Gjest desperat Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 Ok, jeg er en gutt på 24, er invitert på julebord med et nyttårscruise med danskebåten sammen med en kollega + dame. Jeg er singel, og kjenner ingen single damer. Alle er opptatt. Så da lurer jeg bare på om det finnes en eller annen singel dame på rundt 23 -25, som har fri 6 desember (helgen) og har 1700 kroner å avse for en helg med gratis drikke og busstur fra oslo. Jeg er 24, snill å¨grei, og bare lurte på om det kanskje var en som kunne tenkt seg å vært med? Ingen forpliktelser, kun morro, og resten tar en etterhvert som det kommer. Ps, dette er 100% seriøst, og har du ikke noe vettugt å komme med, så la vær å svare. Damer som er under 20 trenger heller ikke svare.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #2 Skrevet 12. oktober 2002 Invitere meg? Så skal jeg legge ut 1700 kr? Ikke rart du er alene.
Gjest doriansen Skrevet 12. oktober 2002 #3 Skrevet 12. oktober 2002 Hir-hir, jeg tror du nesten blir nødt til å spandere den turen, desperat I alle fall om du skal ha noe håp om respons på kg. Eller? dorian
Tusenfryd Skrevet 12. oktober 2002 #4 Skrevet 12. oktober 2002 Hei, desperat. Det er ikke lov å legge ut kontaktannonser som dette i diskusjonsforumet. Du kan bruke vår Nettkontakt - den finner du her: http://www.kvinneguiden.no/kontaktann/ Tråden stenges. Tusenfryd - moderator
Anbefalte innlegg