Gå til innhold

Forelsket i veninne ??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å se på venninen min anderledes. Det bare skjedde. jeg våknet opp og plutselig ble jeg nervøs for å snakke med henne og i det hele tatt være i nærheten av henne. jeg ‘’tøffer’’ meg foran henne og håper sånn at hun tenker bra ting om meg. Jeg er jente forresten og det gjør det ekstra vanskelig. Jeg har aldri i mitt liv følt dette for noen av samme kjønn. Det er helt nytt for meg. Jeg tror faktisk jeg er litt forelsket. Det er bare noe med henne. Hun er en skikkelig idiot. men jeg er glad i henne. Jeg fantaserer litt om henne og oss to i en seksuell setting og det tenner meg. MEN, det er ikke sånn at jeg bare tenner på henne liksom. Jeg liker henne. Håret, smilet, måten hun driter i hva andre tenker. Kreativiteten hennes og energien hennes. Jeg blir glad av å ha henne rundt meg og at hennes oppmerksomhet treffer meg.

Hun liker både jenter og gutter.. men liker hun meg? Burde jeg gå for det? jeg vil ikke ødelegge det vennskapet vi har.

 

Anonymkode: f4c6b...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent litt å se. Man kan bli «betatt» av andre mennesker uten å være bifil også tror jeg. Jeg har enkelte som jeg bare digger . Utseende og personlighet osv  Men jeg er nok hetro fordet. Er mulig du er litt nysgjerrig eller det kan være en legning. Ta det rolig 😊 Det som skjer , skjer.

Anonymkode: 5566a...2d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en veldig vanlig måte å innse at man er skeiv på. Man vet det ikke før man faller for noen. Enkelte undertrykker det og bortforklarer der, andre erkjenner at de er skeive/ikke heterofile. You do you!

Anonymkode: 8d08f...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1/7/2022 den 10.37):

Vent litt å se. Man kan bli «betatt» av andre mennesker uten å være bifil også tror jeg. Jeg har enkelte som jeg bare digger . Utseende og personlighet osv  Men jeg er nok hetro fordet. Er mulig du er litt nysgjerrig eller det kan være en legning. Ta det rolig 😊 Det som skjer , skjer.

Anonymkode: 5566a...2d6

Eller så kan man snu på det og tenke at dersom man faktisk blir betatt av en person av samme kjønn så er man neppe heterofil. 

Anonymkode: c9e9a...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...