AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Hei. Det begynner å bli noen år siden sist jeg gikk til noe form for behandling for den psykiske helsa mi. jeg skal snart ha time hos en psykiater, men kjenner jeg gruer meg veldig nå. Bare føler ikke at jeg har så alvorlige problemer og samtidig kleint å brette ut det som skjer oppi hodet mitt. Frister nesten å avlyse Anonymkode: 86fff...131
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Så fint at du har tatt tak i helsen din. Vet ikke om det hjelper å huske på at nesten samme hva du har å si så har psykiateren hørt det mange ganger før? Vi tenker gjerne at vi er ekstra kleine, men så er vi som de fleste andre. Du ville ikke fått time hvis ikke problemene dine var alvorlige nok, så bare ta i mot den timen. Jeg heier på deg! Anonymkode: f6663...f30
Purple_Pixiedust Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Jo raskere du klarer å åpne deg opp for han, jo raskere vil du kunne få mest mulig ut av terapien. Det er neppe noe inni hodet ditt som er så sjokkerende. En psykiater møter mange mennesker med mange ulike (og veldig mange like) tanker og problemstillinger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå