyr ikke at han har romantiske følelser for deg. Det betyr at han ikke ønsker at du skal ville ha noen andre enn han. Anonymkode: 5454d...a29
GrønnNellik68 Skrevet 7. januar 2022 #10 Skrevet 7. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helt enig her. Hvis han sier at dere er venner, så sier du "ok, men jeg ønsker faktisk ikke å ha sex med en venn - jeg ønsker å finne en seriøs partner, så nå ønsker jeg heller å fokusere på seriøs dating" og så ønsker du han lykke til videre! Hvis han virkelig vil ha deg, så kommer han til å gjøre det veldig klart innen en uke etter at du tar null kontakt med han, men du må være streng på å kun gi etter dersom han sier klart og tydselig at han ønsker å være sammen med deg. Alt mindre enn dét, er ikke godt nok etter såpass lang tid som dere har vært i limbo! Han vil dessverre mest sannsynlig bare ha deg for sex. Hvis han var forelsket, ville han ha blitt sammen med deg for lenge siden. Hvis han nå treffer en annen dame som han faller for, kommer han til å kutte deg ut tvert.. Og det at han blir sjalu, betyr ikke at han har romantiske følelser for deg. Det betyr at han ikke ønsker at du skal ville ha noen andre enn han. Anonymkode: 5454d...a29 Ja de blir litt eiesyke pussig nok. Det er de ikke hvis du er bare en hvilken som helst venn. Oppdater oss ts. Jeg er nyskjerrig på hvordan han reagerer hvis du gjør som personen jeg siterte råder deg til. Endret 7. januar 2022 av GrønnNellik68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå